op de site staat $499 voor de 40 gig en $599 voor de 60 gig...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef _Supreme het volgende:
wat moet dat wel niet kosten?
Nee, er staat niets op.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
En de limited edition U2 iPod: (Standaard 4th Gen in het zwart met alle nummers van U2 erop.)
dat zuipt je accu leeg en denk je echt dat je het veel gaat gebruiken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom alleen foto's en geen video? Lijkt me 10x interessanter...
Omdat die over een jaar wordt uitgebracht zodat WEEER een nieuwe iPod MOET hebben. duhquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom alleen foto's en geen video? Lijkt me 10x interessanter...
Hoewel.. olé...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:42 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat die over een jaar wordt uitgebracht zodat WEEER een nieuwe iPod MOET hebben. duh
iPod 5GB ole oleee
Software opnieuw geinstalleerd.. snap er echt geen bout van.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:54 schreef Stefkuh het volgende:
Dames. Mijn Apple iPod 1e Generatie 5GB doet voor het eerst sinds ever fucked up. Dwz: MIJN pc en mijn iPod zijn geen vriendjes meer. Hij blijft maar op "Loskoppelen Toegestaan" staan en zo kan ik er dus niks oppleuren. Het herkennings toontje hoor ik wel uit mijn PC, maar evrder niets. En dat terwijl hij perfect aansluit op mijn broers en pa's PC.
Kortom: HELLUPPP!! (en a) nee ik kan mijn instructie boekje niet vinden momenteel en b) volgens mij stond er in dat boekje niets over deze situatie)
Nou dat lijkt me niet, marketing technisch niet echt verantwoord. Dus er zal wel een volgende versie komen en dan kun je die goedkoper in de markt zetten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Zal nog wel dalen de komende tijd, met een beetje geluk.
hmm, zie je hoe gedetailleerd dat schermpje op die foto is?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Yup.
Ik zou er eigenlijk nog wel een filmpje van willen zien. De iPod mini is in het 'echt' ook veel mooier dan die steriele fotos.
Als de mijne binnen is zal ik het hier wel meldenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:56 schreef _Supreme het volgende:
[..]
hmm, zie je hoe gedetailleerd dat schermpje op die foto is?
dat kan toch niet zo mooi zijn in het echt?
dan moet het schermpje wel een heeele hoge resolutie hebben, en dat zal hij wel niet hebben
Ook een van de redenen dat ik hem gekocht heb, patience in kleur is een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:05 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je pech hebt komt er door de douane nog extra btw over plus een mooie boete. Tenzij een kennis in amerika het kan opsturen zonder de verpakking. Dan zou het wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Waarom he, waarom is de U2 Ipod 379 euro hier en 349 dollar in Amerika? Omgerekend met een koers van bv. 0,80 ligt de U2 Ipod dan op 279 euro, kan ik hem niet vanuit Amerika bestellen dan? Okok, dan komt er nog wel 19 procet btw bij, maar dan is hij nog maar 332.
Zo duur is verzenden toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |