abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1564298
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:

[..]

Ik ben aan het winnen he.

niemand eigenlijk, kijk volgens mij heeft het geen zin om hier zo tegen elkaar te reageren...
plus gaat van kwaad naar erger, vaak....
pi_1564311
quote:
Op woensdag 05 september 2001 16:53 schreef F.U.B.A.R het volgende:

[..]

-> verplicht kiessysteem, ooit van gehoord? Mensen moeten stemmen, en degenen die niet willen (weten hoe te) stemmen, kiezen dan maar voor het Vlaams Blok.

Dit is natuurlijk een heel dom argument. Zelfs als ik verplicht zou moeten stemmen, zou ik nog niet op extreem-rechts stemmen hoor, dan nog liever op Groen-Links...( )
En als je ook blanco kunt stemmen, geldt dit argument natuurlijk helemaal niet.
pi_1564321
Enige wat ik van Belgie heb gezien is veel bos, en veel snelweg. De keren dat ik er kom rij ik er dan ook doorheen.

Ik denk zelf dat de meest lelijke steden in het oostblok te vinden zijn. Al heeft elke stad denk ik wel zijn mooie en lelijke plekken. Alleen is het bij de een wat erger dan bij de ander

pi_1564324
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:15 schreef GRUMBLER het volgende:

[..]

niemand eigenlijk, kijk volgens mij heeft het geen zin om hier zo tegen elkaar te reageren...
plus gaat van kwaad naar erger, vaak....

True true, verkeerd uitgedrukt: ik argumenteer...

Ik vraag me gewoon af wat die Tikorev het recht geeft om zomaar België af te kraken. Volgens mij is hij er in zijn hele leven nog geen week geweest.

pi_1564355
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:18 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een heel dom argument. Zelfs als ik verplicht zou moeten stemmen, zou ik nog niet op extreem-rechts stemmen hoor, dan nog liever op Groen-Links...( )
En als je ook blanco kunt stemmen, geldt dit argument natuurlijk helemaal niet.

JIJ zou zo stemmen. Maar die mensen denken (net zoals heel veel domme mensen in Nederland dat ook doen) gewoon: "Voor mijn part schoppen ze al die gore Turken, Marokkanen, Italianen, whatever België uit!"
En durf niet te zeggen dat er zo niet in Nederland wordt gedacht, want het is wel zo!
Er is een groeiend xenofobisme aan de gang...

Beter lezen: blanco stemmen KAN niet meer dmv het elektronische systeem.

pi_1564372
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:27 schreef F.U.B.A.R het volgende:

[..]

Beter lezen: blanco stemmen KAN niet meer dmv het elektronische systeem.

Hier juist weer wel door het elektronish stemmen....
pi_1564378
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:08 schreef -PYRO- het volgende:
dit is een zinloze discussie

laten wij nederlanders eerst ff over onze probz buigen[utrecht bv, en dan met name sterrenwijk enzo]

en de belgen idem dito

en dan is het alsnog een oneerlijke verglijking vanwege ciltuur en geschiedenis...

Tikorev, als een 14-jarige het beter dan jou weet is het toch maar triest met je gesteld...
pi_1564472
Fubar fubar fubar. Dit bedoel ik nou met makkelijk te overtreffen. Deze zielige posts om maar een reactie van mij te krijgen (en je kan hem krijgen hoor). Volgens mij weet je gewoon diep in je hart dat ik gelijk heb.
Het feit dat je -PYRO-`s "Gem. aantal posts/dag" al aanziet voor zijn leeftijd zegt toch al genoeg over jou IQ en mijn gelijk?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_1564538
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:41 schreef Tikorev het volgende:
Fubar fubar fubar. Dit bedoel ik nou met makkelijk te overtreffen. Deze zielige posts om maar een reactie van mij te krijgen (en je kan hem krijgen hoor). Volgens mij weet je gewoon diep in je hart dat ik gelijk heb.
Het feit dat je -PYRO-`s "Gem. aantal posts/dag" al aanziet voor zijn leeftijd zegt toch al genoeg over jou IQ en mijn gelijk?
De taalfout sla ik maar over.

IQ's zijn zwaar overrated, niettemin sta ik veilig aan het rechterdeel van de curve, een plek waar jij alleen maar van kunt dromen.

Je gelooft dus echt dat je gelijk hebt? Vreemd ...

pi_1564629
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:50 schreef F.U.B.A.R het volgende:

[..]

De taalfout sla ik maar over.

IQ's zijn zwaar overrated, niettemin sta ik veilig aan het rechterdeel van de curve, een plek waar jij alleen maar van kunt dromen.

Je gelooft dus echt dat je gelijk hebt? Vreemd ...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_1564646
Nee ik droom toch over andere dingen
pi_1564655
Je moet nog veel leren (voor zover je dat kunt).
pi_1564764
quote:
Op woensdag 05 september 2001 18:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Wat een mensenkennis, ben inderdaad nog aan het studeren. Ik hoop ook dat jij nog niet uitgeleerd bent. Want zelfs voor een Belg zit jij nog op een bedenkelijk niveau.
Maar jij kan het natuurlijk ook niet helpen dat jij zo`n genetisch dieptepunt bent.
pi_1564823
quote:
Op woensdag 05 september 2001 18:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ga je het in je eentje opnemen tegen de rest van de wereld?
Niet rottig bedoeld hoor, maar de discussie die jij aan het voeren bent gaat echt alleen maar op moddergooien uitlopen.
To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
pi_1564837
quote:
Op woensdag 05 september 2001 18:20 schreef Tikorev het volgende:
Wat een mensenkennis, ben inderdaad nog aan het studeren. Ik hoop ook dat jij nog niet uitgeleerd bent.
Ik studeer rechten aan de KU Leuven.
quote:
Want zelfs voor een Belg zit jij nog op een bedenkelijk niveau.
Ik zit op een bedenkelijk niveau? Waaruit leidt je dat af?
quote:
Maar jij kan het natuurlijk ook niet helpen dat jij zo`n genetisch dieptepunt bent.
Schoppen waar je schoppen kunt!
pi_1564845
quote:
Op woensdag 05 september 2001 18:31 schreef Latindancer het volgende:

[..]

Ga je het in je eentje opnemen tegen de rest van de wereld?
Niet rottig bedoeld hoor, maar de discussie die jij aan het voeren bent gaat echt alleen maar op moddergooien uitlopen.

Je hebt helemaal gelijk. Maar het lijkt erop dat degene die het meeste bijstand krijgt, gelijk heeft. Een democratie deugt niet.
  woensdag 5 september 2001 @ 21:17:38 #92
15295 -PYRO-
Koud buiten he?
pi_1565976
quote:
Op woensdag 05 september 2001 17:41 schreef Tikorev het volgende:
ey vrind ik zit hier allanger dan jij. alleen onder een andere nick; dPyroSb
ergens in 2000, jij pas ergens in 2001!

ten 2de, ik lees fok1 al sinds '99 dus ik weet zo'n bjte wie wie is

ten 3de WELKE oetlul gaat nou naar post kijken, om de post zelf te waarderen?? jij kennelijk, dan ga JIJ nog over iq'z te lullen terwijl je er zelf kennelijk niet eens hebt...

ten 4de weet je eik wel WAAR OVER je zit te lullen?!

[edit]

en JIJ beweert dat je studeert?! je zegd eerst dat ik 14 ben?[wat overgins klopt] en daarna zeg je dat ik elf ben?! IDIOT

en waar haal je het lef om mn vrienden te beledigen?!
Echt als ik ook maar 1 ban mocht uitdelen op iemand?, was JIJ het wel!

[/edit]

pi_1576463
quote:
Op maandag 03 september 2001 23:13 schreef Vork het volgende:

De lelijkste goorste en smerigste stad waar ik ben geweest was toch wel Luik. Bah, ranzige partij achterstandswijk is dat zeg. Het stinkt er, de huizen zijn in slechte staat etc.

Toen ik de topictitel zag, moest ik ook meteen aan Luik denken!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 7 september 2001 @ 11:42:20 #94
13638 Dikke_TimSalaBim
Dril, Dril, Dril...
pi_1576504
Lelijkste Steden:
NL: Helmond
Bel.: Met afstand: Luik
Fra.: Marseille (behalve het centrum) of Lille
Eng.: Manchester, Liverpool, Sheffield, Leeds (de noordelijke industriesteden dus)
Dui.: Een paar van die Ruhrgebiedsteden

P.S. De stad waar ik woon, Eindhoven, kan ook niet gerekend worden tot de mooiste steden...

Der Dicken.
pi_1576722
De meeste grote steden zijn lelijk, vies en grauw als je door de "foute" wijken loopt. Amsterdam, parijs, brussel, london, berlijn, etcetc.

En belgie is echt zo slecht nog niet (uitzondering zijn de wegen daarzo dan ). Als je (net zoals in elk land) de goede plekken weet de vinden is het niet zo erg. Vooral brussel heeft mooie plekken met mooie statige herenhuizen e.d erin.

Maar als ik dan toch een ranzige stad moet noemen zou ik gaan voor new orleans. Opzich een erg mooie stad met rijke cultuur en mooie panden, maar het merendeel van die stad stinkt, is vies en erg crimineel.

vrijdag 7 september 2001 @ 19:17:31 #96
15295 -PYRO-
Koud buiten he?
pi_1580108
dus tikorev houdt zn mond nu netjes??
pi_1580282
Om even de opmerkingen over België te nuanceren:
Ik heb daar nog nooit zoiets naars en wanstaltigs gezien als een (komen ze) Almere, Zoetermeer, Lely(k)stad, Eindhoven (ok, charleroi mag er ook wezen ), Purmerend, Zaanstad, Noordwijk, en elk ander uit de stront getrokken klotestadje/fukdorpje wat nederland in de recente jaren heeft neergezet/uitgebreid, Tilburg,..nog zo'n heerlijkheid
België heeft een paar uiterst bezienswaardige en gezellige steden/plaatsen die in ons grauwe polderlandschap niet zouden misstaan, maar het niet verdienen daardoor te worden verpest. Brussel is magnifiek, prachtige architectuur, mooie cafe's. Gent is een lust voor het oog en ook toppunt van gezelligheid en NOG NIET verpest door die sullige hollandserigge commercie en eenheidsworst (wel eens het festival in Gent bezocht?). Brugge is nog niet evenaard door een hollandse stad. Leueven heeft ook een centrum waar meeste hollandse steden een puntje aan kunnen zuigen. Kortom, waar zeuren jullie over? Leuk land, leuke steden.
Als je toch over lelijkheid wilt beginnen, kijk dan maar eens bij de grundlichheit en troosteloze misere van onze oosterburen. Mannheim, Frankfurt, Oberhausen, Duisburg, Hamburg, ga zo maar door, kots en kotslelijk!! (goed idee, die wederopbouw met poepbruine/oranje inmiddels halfzwartgeblakerde kutbaustelle en dubbel ) Duitsland is eigenlijk een grote hoogcaterijne-grafzerk van wansmaak. ZO!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1580304
Nu is het wachten op een reactie van een boze duitser...
pi_1580328
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 19:42 schreef Num het volgende:
Nu is het wachten op een reactie van een boze duitser...
O jee... ich hab es nicht gewust
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 7 september 2001 @ 20:12:19 #100
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1580572
F.U.B.A.R is een stevige knaap!

laa je gek moaken jochie!!, zonder dollen, na de vuilbekkerij over z'n land houdt ie het nog heel netjes, goed man!.

Aanvulling op topic, Katwijk......

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')