quote:niemand eigenlijk, kijk volgens mij heeft het geen zin om hier zo tegen elkaar te reageren...
Op woensdag 05 september 2001 17:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
Ik ben aan het winnen he.
quote:Dit is natuurlijk een heel dom argument. Zelfs als ik verplicht zou moeten stemmen, zou ik nog niet op extreem-rechts stemmen hoor, dan nog liever op Groen-Links...(
Op woensdag 05 september 2001 16:53 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
-> verplicht kiessysteem, ooit van gehoord? Mensen moeten stemmen, en degenen die niet willen (weten hoe te) stemmen, kiezen dan maar voor het Vlaams Blok.
Ik denk zelf dat de meest lelijke steden in het oostblok te vinden zijn. Al heeft elke stad denk ik wel zijn mooie en lelijke plekken. Alleen is het bij de een wat erger dan bij de ander
quote:True true, verkeerd uitgedrukt: ik argumenteer...
Op woensdag 05 september 2001 17:15 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
niemand eigenlijk, kijk volgens mij heeft het geen zin om hier zo tegen elkaar te reageren...
plus gaat van kwaad naar erger, vaak....
Ik vraag me gewoon af wat die Tikorev het recht geeft om zomaar België af te kraken. Volgens mij is hij er in zijn hele leven nog geen week geweest.
quote:JIJ zou zo stemmen. Maar die mensen denken (net zoals heel veel domme mensen in Nederland dat ook doen) gewoon: "Voor mijn part schoppen ze al die gore Turken, Marokkanen, Italianen, whatever België uit!"
Op woensdag 05 september 2001 17:18 schreef StrayDog het volgende:[..]
Dit is natuurlijk een heel dom argument. Zelfs als ik verplicht zou moeten stemmen, zou ik nog niet op extreem-rechts stemmen hoor, dan nog liever op Groen-Links...(
)
En als je ook blanco kunt stemmen, geldt dit argument natuurlijk helemaal niet.
Beter lezen: blanco stemmen KAN niet meer dmv het elektronische systeem.
quote:Hier juist weer wel door het elektronish stemmen....
Op woensdag 05 september 2001 17:27 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
Beter lezen: blanco stemmen KAN niet meer dmv het elektronische systeem.
quote:Tikorev, als een 14-jarige het beter dan jou weet is het toch maar triest met je gesteld...
Op woensdag 05 september 2001 17:08 schreef -PYRO- het volgende:
dit is een zinloze discussielaten wij nederlanders eerst ff over onze probz buigen[utrecht bv, en dan met name sterrenwijk enzo]
en de belgen idem dito
en dan is het alsnog een oneerlijke verglijking vanwege ciltuur en geschiedenis...
quote:De taalfout sla ik maar over.
Op woensdag 05 september 2001 17:41 schreef Tikorev het volgende:
Fubar fubar fubar. Dit bedoel ik nou met makkelijk te overtreffen. Deze zielige posts om maar een reactie van mij te krijgen (en je kan hem krijgen hoor). Volgens mij weet je gewoon diep in je hart dat ik gelijk heb.
Het feit dat je -PYRO-`s "Gem. aantal posts/dag" al aanziet voor zijn leeftijd zegt toch al genoeg over jou IQ en mijn gelijk?
IQ's zijn zwaar overrated, niettemin sta ik veilig aan het rechterdeel van de curve, een plek waar jij alleen maar van kunt dromen.
Je gelooft dus echt dat je gelijk hebt? Vreemd ...
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:50 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
De taalfout sla ik maar over.
IQ's zijn zwaar overrated, niettemin sta ik veilig aan het rechterdeel van de curve, een plek waar jij alleen maar van kunt dromen.
Je gelooft dus echt dat je gelijk hebt? Vreemd ...
quote:Wat een mensenkennis, ben inderdaad nog aan het studeren. Ik hoop ook dat jij nog niet uitgeleerd bent. Want zelfs voor een Belg zit jij nog op een bedenkelijk niveau.
Op woensdag 05 september 2001 18:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Je moet nog veel leren (voor zover je dat kunt).
quote:Ga je het in je eentje opnemen tegen de rest van de wereld?
Op woensdag 05 september 2001 18:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Je moet nog veel leren (voor zover je dat kunt).
quote:Ik studeer rechten aan de KU Leuven.
Op woensdag 05 september 2001 18:20 schreef Tikorev het volgende:
Wat een mensenkennis, ben inderdaad nog aan het studeren. Ik hoop ook dat jij nog niet uitgeleerd bent.
quote:Ik zit op een bedenkelijk niveau? Waaruit leidt je dat af?
Want zelfs voor een Belg zit jij nog op een bedenkelijk niveau.
quote:Schoppen waar je schoppen kunt!
Maar jij kan het natuurlijk ook niet helpen dat jij zo`n genetisch dieptepunt bent.
quote:Je hebt helemaal gelijk. Maar het lijkt erop dat degene die het meeste bijstand krijgt, gelijk heeft. Een democratie deugt niet.
Op woensdag 05 september 2001 18:31 schreef Latindancer het volgende:[..]
Ga je het in je eentje opnemen tegen de rest van de wereld?
Niet rottig bedoeld hoor, maar de discussie die jij aan het voeren bent gaat echt alleen maar op moddergooien uitlopen.
quote:ey vrind ik zit hier allanger dan jij. alleen onder een andere nick; dPyroSb
Op woensdag 05 september 2001 17:41 schreef Tikorev het volgende:
Fubar fubar fubar. Dit bedoel ik nou met makkelijk te overtreffen. Deze zielige posts om maar een reactie van mij te krijgen (en je kan hem krijgen hoor). Volgens mij weet je gewoon diep in je hart dat ik gelijk heb.
Het feit dat je -PYRO-`s "Gem. aantal posts/dag" al aanziet voor zijn leeftijd zegt toch al genoeg over jou IQ en mijn gelijk?
ten 2de, ik lees fok1 al sinds '99 dus ik weet zo'n bjte wie wie is
ten 3de WELKE oetlul gaat nou naar post kijken, om de post zelf te waarderen?? jij kennelijk, dan ga JIJ nog over iq'z te lullen terwijl je er zelf kennelijk niet eens hebt...
ten 4de weet je eik wel WAAR OVER je zit te lullen?!
[edit]
en JIJ beweert dat je studeert?! je zegd eerst dat ik 14 ben?[wat overgins klopt] en daarna zeg je dat ik elf ben?! IDIOT
en waar haal je het lef om mn vrienden te beledigen?!
Echt als ik ook maar 1 ban mocht uitdelen op iemand?, was JIJ het wel!
[/edit]
quote:Toen ik de topictitel zag, moest ik ook meteen aan Luik denken!
Op maandag 03 september 2001 23:13 schreef Vork het volgende:De lelijkste goorste en smerigste stad waar ik ben geweest was toch wel Luik. Bah, ranzige partij achterstandswijk is dat zeg. Het stinkt er, de huizen zijn in slechte staat etc.
P.S. De stad waar ik woon, Eindhoven, kan ook niet gerekend worden tot de mooiste steden...
En belgie is echt zo slecht nog niet (uitzondering zijn de wegen daarzo dan
). Als je (net zoals in elk land) de goede plekken weet de vinden is het niet zo erg. Vooral brussel heeft mooie plekken met mooie statige herenhuizen e.d erin.
Maar als ik dan toch een ranzige stad moet noemen zou ik gaan voor new orleans. Opzich een erg mooie stad met rijke cultuur en mooie panden, maar het merendeel van die stad stinkt, is vies en erg crimineel.
quote:O jee... ich hab es nicht gewust
Op vrijdag 07 september 2001 19:42 schreef Num het volgende:
Nu is het wachten op een reactie van een boze duitser...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |