abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2004 @ 01:43:16 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_22189285
Of is het iets dat je altijd bij blijft, zoals zwemmen en fietsen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 25 september 2004 @ 01:44:21 #2
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_22189298
verleren doe je niet echt denk ik maar oefening baart kunst
pi_22189302
De bediening niet denk ik, hooguit het inschatten van het verkeer......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22189330
k hoop het njet Rijd bijna nooit .
pi_22189331
Een meisje dat ik ken had haar rijbewijs, maar heeft toen een ruim jaar in Ierland gewoont zonder ook maar 1 een auto te zitten, en toen ze terugkwam durfde ze de auto niet meer in. Na 5 lesjes was ze weer bij. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ze haar rijbewijs vlak voor haar verblijf in Ierland heeft gehaald en dus weinig praktijk-ervaring had.
Een andere mogelijkheid is dat je bijvoorbeeld altijd in Friesland hebt gewoond en dan een tijd niet autorijdt, en dan verhuist naar het centrum van Amsterdam, dan moet je zeker weer even wennen, want daar is het verkeer heel anders.
Maar als je een ervaren bestuurder bent verleer je het volgens mij niet of nauwelijks.
  zaterdag 25 september 2004 @ 02:02:45 #6
71650 djowij
denkt altijd aan wat onnuttig
pi_22189467
schakelen verleer je al als je 3 dagen in een automaat rijd nou ja ik dan (dan slaat hij de eerste paar verkeerslichten af omdat je hem in zijn 4 of 5 laat staan :S ) Je denkt er wel aan als je de 1e keer weer weg rijd maar t is toch snel aangewend hoor de luxe.
 Goed voornemen: minder bier en meer fitness. (lukt al aardig)
 Nothing is so good that somebody won't hate it. Nothing is so bad that everybody will hate it.
  zaterdag 25 september 2004 @ 02:13:40 #7
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_22189560
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 01:46 schreef hoM3r het volgende:
Een andere mogelijkheid is dat je bijvoorbeeld altijd in Friesland hebt gewoond en dan een tijd niet autorijdt, en dan verhuist naar het centrum van Amsterdam, dan moet je zeker weer even wennen, want daar is het verkeer heel anders.
Ook als je wel autorijdt is het anders. De omschakeling van elke dag op lege snelwegen rijden en dan ineens in een grote stad je weg moeten vinden is iets waar heel veel automobilisten moeite mee hebben. Je moet ineens een rijstijl aannemen die totaal anders is dan die je gewend bent.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_22189615
Weet je wat pas eng is? Probeer eens te remmen met je linkervoet, echt leip
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22189759
Na 20 jaar geen auto te hebben gereden, OV, geen probs met rijden
Wel zie ik dat vele bestuurders geen oog hebben voor diegene die zich netjes aan de snelheid houden.
Dus die gaanje opjagen, dat had je 20 jaar geleden niet
Ik rij nu al weer een paar jaar.
Btw ik heb groot rijbewijs dus wel veel gereden voor ik ermee stopte, ook met grote vrachtwagens
pi_22189791
autorijden is een aaneenschakeling van bewegingen
zie het als met 5 balletjes in de lucht gooien

je leert het aan door oefening en daarna wordt het een reflex en doe je het uit gewoonte

zelfde met autorijden

wandelen en zwemmen (geen zwemstijl, gewoon overleven in water) en fietsen (fietsen is gewoon je evenwicht houden, wat voor kleine kinderen moeilijk is, verder niets aan, ook niet voor volwassen (normale mensen dan) die nog nooit gefietst hebben) zijn instictieve dingen die je elke dag doet.

autorijden waarschijnlijk niet.

zie het als een taal. Als jij 3 jaar op school Duits hebt gehad en het daarna nooit meer gebruikt, dan ga jij binnen 20 jaar geen Duits meer kunnen spreken.
Als je daarentegen naar Duitsland gaat wonen en 20 jaar lang Duits praat, om daarna nooit nog Duits te praten, dan ga jij zonder veel problemen dat voor altijd kunnen.

De duur en intensiviteit van een handeling bepalen of je die handeling tijdelijk of vast hebt aangeleerd.
pi_22189799
dat verhaal met die automaat is GROTE onzin..duidelijk nog nooit in een automaat gereden dus..rijden verleer je niet, zoals de 1e reactie (of 2e?) al zei, mssn inschatten verkeer
-
pi_22189801
Ik denk niet dat je het kan verleren.
Maar als je bijv net je rijbewijs gehaald hebt en daarna een lange tijd niet meer achter het stuur zit, je er wel even in moet komen.
Maar echt verleren, nee.
Net als fietsen
Что было, то прошло..
pi_22190435
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 02:18 schreef cultheld het volgende:
Weet je wat pas eng is? Probeer eens te remmen met je linkervoet, echt leip
en vervolgens zit er een vetvlek van je voorhoofd aan de binnenkant van je voorruit... nee... dat hebben we al een keertje geprobeerd... was eerste keer dat ik in een automaat reed (geleend van iemand anders)... Je moet wat met je linkervoet, anders hangt die er ook maar bij, en deze zocht dus uit zichzelf het dichtsbijzijnde pedaaltje op....juist de rem.... en die behoor je niet zo hard in te trappen, als dat je met de koppeling doet... daar kwam ik toen ook achter
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2004 @ 08:45:25 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_22190602
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 01:43 schreef static het volgende:
Of is het iets dat je altijd bij blijft, zoals zwemmen en fietsen?
Of schaatsen. Of motorrijden.

Ik verleer het iig nooit. Het duurt hooguit 1 minuut voor de routine terug is. Wel moet je misschien weer even wennen aan de toegenomen verkeersdrukte of, als je na een tijd een andere auto rijdt, eventjes aan de bedieningshandels, maar echt verleren doe je zoiets niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_22190783
Kijk maar naar al die bejaarden, die verleren het rijden al zonder dat ze een tijd niet gereden hebben, stelletje gevaren op de weg