Nou ja, je kunt spullen daar op zich wel goed zelf testen, daar doen ze nooit zo moeilijk over. Alleen de service is om te :'( - en.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:29 schreef Fixxxer het volgende:
Hmm, ben nog nooit bij feedback geweest maar ik wou juist eens langs gaan voor een versterker. Het vervelende is dus dat zij bij mijn weten de enigen (iig de enige die ik kan vinden) zijn in NL waar ze die amp hebben.
Een amp testen heb je toch maar alleen een gitaar voor nodig plus een kabel. Mag ik je een tip geven? Neem je eigen gitaar mee.... Doe ik ook altijd. Daarbij is het zo dat je klaarblijkelijk je keuze al gemaakt hebt, is het niet? Je weet precies welke amp. Dan is het gewoon een kwestie van testen. Heb je toch niet z'on lang gezicht van een verkoper voor nodig. Alleen bij het afrekenen zul je gebruik van em moeten maken.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:29 schreef Fixxxer het volgende:
Hmm, ben nog nooit bij feedback geweest maar ik wou juist eens langs gaan voor een versterker. Het vervelende is dus dat zij bij mijn weten de enigen (iig de enige die ik kan vinden) zijn in NL waar ze die amp hebben. (Ja ook FB in R'dam maar das te ver).
Wordt de 2e amp die ik koop dus ik wil hem wel goed testen maar als ze daar zo'n kutverkopers hebben heb ik er ook al geen zin meer in.
Ja das waar...quote:Op woensdag 29 september 2004 22:41 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Een amp testen heb je toch maar alleen een gitaar voor nodig plus een kabel. Mag ik je een tip geven? Neem je eigen gitaar mee.... Doe ik ook altijd. Daarbij is het zo dat je klaarblijkelijk je keuze al gemaakt hebt, is het niet? Je weet precies welke amp. Dan is het gewoon een kwestie van testen. Heb je toch niet z'on lang gezicht van een verkoper voor nodig. Alleen bij het afrekenen zul je gebruik van em moeten maken.
kunt natuurlijk ook met de amp op de rug naar buiten rennen![]()
Cool, ik heb een maat van mij net overtuigt dat we er samen allebei een kopen.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:36 schreef Zander het volgende:
Haha, Poppeliers in Culemborg heeft deze week een aanbieding: een nieuwe electrische gitaar voor 2 tientjes! Serieus, het stond in de folder, dus ik ga er morgen ff kijken met een vriend van me. Natuurlijk zal het een totale brandhout-gitaar zijn, maar we hadden het plan opgevat om er een fretloze (!) gitaar van te maken, of iets anders mafs.
Ja, daar zat ik net ook naar te kijken, maar in de gedrukte folder staat echt 'electrische gitaar voor 20 euro'. Maximaal 1 per persoon, staat er ook nog bij.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:41 schreef Shedfire het volgende:
[afbeelding]
Want daar staat dat ze vanaf 49 zijn :I.
Ff kijken of er in die folder iets staat van drukfouten voorbehouden en anders voor 20,- claimenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:53 schreef Zander het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik net ook naar te kijken, maar in de gedrukte folder staat echt 'electrische gitaar voor 20 euro'. Maximaal 1 per persoon, staat er ook nog bij.
Anyway, ik ga morgen iig wel ff kijken hoe het precies zit.
Ik ben ook geen fan van de Feedback in Utrecht. Het duurt een eeuwigheid om iemand te vinden die je wil helpen en als ze je vervolgens een instrument in handen hebben geduwd, zie je ze niet meer terug. Ik heb laatst ook de Stand-by ontdekt, stuk aardigere mensen daar.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:57 schreef Zander het volgende:
Feedback Utrecht vind ik ook een snert-zaak, om precies dezelfde reden. Wat een ongeinteresseerde plurken daar. En zoveel verstand van zaken hebben ze daar zelf ook niet, want ik moest een verkoper uitleggen wat een 'capo' was. Volgens mij is er zelfs een apart klaagtopic over die zaak.
Het personeel van Feedback Rotterdam is in ieder geval al een stuk behulpzamer, iig. In Utrecht vind ik Stand-by ook wel een leuk winkeltje. Niet zo groot, maar de verkopers daar zijn wel relaxed.
Aronsquote:Op woensdag 29 september 2004 22:34 schreef Ibanez het volgende:
Ik koop mijn spullen allemaal bij de guitarshop in heerlen (arons.com). Altijd goed advies, altijd een lach, een leuk praatje en het allerbelangrijkste: aardige prijzen. Trouwens, dat goedkope gedoe altijd, ik betaal liever iets meer en heb een enorm goede service. Ik heb ook liever een iets persoonlijkere band met z'on zaak als dat anonieme gevoel bij die grote toko's. Hier spreken ze me tenmiste aan met de voornaam en staat altijd een kop koffie klaar.
Trouwens, als je verkoper bent moet je naar mijn mening trots zijn dat je iemand iets precies kunt uitleggen. Uitleggen is verkopen.
Specials zijn volgens mij goedkoper... de standaardprijs ligt rond de 1500,- van de SG standard. En daar heb ik expliciet naar gevraagd... toen ik het hoorde vroeg ik ook al: "Weet je het zeker..?" gevolgd door "OMG!" Nou ja dan houdt het al snel op.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:01 schreef Fixxxer het volgende:
Huh, was het echt exact dezelfde8:7 Niet een SG special toevallig?
Ja weet ik daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 30 september 2004 14:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Specials zijn volgens mij goedkoper... de standaardprijs ligt rond de 1500,- van de SG standard. En daar heb ik expliciet naar gevraagd... toen ik het hoorde vroeg ik ook al: "Weet je het zeker..?" gevolgd door "OMG!" Nou ja dan houdt het al snel op.
Zo'n verschil valt al bijna in de categorie afzetterij...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:18 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ja weet ik daarom vroeg ik hetJezus Chr. wat een verschil.
Ik ook niet, maar als ik er 2 keer naar vraag dan neem ik aan dat die gast gewoon incompetent was... en dat zeiden de andere winkels ook.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:57 schreef Cynic het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat het om precies dezelfde gitaar gaat eerlijk gezegd...
Takamine... daar speelt Hootie and the Blowfish mee... vond dat altijd wel een goed geluid... is dat een beetje betaalbaar... Takamine? Budget ligt rond de 700,-quote:Op donderdag 30 september 2004 17:59 schreef Cynic het volgende:
Yamaha is toch wel erg goed op dat gebied, Takamine heeft ook hele mooie, ook met microfoons en piezo combinatie.
Hm, ze hebben bij Musik Produktiv een hele rits gitaren van rond de 500 - 600 euro. De prijsklasse daarboven begint dan ineens bij 1200 euro...quote:Op donderdag 30 september 2004 18:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Takamine... daar speelt Hootie and the Blowfish mee... vond dat altijd wel een goed geluid... is dat een beetje betaalbaar... Takamine? Budget ligt rond de 700,-
Nou, daar geloof ik niks van! Zal wel een vergissing zijn.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Arons![]()
Ik was daar dus gaan kijken voor een Gibson SG standard. Die gozer die mij geholpen had wist er nix vanaf... toen ik vroeg of ie kon zeggen hoeveel het ding daar bij hun kost duurde het een minuut of tien voor ie de prijs gevonden had en die lag dus bij de 2500,- euro... ik wist niet hoe snel ik daar weg moest komen...
Dus dan maar naar Amersfoort naar Kees Dee... zelfde gitaar, goede uitleg van de baas zelf... kon 'm daar bestellen voor 1275,-
Een paar tientjes meer betalen voor service, okee... liever geen kop koffie dan 1225,- teveel betalen.
Hulp... daar schijnt een enorme variabiliteit in te zitten... ook binnen een winkel ja... Hier in Nijmegen is dat trouwens net zo hoor... je moet maar de juiste persoon treffen...quote:Op donderdag 30 september 2004 18:07 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Nou, daar geloof ik niks van! Zal wel een vergissing zijn.
Nou moet ik wel toegeven dat er een poos geleden een gast werkte, met een "hollands accent" (nu zal ik wel iedereen over me heen krijgen) die wist nergens iets vanaf, en als je die wat vroeg duurde het al 10 min voor ie sowieso al antwoord gaf, niet te spreken over het feit van iets opzoeken.Dat is ook een periode geweest dat ik er niet al te graag kwam.
Als je er komt vraag naar Per of Richard. (gitarenbouwer pur sang, goh die gast is goed!!)
Hier om de hoek ligt een gitarenboer, kan ik ook snaren halen, maar toch rij ik naar heerlen (niet z'on lange rit, maar toch.) En bij het kopen van de k7 heb ik em uitgebreid getest op allerlei versterkers. (met koffie hahaha![]()
) en een enorme korting gekregen. Overigens bij de gitaar daarvoor hetzelfde verhaal met als toevoeging dat die gitaar extra van de importeur uit kwam met nog een vergelijkbare RG prestige zodat ik die Gilbert met een qualitatief dezelfde gitaar kon testen. Nee op dat gebied geen verkeerd woord. (van mij uit dan
)
Jah, idd, daar moet ik je ook weer gelijk in geven, ben jij in de nieuwe of oude zaak geweest?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hulp... daar schijnt een enorme variabiliteit in te zitten... ook binnen een winkel ja... Hier in Nijmegen is dat trouwens net zo hoor... je moet maar de juiste persoon treffen...
Maar goed... ik vond het wel een beetje jammer... Arons heeft wel een leuke collectie Ibanez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |