Het zou ook eens een keer tijd worden. Na al eerst een Best Off en toen die livebox. Het laatste nieuwe werk is al weer jaren oud inmiddels.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 08:43 schreef HuubTuub het volgende:
Nog een dikke maand (30 augustus) en dan komt het nieuwe Björk album ' Medulla'
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:11 schreef Spleed het volgende:
Bjork!Army of Me
Play Dead
All is Full of Love
Ik denk dat je er ondertussen wel achter bent (in die 2 jaar tijd) dat haar muziek geproduceerd wordt door o.a. matmos, plaid, howie b, opiate, matthew herbert, mark bell van LFO...dus die moet je dan gaan checken :-)quote:Op dinsdag 26 november 2002 19:31 schreef Disorder het volgende:
Dacht ik eerst ook, maar toen zag ik toch een soort microfoontje tussen haar kapsel zitten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:17 schreef HuubTuub het volgende:
Het nummer Oceania klonk gisteren wel leuk tijdens de opening van de Olympische spelen, Hoewel het volgens mij playback was... maar dat maakt niks uit. Het ging om het nummer.
Nog een dikke 2 weken voor de cd.
Van Gelder voelde al de hele avond de behoefte om aan een stuk door te blaaaaaten, dus nog voordat Bjork kwam zat ik al op de BBC.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Trouwens snel overgeschakled naar de BBC toen die lul van Van Gelder er dwars doorheen begon te neuzelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |