Ik voel me toch enigzins verplicht om in bovenstaand verhaal een kleine correctie aan te brengen;quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef Roellio het volgende:
Enfin, ik ga jullie ook verlaten. Ik heb zo collegeen daarna ga ik met mijn studiegenoten die net als ik geen flikker uitvoeren bier drinken om het weekend in te luiden, vervolgens ga ik met mijn OV-jaarkaart die grotendeels door de regering betaald wordt naar huis om me in het feestgedruis van het plaatselijke Jazzweekend te storten alwaar ik ondertussen nog wat eten meepak en vele bieren zal drinken van mijn vers aangevulde studiebeurs!
![]()
![]()
Dag lieve TS, ga jij maar lekker de úberstudent uithangen!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
''Hallo, ik ben ... uit .... ik heb daar en daar mijn HAVO-diploma bemachtigd en toen ik bij Viking84 in huis woonde heb ik mij de benen uit het lijf gerend."
Vrouwspersoon van het andere geslacht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik durf er haast niet aan te denken wat er zal gebeuren als ze wederom de deur opengooit en hij daar met een vrouwspersoon van het andere geslacht ligt.
In sommige gevallen kun je niet duidelijk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vrouwspersoon van het andere geslacht.
Goed idee!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik ga richting kroeg, meer stufi verbrassen!
Jij staat ook bekend als het feest beest inderdaad. Niet echt de goede inzet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef teknomist het volgende:
Overigens begin ik mijn dag altijd om zes uur. Dan ga ik eerst een uur door het Kralingse Bos rennen, vervolgens doe ik 100 push en sit ups. Daarna ontbijt ik uitgebreid terwijl ik de werken van Nietzsche, Schopenhauer en Sartre lees. Daarna ga ik een half uur onder een ijskoude douche staan terwijl ik Zarathustra hard op uit mijn hoofd opdreun. De rest van de dag besteed ik vol toewijding aan mijn studies economie, filosofie, Latijn en wiskunde en het modereren van dit forum. Voordat ik ga slapen mediteer ik ook nog een heel uur. In bed verdiep ik mijzelf in enige literaire meesterwerken totdat ik vanzelf in slaap val... en zie... de Uberstudent!
Nueken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef teknomist het volgende:
Overigens begin ik mijn dag altijd om zes uur. Dan ga ik eerst een uur door het Kralingse Bos rennen, vervolgens doe ik 100 push en sit ups. Daarna ontbijt ik uitgebreid terwijl ik de werken van Nietzsche, Schopenhauer en Sartre lees. Daarna ga ik een half uur onder een ijskoude douche staan terwijl ik Zarathustra hard op uit mijn hoofd opdreun. De rest van de dag besteed ik vol toewijding aan mijn studies economie, filosofie, Latijn en wiskunde en het modereren van dit forum. Voordat ik ga slapen mediteer ik ook nog een heel uur. In bed verdiep ik mijzelf in enige literaire meesterwerken totdat ik vanzelf in slaap val... en zie... de Uberstudent!
Niet meer, ik heb het licht gezienquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jij staat ook bekend als het feest beest inderdaad. Niet echt de goede inzet.
Goed, van dat onelitaire geslaap ben je eindelijk afgestapt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet meer, ik heb het licht gezien.
Ja, en nu ga ik de rest van slapend Nederland bekeren tot een meer ascetische levenshouding.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Goed, van dat onelitaire geslaap ben je eindelijk afgestapt?
Dank je!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef teknomist het volgende:
Sartre
Ja, ze mag wel eens reageren.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
zal ze nog steeds bij college zijn![]()
Guttegut, het typische gebral van studenten die zelf hard studeren en het kennelijk niet kunnen verkroppen dat andere het wat rustiger aan doen. Selectie aan de poort is onzin, als jij hard wil studeren dan kan dat, daar heb je echt een selectie aan de poort voor nodig. Waar wil je trouwens op selecteren? Als iemand de juiste vooropleiding heeft heeft hij/zij er gewoon recht op om die studie te mogen volgen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.
* Steijn voor selectie aan de poort pleit....
..... maar dat is een andere discussie....
Ze is aan het filosoferen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
zal ze nog steeds bij college zijn![]()
Over hoe ze ons af zal gaan zeiken. Ik hoop het.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze is aan het filosoferen.
En jij bent zo barmhartig om je als vrijwilliger aan te biedenquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:48 schreef Tique het volgende:
TS..volgens mij moet je gewoon een keertje flink hard geneukt worden![]()
Volgens mij ligt ze nu met d'r huisgenoot te krikken.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
En jij bent zo barmhartig om je als vrijwilliger aan te bieden![]()
Vraag me af hoe dat er aan toe gaat danquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ze nu met d'r huisgenoot te krikken.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat er aan toe gaat danVolgens mij krijgt die arme huisgenoot alleen maar orders toegeblaft tijdens de daad, de arme jongen
Ja duh, hij moet bijkomen van de topprestaties die hij onder dwang moet leverenquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zal wel in zijn bed zijn, daar ligt hij toch al de hele dag in.
Haha, alsof zij zo'n heldin in bed is. Terwijl hij zich tussen haar benen in het zweet ligt te beuken, ligt zij wat te filosoferen over wiskundige problemen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja duh, hij moet bijkomen van de topprestaties die hij onder dwang moet leveren![]()
Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekjequote:Op zaterdag 25 september 2004 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Haha, alsof zij zo'n heldin in bed is. Terwijl hij zich tussen haar benen in het zweet ligt te beuken, ligt zij wat te filosoferen over wiskundige problemen.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekje
quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:28 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
lol dat ik dit topic niet eerder ontdekt hebjammer eigenlijk
Mogen al je ''persoonlijkheden'' hetzelfde account gebruikenquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik ken TS toevallig
Dapper van jullie dat jullie meteen weten hoe ze is wat ze doet etc etc..... kan me wel voorstellen dat je je dood ergert aan iemand die blijkbaar niks doet, terwijl je zelf wel een serieuze poging tot studeren doet![]()
Niet dat ik niet vind dat ze 'm wel z'n eigen leven mag gunnen hoor
Of een rapport van 36 bladzijden incluis foto's en theorie over hoe het had moeten gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekje
Ieder zijn eigen/haar keuze.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik ken TS toevallig
Dapper van jullie dat jullie meteen weten hoe ze is wat ze doet etc etc..... kan me wel voorstellen dat je je dood ergert aan iemand die blijkbaar niks doet, terwijl je zelf wel een serieuze poging tot studeren doet![]()
Niet dat ik niet vind dat ze 'm wel z'n eigen leven mag gunnen hoor
Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
[..]
Mogen al je ''persoonlijkheden'' dit account gebruiken![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:08 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen/haar keuze.
Maar verteel eens...is ze lesbisch?![]()
Welk stemmetje in je hoofd liep er te schelden?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.
Right.
Get a life, ipv op dat van iemand anders te zeiken, triest kind ben je
Whahahahaha, ik zie ineens dat je Bush nog eens wilt als presidentquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Welk stemmetje in je hoofd liep er te schelden?
Wat zegt dat dan over mij?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahahahaha, ik zie ineens dat je Bush nog eens wilt als president![]()
![]()
![]()
laat dan maar, zegt genoeg over jou
Eerst vindt je het jammer dat je het topic niet eerder ontdekt hebt, wat bij mij de indruk wekte dat jequote:Op zaterdag 25 september 2004 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.
Right.
Get a life, ipv op dat van iemand anders te zeiken, triest kind ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |