quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:06 schreef P-Style het volgende:
Uh... ga naar een goeie kapper, geef dezelfde omschrijving als je hier geeft en maak een foto van jezelf... klaar!
Iehl.. naar voren gekamt!?quote:De zijkanten ook naar voren gekamt
Toppickiller....quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:49 schreef Brennie het volgende:
Onzin weg..
Helpen of moven
vind dit wel een mooi kapselquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:28 schreef Que-Pasa het volgende:
Je bedoeld dat kapsel wat valerio van 6 pack heeft zeker...
[afbeelding]
kon helaas geen betere foto vinden
Ik heb een soort van groene slijm van Junior, waarvan ze zeggen dat het niet vettig (en dat is dus wel zo, net als de zogenaamde niet-vettige wax). Ik mix het daarom maar met mousse, maar echt droog wordt het niet. Als ik het dan uitkam wordt het pluizig en dof.quote:Op zondag 26 september 2004 19:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nadat ik toch weer ben afgestapt van half lang haar, is dit mijn 2e optiemaar hoe zou je het zo een droog effect geven? met gel lukt dit nooit... met een soort pasta ofzo?
Je zet toch geen foto's van je moeder op internet?quote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef Kawafiel het volgende:
Zoiets?:
[afbeelding]
(mn bek staat gaar nam net een hap)
[afbeelding]
Heb ff geen betere foto's (ik ben het op de foto's)
op de 2e foto staat je gulp openquote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef Kawafiel het volgende:
Zoiets?:
[afbeelding]
(mn bek staat gaar nam net een hap)
[afbeelding]
Heb ff geen betere foto's (ik ben het op de foto's)
Hij was net klaar met z'n moeder...quote:Op maandag 27 september 2004 01:00 schreef Onderbroek het volgende:
op de 2e foto staat je gulp open![]()
Och, als je haar maar goed zit!quote:Op maandag 27 september 2004 02:35 schreef Openminded het volgende:
[..]
Hij was net klaar met z'n moeder...
Helaas voor jouquote:Het lijkt me trouwens niet waarschijnlijk dat iemand dat kapsel zou wilenl immiteren aangezien niemand zo'n mega gelklont op zn plaat wil hebben. Duidelijk gevalletje van DA drogist 1,99.
wax?quote:Op maandag 27 september 2004 11:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
kom op blijf een beetje on-topic! ik zou graag willen weten wat voor een spul je moet gebruiken voor een droog effect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |