Ander bestandssysteem. Welk filesystem gebruikt de iPod als ie vanaf Windows is geinstalleerd?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:07 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week: Als je een Windowsgebaseerde iPod hebt: Nóóít en te nimmer in een Apple iMac pluggen. Ik was in 5 tellen al m'n 2.000 mp3 kwijt.
Boehoe!
Maakt niet uit, weg is weg.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ander bestandssysteem. Welk filesystem gebruikt de iPod als ie vanaf Windows is geinstalleerd?
Oh, dat heb ik 1 keer op school gedaan en toen liepen de MACs daarvastquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:07 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week: Als je een Windowsgebaseerde iPod hebt: Nóóít en te nimmer in een Apple iMac pluggen. Ik was in 5 tellen al m'n 2.000 mp3 kwijt.
Boehoe!
Ik heb het een jaar lang gedaan. PC thuis, Big Mac op werk. No problemo. Alleen toen ik één keer mijn Mac uitzette en de ipod eruit trok, omdat ik weg moest (en dat op de PC ook wel eens doe) was alles weg. Verder gaat het nog altijd prima samen. Hoewel ie het dus nu op mijn PC (verder elke andere PC wel) niet meer doet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:07 schreef FlyingFox het volgende:
Boehoe! :'(
FAT32quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ander bestandssysteem. Welk filesystem gebruikt de iPod als ie vanaf Windows is geinstalleerd?
Als je een dock koopt kan ie daar in staan, komt het geluid uit de onderaansluiting. OF zijn die er niet voor de 2nd gen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Even: ik zit hier met een dode second gen iPod. Ik heb, zoals ik met alle mobiele audio-apparatuur doe, de koptelefoonuitgang gesloopt. Jammer genoeg is mijn garantie al lang en breed verstreken...
Nu bedacht ik me ineens: Als ik nu eens een afstandbediening aansluit, zouden de pinnetjes van de aansluiting dan wel weer contact kunnen vinden met de printplaat?
Ik heb hem al eens langsgebracht bij iemand die de meest kleine dingen kon repareren, maar een iPod bleek een uitzondering te zijn, dat kon hij niet...
Zou mijn idee iets uithalen, zodat ik geen nieuwe hoef te kopen?
Aanmelden lukt nog niet, tenzij je een creditcard hebt die in de Verenigde Staten loopt en ook een Amerikaans postadres heeft.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:10 schreef DJ_WB het volgende:
vraagje over itunes
mag je jje aanmelden via bijv de amerikaanse site en daar je muziek nummers kopen ?
of moet je echt wachten tot itunes music store in nl opent ?
iTMS NL gaat waarschijnlijk vandaag open. Zie voor meer info MacOSXquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:10 schreef DJ_WB het volgende:
vraagje over itunes
mag je jje aanmelden via bijv de amerikaanse site en daar je muziek nummers kopen ?
of moet je echt wachten tot itunes music store in nl opent ?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:15 schreef _Supreme het volgende:
cool!
brengen ze die er zomaar ertussen even uit!!
volgens mij gaat de batterij nu nog slechter mee...
Dat is dus drie uur langer dan de gewone 4th gen iPod.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
40 en 60GB, kleurenscherm, en tot 15 uur speeltijd.
De ipod photo 60GB kost 545.38 euro excl. btw.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:16 schreef _Supreme het volgende:
wat moet dat wel niet kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |