Ik vind de iPod mini prachtig, en met die kleuren is een leuk idee. Maar ik vind het geen mooie kleuren. Doe mij maar diep rood of diep blauw, anything. Maar deze kleuren vind ik allemaal 'net niet'. Dus zilver vind ik sowieso het mooistequote:Op woensdag 29 september 2004 13:21 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
de grijse hadden ze wel al weer op voorraad maar ik vind het juist zo grappig dat ze een kleur hebben
Kvind die m3 wel erg dik hoor!quote:Op donderdag 30 september 2004 10:52 schreef MadGuy het volgende:
M3!![]()
Dat is de M3L, de batterij daarvan gaat 35 uur mee, dus die is wat dikker. Ik heb de M3 en die is kleiner en platter dan de 4gen iPod...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:40 schreef BoosteRr het volgende:
[..]
Kvind die m3 wel erg dik hoor!
Cool, heeft dat apparaat ook zo'n uitgebreid menu'tje (calender, games, EQ enz..) als de ipod?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:50 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is de M3L, de batterij daarvan gaat 35 uur mee, dus die is wat dikker. Ik heb de M3 en die is kleiner en platter dan de 4gen iPod...
Als je je AB dus niet sloopt heb je geen problemen...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
M3 heb je weinig aan als je de AB sloopt, daarom lijkt het me nix. Je blijft dus afhankelijk van die AB!
Dat is waar en dat zou je als nadeel kunnen noemen. Misschien dat ze die met een volgend firmware dingetje draadloos optioneren. Je kunt echter wel de AB er tussenuit halen en je main device gewoon op shuffle zetten. Werkt prima. Je hebt de afstandsbediening eigenlijk alleen nodig voor menuzaken.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
M3 heb je weinig aan als je de AB sloopt, daarom lijkt het me nix. Je blijft dus afhankelijk van die AB!
Hahaha LOL. Inderdaad, een beetje normaal met je spullen omgaan is ook een optie!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:25 schreef superheist het volgende:
[..]
Als je je AB dus niet sloopt heb je geen problemen...
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Wat bedoel je daar nu weer mee? Alsof je de coolheid van een apparaat overneemt of dat je per se cool moet zijn om een iPod te kunnen bezitten...
Klopt, maar mijn ervaring is dat zo'n AB toch wel het meest gevoelige onderdeel is. En soms kan zo'n AB ertussen ook wel eens irritant zijn. Als ik geen iPod zou kopen, was het eerder een iRiver geworden, want die heeft nog wel een eigen display op het apparaatje zelf.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:25 schreef superheist het volgende:
[..]
Als je je AB dus niet sloopt heb je geen problemen...
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Enige probleem aan m'n 4G Ipod is dat hij nogal eens vast wil lopen. HIj hangt dan gewoon even. Sinds Service Pack 2 is de USB herkenning langzamer of het ligt aan iTunes, wat al niet zo'n fijn programma is, maar verder ben ik er 100% over te spreken. De batterij duur is heel goed.
Shit, ben ik even uncoolquote:Op donderdag 30 september 2004 19:37 schreef skiczukie het volgende:
iPod is koel, de mensen die hem hebben echter niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |