Generaliseren is zoooo makkelijkquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:48 schreef blieblie het volgende:
*verder zal ik me maar inhouden over scooterrijders*
Ja hequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:50 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Generaliseren is zoooo makkelijk
Mja denk t, nogal stom aangezien heel mn scooter in puin ligt, en die auto alleen een schrammetje heeftquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:48 schreef blieblie het volgende:
Whehe, je hebt van die auto alleen zijn nummerbord er af kunnen rijden?.
*verder zal ik me maar inhouden over scooterrijders*
AANRIJDING LETSELquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:57 schreef jochem8 het volgende:
Vertel eens wat meer...wat voor schade had de auto? Weinig zo te zien. Je scootie ziet er verder belabberd uit.
TS zit toch goddomme niet op commentaar te wachten!quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:12 schreef ArTiC het volgende:
Als ik de bestuurder van die auto was had ik je nog een paar trappen na gegeven, ga fietsen man, je kan niet eens een bocht nemen
er is nog 2 meter vrij naast die auto!
en dan wil nog je kleding nog claimen ook
moet dat (dure) ambulance personeel je volgende keer dan maar laten liggen?
wees blij dat er überhaupt iemand je komt helpen.
flikker op knaas, TS kan duidelijk niet met de verantwoordelijkheid om 45km/h te rijden omgaan, en dan wil ie nog de schade door zijn eigen stomme schuld claimen ookquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:14 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
TS zit toch goddomme niet op commentaar te wachten!
Ga ergens anders klagen, lul
Zeker als de statistieken je gelijk geven.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:50 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Generaliseren is zoooo makkelijk
Hij kan het toch goddomme vragen!quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
flikker op knaas, TS kan duidelijk niet met de verantwoordelijkheid om 45km/h te rijden omgaan, en dan wil ie nog de schade door zijn eigen stomme schuld claimen ook
ja dat kan ie goddommequote:Op zaterdag 25 september 2004 00:21 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Hij kan het toch goddomme vragen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |