abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22948462
Ik heb nog niemand gehoord over de nieuwe iPod socks

zaterdag 30 oktober 2004 @ 11:54:21 #202
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_22951391
quote:
[b]En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)

[afbeelding]
http://www.apple.com/ipod/u2/
Die ga ik waarschijnlijk kopen

Alleen hoor ik nu veel slechte dingen over de IPod wat betreft werking
Ik had trouwens nog een vraagje.. als ik nummers via Kazaa download.. kan ik ze er dan ook opzetten?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_22951852
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 11:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die ga ik waarschijnlijk kopen

Alleen hoor ik nu veel slechte dingen over de IPod wat betreft werking
Ik had trouwens nog een vraagje.. als ik nummers via Kazaa download.. kan ik ze er dan ook opzetten?
1) Gefeliciteerd! Zwart zal je goed staan
2) Hoezo? Kun je iets specifieker zijn? Wat bedoel je met 'werking'? Als je bedieningsgemak bedoelt: daar hoef je je geen zorgen over te maken. Wellicht zul je in het beginnen moeten wennen aan de Clickwheel, omdat je regelmatig over het gewenste nummer heenscrollt, maar na verloop van tijd wordt het je tweede natuur. Wat betreft de levensduur van de batterij: in vergelijking met concurrenten is de speelduur van de batterij kort, maar ik heb daar persoonlijk geen problemen mee gehad (ik heb een iPod 3G)
3) Ja, die kun je er gewoon opzetten: je bent niet verplicht om je hele cd-collectie te rippen, of om je losse muziek bij de iTunes Music Store te kopen. Je moet wel iTunes (of soortgelijk programma) gebruiken om de muziek 'beluisterbaar' op de iPod te hebben staan.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 12:52:36 #204
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_22952292
1) Dank je
2) Met werking bedoel ik
- problemen hebben met het erop zetten van nummers
- IPods die alleen goed werken als hij helemaal is volgeladen
en dat soort dingen
3) Godzijdank 5000 nummers is toch snel ongeveer ¤5000,- als je 99 cent per nummer betaald
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_22952567
Ashlee Simson iPod

Wel fake hé
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:09:38 #206
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_22953460
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:24 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

3) Ja, die kun je er gewoon opzetten: je bent niet verplicht om je hele cd-collectie te rippen, of om je losse muziek bij de iTunes Music Store te kopen. Je moet wel iTunes (of soortgelijk programma) gebruiken om de muziek 'beluisterbaar' op de iPod te hebben staan.
Niet helemaal waar.
Ik gebruik Xplay, daarmee wordt de Ipod in explorer geïntegreerd; dus kun je gewoon mappen aanmaken en je mp3's copy-pasten.

Er zijn nog meer van dat soort programma's: zoals Ephpod
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_22956624
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:52 schreef Maraca het volgende:
1) Dank je
2) Met werking bedoel ik
- problemen hebben met het erop zetten van nummers
- IPods die alleen goed werken als hij helemaal is volgeladen
en dat soort dingen
3) Godzijdank 5000 nummers is toch snel ongeveer ¤5000,- als je 99 cent per nummer betaald
1) You're welcome!

2) Dan zul je geen problemen moeten ondervinden. Mijn iPod staat niet vol en ik heb er geen problemen mee. Met iTunes moet je soms leren werken, maar persoonlijk vind ik een goddelijk programma! Ik heb namelijk ook een Airport Express en dan zit alles ontzettend goed in elkaar! Als iTunes je niet bevalt kun je altijd nog een aantal andere 3rd party software gebruiken, zoals Ephpod of Xplay (zoals de poster hiervoor). Trouwens, aan de vorige poster: als je Xplay gebruikt, om te kunnen drag-and-droppen in Windows: dan heb je toch echt software nodig hoor! Namelijk Xplay! Maar goed, het is mogelijk dat je iTunes een zaadprogramma vindt en dan is het goed om te weten dat er meerdere wegen naar Rome/iPod zijn
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 17:31:02 #208
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_22957033
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:10 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

rouwens, aan de vorige poster: als je Xplay gebruikt, om te kunnen drag-and-droppen in Windows: dan heb je toch echt software nodig hoor! Namelijk Xplay! Maar goed, het is mogelijk dat je iTunes een zaadprogramma vindt en dan is het goed om te weten dat er meerdere wegen naar Rome/iPod zijn
Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.
Het is een veel sneller en lichter programma dan itunes.

* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_22969459
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef Quarks het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch; even Xplay installeren en daarna als je de Ipod aansluit ziet windows het als een externe harde schijf en kun je drag-en-droppen.

[[url=http://www.mediafour.com/images/xp2_sm_main.gif]afbeelding][/url]
OK, OK, zijn we het eens
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:10:19 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_22973100
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 01:43 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over de nieuwe iPod socks

[afbeelding]
De ipos past ook in een Golla-sokje (die zijn eigk voor 'n mobiele telefoon), maar ik vind dat eigk nogal dom staan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_22973578
Ze worden waarschijnlijk ook niet verkocht. Als ze dat wel gaan doen mogen ze die $30 voor het product weleens naar beneden brengen
pi_22985664
hmm, even vraagje, m'n vriendin heeft nu een ipod mini (roze ) maar we hebben em eerst op mijn pc aangesloten, alvast wat muziek erop gezet enzo. Nu is ze thuis en ook meteen Itunes geïstalleerd, maar nu is alles van der ipod af. heeft ze op de verkeerde knopjes gedrukt? of kan je een ipod niet op meerdere computers gebruiken...
  zondag 31 oktober 2004 @ 22:12:43 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_22985749
Ze heeft op de verkeerde knopjes gedrukt.

Waarschijnlijk heeft ze ergens aangegeven dat de iPod met haar lege iTunes library syncen moest.
Ik ga naar huis.
pi_22986190
dat zou inderdaad best kunnen danku.
pi_22988289
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef Quarks het volgende:

[..]

[[url=http://www.mediafour.com/images/xp2_sm_main.gif]afbeelding][/url]
ik vind Xplay echt beter dan alle andere progs. Anapod schijnt nog beter te zijn, maar heb het nog niet gekocht. Iemand ervaringen met Anapod?

btw wat zijn goede oordopjes voor je iPod
  Redactie Games zondag 31 oktober 2004 @ 23:54:34 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22988405
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
Inmiddels is de iPod Photo uit.

40 en 60GB, kleurenscherm, en tot 15 uur speeltijd.

[afbeelding]
http://www.apple.com/ipodphoto/

En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)

[afbeelding]
http://www.apple.com/ipod/u2/

En verder goed nieuws: De iTunes Music store is open! .
Nou ga ik nog erger twijfelen welke I-pod ik moet kopen...

die I-pod Photo is wel über
Maar ¤569,- is een beetje teveel van het goeie
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 3 november 2004 @ 21:24:32 #218
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_23060344
Net als Chillmeister ben ik ook nog op zoek naar goede oordopjes (niet van die oorkleppen, maar die dopjes ) voor m'n Ipod. Iemand die een goede aanbeveling kan doen? Heb momenteel sony oordopjes met een handige volume regeling op het touwtje, hoef ik niet naar de ipod te graaien als hij iets zachter moet.

(beide dagen van Tiësto in Concert werken eindelijk na een paar uur lopen klooien met splitters en convertion programma's )
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
  woensdag 3 november 2004 @ 21:26:26 #219
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23060408
Mx500 van Senheiser.
Ik ga naar huis.
pi_23121078
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]

Yup.

Ik zou er eigenlijk nog wel een filmpje van willen zien. De iPod mini is in het 'echt' ook veel mooier dan die steriele fotos.
Beetje een XP-look met dat groen en blauw.
pi_23121238
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:09 schreef Quarks het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.
Ik gebruik Xplay, daarmee wordt de Ipod in explorer geïntegreerd; dus kun je gewoon mappen aanmaken en je mp3's copy-pasten.

Er zijn nog meer van dat soort programma's: zoals Ephpod
Thuis meteen even proberen, wat word ik ziek van dat iTunes zeg. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept maar zoals het nu gaat moet ik eerst een playlist aanmaken, daar m´n mp3s in gooien en dan weer de hele playlist op m´n iPod

Ik wil gewoon explorer en dan lekker slepen Thnx for the tip
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_23121647
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:32 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Beetje een XP-look met dat groen en blauw.
OS X had dat eerder
pi_23121912
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:22 schreef woeeiiii het volgende:
Is dit wat?

http://www.getgiftsforfre(...)e4710447b97a1fb199ed
ik zou het meteen doen!
pi_23123657
Ik heb 'm net kapot gemaakt, m'n iPod. Per ongeluk, dat wel.
pi_23124343
hoe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')