Het zal je zo'n 130 euro kosten die te gaan vervangen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 04:27 schreef Libris het volgende:
[..]
Hoezo? snif, mijn 3rd gen 30g doet het nog 5 minuten op zijn batterij
Nondeju.. Dan wordt het bye bye Ipod, flinke scheldpartij in een drukke winkel, en op naar de iRiver..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het zal je zo'n 130 euro kosten die te gaan vervangen...
130 euro!? Ik heb net een nieuwe LAPTOP accu gekocht en die was nog goedkoper!! (Li-ion nog wel). Belachelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het zal je zo'n 130 euro kosten die te gaan vervangen...
Niet nodig: hier kost 'ie maar 30 euro ex btw. Weet alleen niet of ze die naar Singapore sturen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Libris het volgende:
[..]
Nondeju.. Dan wordt het bye bye Ipod, flinke scheldpartij in een drukke winkel, en op naar de iRiver..
ik ook, kan het nog wel samengaan....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:02 schreef superheist het volgende:
ik hou van gadgets
ik hou meer van muziek
zoals?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Al die extra features op een iPod zijn leuk voor een weekje, en het kost je nog meer centen ook. Neej een mp3 speler is om mp3's af te spelen.
Anders koop ik wel zo'n multimedia geval, alleen intereseerd me die zooi niet zo.
Je kan volgens mij niet zelf equalizers maken maar er staan best wat op:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:42 schreef menesis het volgende:
Zit er wel een ezualizer op zo'n Ipod eigenlijk? en is die naar wens aan te passen of is het alleen van die voorgeprogrammeerde shit?
Alsof de gemiddels gebruiker daar een boodschap aan heeft. Alleen de doorgewinterde nerd zal iets om een bitrate geven, en men koopt ook geen dure mp3speler om maar naar radio te gaan luisteren. En hoeveel mensen zouden een opnamefunctie nou ook daadwerkelijk gebruiken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:11 schreef _Supreme het volgende:
de ipod heeft veel te min features.
je kan niet zien op welke bitrate het liedje draait, en er staat verder niet veel informatie bij.
er zit een fm radio op, en je kan ook niks inspreken...
ik heb een ipod 3g 10 gig, maar had toch liever de iriver ihp-120 gehad
Ehum, het ontbreken van die opname functies (line of mic ofzo) is wel de reden dat ik nooit zon Ipod aan zal schaffen. Ik heb nu dan ook een Mz-N10. Gaat de accu tenminste ook veel langer van mee en hijs kleiner.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof de gemiddels gebruiker daar een boodschap aan heeft. Alleen de doorgewinterde nerd zal iets om een bitrate geven, en men koopt ook geen dure mp3speler om maar naar radio te gaan luisteren. En hoeveel mensen zouden een opnamefunctie nou ook daadwerkelijk gebruiken?
Om dat soort overbodige dingen die maar door een zeer beperkte groep gebruikt worden in te bouwen is heel erg on-Apple.
Op mijn vorige MP3-spelers had ik al die features, maar die gebruikte ik nooit!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof de gemiddels gebruiker daar een boodschap aan heeft. Alleen de doorgewinterde nerd zal iets om een bitrate geven, en men koopt ook geen dure mp3speler om maar naar radio te gaan luisteren. En hoeveel mensen zouden een opnamefunctie nou ook daadwerkelijk gebruiken?
Om dat soort overbodige dingen die maar door een zeer beperkte groep gebruikt worden in te bouwen is heel erg on-Apple.
Mischien ben jij ook wel niet de doelgroep!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:11 schreef menesis het volgende:
[..]
Ehum, het ontbreken van die opname functies (line of mic ofzo) is wel de reden dat ik nooit zon Ipod aan zal schaffen. Ik heb nu dan ook een Mz-N10. Gaat de accu tenminste ook veel langer van mee en hijs kleiner.
Als vormgeving en gebruikersgemak je intereseren, en extra functies niet. Dan kom je al snel uit bij de iPodquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:50 schreef menesis het volgende:
k was benieuwd. Ik hoef het toch niet meteen te kopen om er vragen over te mogen stellen?
K vraag me vooral af waarom iedereen zoveel geld voor dit ding over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |