abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22181983
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef Roellio het volgende:
Enfin, ik ga jullie ook verlaten. Ik heb zo college en daarna ga ik met mijn studiegenoten die net als ik geen flikker uitvoeren bier drinken om het weekend in te luiden, vervolgens ga ik met mijn OV-jaarkaart die grotendeels door de regering betaald wordt naar huis om me in het feestgedruis van het plaatselijke Jazzweekend te storten alwaar ik ondertussen nog wat eten meepak en vele bieren zal drinken van mijn vers aangevulde studiebeurs!

Dag lieve TS, ga jij maar lekker de úberstudent uithangen!
Ik voel me toch enigzins verplicht om in bovenstaand verhaal een kleine correctie aan te brengen;
De soos ging onverhoopt om 18:00 u. sluiten dus ik heb mezelf maar richting huis gesleept en een pizzaatje in de oven gegooid. 19:00 u. al de kroeg in leek me voor het verdere verloop van de avond cq. nacht niet zo verstandig maarrrrr als het stopt met regenen (daar wordt je nat van) ga ik wat mensen ophalen en richting kroeg.

Overigens is bovenstaande meer een verklaring voor het feit dat ik deze post doe terwijl ik eigenlijk aan één of andere bar zou moeten zitten maar de bedoelde boodschap was dat ik dit met stip het beste topic van de dag vind!
pi_22182012
En 'De Dijk' is toffe zuipmuziek!
pi_22182708
Ik durf er haast niet aan te denken wat er zal gebeuren als ze wederom de deur opengooit en hij daar met een vrouwspersoon van het andere geslacht ligt.
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:08:58 #204
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22182778
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
''Hallo, ik ben ... uit .... ik heb daar en daar mijn HAVO-diploma bemachtigd en toen ik bij Viking84 in huis woonde heb ik mij de benen uit het lijf gerend."
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_22182902
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik durf er haast niet aan te denken wat er zal gebeuren als ze wederom de deur opengooit en hij daar met een vrouwspersoon van het andere geslacht ligt.
Vrouwspersoon van het andere geslacht.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_22182950
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Vrouwspersoon van het andere geslacht.
In sommige gevallen kun je niet duidelijk genoeg zijn.
pi_22183063
Offtopic reacties verwijderd!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22183127
Overigens begin ik mijn dag altijd om zes uur. Dan ga ik eerst een uur door het Kralingse Bos rennen, vervolgens doe ik 100 push en sit ups. Daarna ontbijt ik uitgebreid terwijl ik de werken van Nietzsche, Schopenhauer en Sartre lees. Daarna ga ik een half uur onder een ijskoude douche staan terwijl ik Zarathustra hard op uit mijn hoofd opdreun. De rest van de dag besteed ik vol toewijding aan mijn studies economie, filosofie, Latijn en wiskunde en het modereren van dit forum. Voordat ik ga slapen mediteer ik ook nog een heel uur. In bed verdiep ik mijzelf in enige literaire meesterwerken totdat ik vanzelf in slaap val... en zie... de Uberstudent!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22183130
Ik ga richting kroeg, meer stufi verbrassen!
pi_22183147
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik ga richting kroeg, meer stufi verbrassen!
Goed idee! .
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:28:17 #211
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22183183
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef teknomist het volgende:
Overigens begin ik mijn dag altijd om zes uur. Dan ga ik eerst een uur door het Kralingse Bos rennen, vervolgens doe ik 100 push en sit ups. Daarna ontbijt ik uitgebreid terwijl ik de werken van Nietzsche, Schopenhauer en Sartre lees. Daarna ga ik een half uur onder een ijskoude douche staan terwijl ik Zarathustra hard op uit mijn hoofd opdreun. De rest van de dag besteed ik vol toewijding aan mijn studies economie, filosofie, Latijn en wiskunde en het modereren van dit forum. Voordat ik ga slapen mediteer ik ook nog een heel uur. In bed verdiep ik mijzelf in enige literaire meesterwerken totdat ik vanzelf in slaap val... en zie... de Uberstudent!
Jij staat ook bekend als het feest beest inderdaad. Niet echt de goede inzet.
[KNE]-Mod
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:28:19 #212
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22183185
quote:
Nueken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22183217
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:28 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Jij staat ook bekend als het feest beest inderdaad. Niet echt de goede inzet.
Niet meer, ik heb het licht gezien .
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:31:28 #214
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22183266
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Niet meer, ik heb het licht gezien .
Goed, van dat onelitaire geslaap ben je eindelijk afgestapt?
[KNE]-Mod
pi_22184049
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Goed, van dat onelitaire geslaap ben je eindelijk afgestapt?
Ja, en nu ga ik de rest van slapend Nederland bekeren tot een meer ascetische levenshouding.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:27:16 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22184508
quote:
Sartre
Dank je!!!
Weet bij God niet meer waarom ik het twee dagen geleden wilde weten, maar toen lukte het me maar niet om op deze naam te komen.

Fijn... zo'n kennistuin als FOK!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22184742
Mag hij jou niet neuken dan TS? Dan heeft hij wat te doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22189628
Heb ik godnondeju de hele avond dit topic in de gaten gehouden totdat mijn allerliefste mannenhatende aanbidster van de Godin Lesbos weer de moeite nam om zich in te melden en ons er virtueel helemaal ervan langs te geven.....

NIETS...de hele avond NIETS.....

TS, je ligt toch niet in je bed niets te doen he?
Nessuno attaca noi senza essere punito
pi_22189634
Of ben je een studie speleologie met je vriendin begonnen?
pi_22189821
De meest logische conclusie lijkt me dat de TS een redelijk teleurstellende repons geeft op geposte reacties omdat ze zich niet kan identificeren met de 'gewone' studenten en de arbeidersklasse.

(Ik ben zowaar niet totaal bezopen)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 september 2004 @ 03:42:25 #221
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_22190165
ga meer drinken, zondaar!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 25 september 2004 @ 04:03:30 #222
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_22190224
Vraag me af bij het lezen van de openingspost of de TS soms te weinig neukt?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:53:50 #223
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_22190863
zal ze nog steeds bij college zijn
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_22191042
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ja, ze mag wel eens reageren.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 september 2004 @ 10:28:34 #225
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22191093

lol dat ik dit topic niet eerder ontdekt heb jammer eigenlijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_22191137
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.

* Steijn voor selectie aan de poort pleit....

..... maar dat is een andere discussie....
Guttegut, het typische gebral van studenten die zelf hard studeren en het kennelijk niet kunnen verkroppen dat andere het wat rustiger aan doen. Selectie aan de poort is onzin, als jij hard wil studeren dan kan dat, daar heb je echt een selectie aan de poort voor nodig. Waar wil je trouwens op selecteren? Als iemand de juiste vooropleiding heeft heeft hij/zij er gewoon recht op om die studie te mogen volgen.
pi_22191169
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ze is aan het filosoferen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22191171
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze is aan het filosoferen.
Over hoe ze ons af zal gaan zeiken. Ik hoop het.

Lekker rellen.
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:48:18 #229
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22191227
TS..volgens mij moet je gewoon een keertje flink hard geneukt worden
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_22191286
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:48 schreef Tique het volgende:
TS..volgens mij moet je gewoon een keertje flink hard geneukt worden
En jij bent zo barmhartig om je als vrijwilliger aan te bieden
pi_22191294
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:53 schreef GinaG het volgende:

[..]

En jij bent zo barmhartig om je als vrijwilliger aan te bieden
Volgens mij ligt ze nu met d'r huisgenoot te krikken.
pi_22191309
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Volgens mij ligt ze nu met d'r huisgenoot te krikken.
Vraag me af hoe dat er aan toe gaat dan Volgens mij krijgt die arme huisgenoot alleen maar orders toegeblaft tijdens de daad, de arme jongen
pi_22191317
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:55 schreef GinaG het volgende:

[..]

Vraag me af hoe dat er aan toe gaat dan Volgens mij krijgt die arme huisgenoot alleen maar orders toegeblaft tijdens de daad, de arme jongen

Het zal wel in zijn bed zijn, daar ligt hij toch al de hele dag in.
pi_22191335
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het zal wel in zijn bed zijn, daar ligt hij toch al de hele dag in.
Ja duh, hij moet bijkomen van de topprestaties die hij onder dwang moet leveren
pi_22191344
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:58 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ja duh, hij moet bijkomen van de topprestaties die hij onder dwang moet leveren
Haha, alsof zij zo'n heldin in bed is. Terwijl hij zich tussen haar benen in het zweet ligt te beuken, ligt zij wat te filosoferen over wiskundige problemen.
pi_22191362
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Haha, alsof zij zo'n heldin in bed is. Terwijl hij zich tussen haar benen in het zweet ligt te beuken, ligt zij wat te filosoferen over wiskundige problemen.
Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekje
pi_22191378
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekje
Kan die arme jongen zich nog een andere hoek gaan wurmen omdat de stoot dan net wat minder energieverlies op zal leven.

En dan vindt ze het raar dat die jongen de hele dag in zijn nest ligt...
  Redactie Frontpage zaterdag 25 september 2004 @ 11:05:34 #238
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22191404
Oh ja, ik ken TS toevallig

Dapper van jullie dat jullie meteen weten hoe ze is wat ze doet etc etc..... kan me wel voorstellen dat je je dood ergert aan iemand die blijkbaar niks doet, terwijl je zelf wel een serieuze poging tot studeren doet

Niet dat ik niet vind dat ze 'm wel z'n eigen leven mag gunnen hoor
With four other people
And aliens
pi_22191413
Heb je een foto van de TS?
pi_22191419
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:28 schreef Etcetera het volgende:

lol dat ik dit topic niet eerder ontdekt heb jammer eigenlijk
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:

Dapper van jullie dat jullie meteen weten hoe ze is wat ze doet etc etc..... kan me wel voorstellen dat je je dood ergert aan iemand die blijkbaar niks doet, terwijl je zelf wel een serieuze poging tot studeren doet

Mogen al je ''persoonlijkheden'' hetzelfde account gebruiken
pi_22191428
dubbel
pi_22191430
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:

[..]

Of een rapport van 36 bladzijden incluis foto's en theorie over hoe het had moeten gaan.

Waar blijft ze nou (voel mij een tikje masochistisch worden, ik wil afgezeken worden).

Zou trouwens een geweldig iemand voor een ontgroening zijn; zo van ; 'en nu gaan wij eens heeeel onredelijk tegen de groep doen'.

Ze zou toch niet.... met haar huisgenoot?
pi_22191445
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:

Ieder zijn eigen/haar keuze.

Maar verteel eens...is ze lesbisch?
  Redactie Frontpage zaterdag 25 september 2004 @ 11:09:34 #244
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22191454
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:06 schreef GinaG het volgende:

[..]

[..]

Mogen al je ''persoonlijkheden'' dit account gebruiken
Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.

Right.
Get a life, ipv op dat van iemand anders te zeiken, triest kind ben je
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zaterdag 25 september 2004 @ 11:10:10 #245
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22191463
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:08 schreef IJsblok het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen/haar keuze.

Maar verteel eens...is ze lesbisch?
*zucht*
With four other people
And aliens
pi_22191464
Hoe oud is uw zoon?
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_22191475
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:09 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.

Right.
Welk stemmetje in je hoofd liep er te schelden?
  Redactie Frontpage zaterdag 25 september 2004 @ 11:12:10 #248
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22191490
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Welk stemmetje in je hoofd liep er te schelden?
Whahahahaha, ik zie ineens dat je Bush nog eens wilt als president

laat dan maar, zegt genoeg over jou
With four other people
And aliens
pi_22191496
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:12 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Whahahahaha, ik zie ineens dat je Bush nog eens wilt als president

laat dan maar, zegt genoeg over jou
Wat zegt dat dan over mij?
pi_22191524
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:09 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Right.
Eerst vindt je het jammer dat je het topic niet eerder ontdekt hebt, wat bij mij de indruk wekte dat je
a het leuk vindt wat er in dit topic gebeurt en b dat je wel mee wilde flamen.

Vervolgens post je iets waaruit blijkt dat je de TS kent, waardoor ik mij ben gaan afvragen of je dat niet meteen doorhad toen je die eerste post deed maar goed het is zaterdagochtend en ben niet zo helder meer... Ik moet eigenlijk studeren, foei! Zou de TS mij nu billenkoek geven? Weet je dat toevallig ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')