quote:Onze prijs: ¤151.95 (127.69 exc.)
Dit stijlvolle tasje is speciaal ontworpen voor je iPod en toebehoren en heeft zelfs twee speakers van topkwaliteit!
zelfde als de 3th gen ipod volgens mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:53 schreef woeeiiii het volgende:
is de batterij van de mini ook klote?
3rdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:08 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
zelfde als de 3th gen ipod volgens mij.
Ja, nu zijn ze niet leuk meer, weten we wel dat je geen ipodfan bent en mag je ergens anders gaan vervelen. Dahaaaag.. *Hint*quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:48 schreef skiczukie het volgende:
Speciaal gedesigned voor die sletjes.
Tief zelf op hoer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sterker nog: in combinatie met m'n hoofdtelefoon voel ik mezelf zelfs Jezus en ga ik de nieuwe president van de VS worden.
En nou optiefen.
Laatste waarschuwingquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Tief zelf op hoer.
Van de gewone iPod kan ik zeggen dat ie niet erg krasbestendig is. De achterkant zit al vol met krassen en vingerafdrukken en de voorkant is ook gevoelig. Dus niet in dezelfde zak/tas doen als je sleutels dusquote:Op zondag 3 oktober 2004 04:51 schreef MotionMan0 het volgende:
Hoe ondervindt men de krasbaarheid van de iPod?
Ja, compleet gestoord die gozer.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:38 schreef super-muffin het volgende:
Je kan de achterkant ook een soort van schuren of zo:
http://members.optusnet.com.au/brushedipod/tut1.htm
Ik heb hem in een zijvakje van mijn schooltas en er zit op het schermpje al een flinke krasquote:Op zondag 3 oktober 2004 04:51 schreef MotionMan0 het volgende:
Hoe ondervindt men de krasbaarheid van de iPod?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:57 schreef super-muffin het volgende:
Of je koopt zo'n lelijk iSkin of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |