Die zijn al begonnen op 18 September en gaan door tot 3 Oktober.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:41 schreef E.T. het volgende:
Volgende week beginnen toch ook de Oktoberfesten? Met veel pullen bier en bratworsen natuurlijk!
Ben niet in het museum geweest, maar Friedrichshafen (bij de Bodensee) is zelf ook een bezoekje waard. Net als het nabijgelegen Lindau. En je kunt ook nog ff naar Oostenrijk rijden om Bregenz te bezoeken (is 20 minuten over regionale wegen, dus geen vignet nodig).quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:37 schreef Lucille het volgende:
Het Zeppelin museum in Friedrichshafen.
Ik geloof trouwens dat er ook een Legoland meer in het zuiden ligt. Weet alleen niet meer waar precies.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Pretparken: WB Movieworld Bottrop, Fantasialand Brühl, Legoland Berlijn, Autostadt Wolfsburg.
o ja ligt in Ulm, niet in Berlijnquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
Ik geloof trouwens dat er ook een Legoland meer in het zuiden ligt. Weet alleen niet meer waar precies.
Waar ik mee bedoelde dat we zelf werkelijk nog geen idee hadden waar we naartoe wilden en dan we onze plannen gewoon zouden aanpassen aan wat er te beleven was, afstand geen probleem.quote:wie weet wat leuks te doen in Duitsland, maakt niet veel uit waar aangezien we nogal van het doorkarren zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |