thanx voor het uitzoeken !!quote:Op woensdag 29 september 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Columbus Crew zit in Columbus, Ohio.
New England volgens mij idd Boston.
Ja, het was juli 2003. Ik heb nog een hele slechte bibberige foto van hemquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:16 schreef popolon het volgende:
Hristo voetbalt niet meer, neem aan dat dat even geleden is?
Zit je in Wisconsin, Zuid/Midden-Illinois of Indiana?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:16 schreef popolon het volgende:
Ben ook van plan Chicago Fire te bezoeken (is het dichtst bij, drie uur rijden)
Michigan, in 2005.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:25 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zit je in Wisconsin, Zuid/Midden-Illinois of Indiana?
Kan je ff de groeten aan m'n familie doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Michigan, in 2005.
Meerdere keren, ik weet waar ik terecht komquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:42 schreef MaxPower het volgende:
Michigan is overigens nog Nederlandser dan Nederland
Maar ik weet niet of je er al eens geweest bent?
In Michigan heten ze de Clogs and de Tulipsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Als je maar geen lid wordt van de Bloods of de Crips popo. Zo ja, raad ik je gezien je avatar de Crips aan.
Dat is ie zeker! Kid Rock komt ook uit Michigan; misschien kan hij je ook van advies dienen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Eminem is een stoere rapper!
bedoel live in het stadion....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:35 schreef popolon het volgende:
"Hoop nog wat sport te zien" ?
Dude, je gaat naar de VS hoor.
zoiets mm, zoiets
New England speelt in Foxboro (ą 50km. ten zuiden van Boston) evenals NFL Super Bowl winnaar New England Patriots.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Columbus Crew zit in Columbus, Ohio.
New England volgens mij idd Boston.
Afgelopen zondag bij de Patriots-Seahawkswedstrijd zag je de middencirkel nog op het veld staanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
New England speelt in Foxboro (ą 50km. ten zuiden van Boston) evenals NFL Super Bowl winnaar New England Patriots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |