Zij werkt hard om het goed te doen later, en hij ligt nu al lekker te niksen, wie heeft het nou beter voor elkaar?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:38 schreef pooier het volgende:
u weet ik het. Ze is gewoon jaloers! Viking84 is echt zo'n stress kip.
Ze kan er niet tegen dat die gozer lekker uislaapt en alles op zijn gemak doet en van het (studenten)leven (kan) genieten.
Zij most wel 2 uurtjes naar school, zooo heeeee en hij mocht lekker blijven slapen, en daar kan ze niet tegen.
Zeiken mag, maar dan moet je wel goed lezen. Volgens studeert TS aan de RuG. Waar ze wel gewoon cijfers geven.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
een 8 als gemiddelde ? ik op de HANZEHOGESCHOOL krijg alleen een V of een O dus lul niet zo dom want het gaat om het aantal punten dat je moet halen.
en ga jij maar lekker 2 studie's doen, lekker sociaal leven heb je als je de hele dag op je huisgenoot ligt te tieren en te brullen?
mag ik suggereren dat je je n's flink laat neuken en dan weergaat posten
Kijk later maar wie er meer betaald krijgt als ze allebei een baan hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zij werkt hard om het goed te doen later, en hij ligt nu al lekker te niksen, wie heeft het nou beter voor elkaar?
Mensen met een instelling zoals TS komen mijn inziens echt niet zover in het bedrijfsleven. Hard werken ok, maar begrip en inlevingsvermogen zijn minstens zo belangrijk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:44 schreef pooier het volgende:
[..]
Kijk later maar wie er meer betaald krijgt als ze allebei een baan hebben![]()
![]()
Best kans dat hij het is idd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:44 schreef pooier het volgende:
[..]
Kijk later maar wie er meer betaald krijgt als ze allebei een baan hebben![]()
![]()
Heb docenten meegemaakt die tentamens kwijt waren (tja er zit niets anders op dan het nog een keer te geven...) Docenten die tijdens tentamens niet zelf aanwezig waren maar wel hun telefoon aan hadden staan (omdat ze op vakantie waren). Docenten die al hun hele docentenleven lang hetzelfde tentam gaven (uit hetzelfde boek) etc etc. Docenten maken het af en toe net zo bont als studenten hoor...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb docenten gehad die gewoon zeiden dat ze niets aan het tentamen hadden gedaan, nee, dan maak je een lekkere indruk, zeker als dat ook nog eens blijkt uit vragen die 3x (!) in hetzelfde tentamen zitten.
1. ik trouw nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Roellio het volgende:
Ik heb trouwens zwaar medelijden met een eventuele man die jouw ooit trouwt!![]()
![]()
Mensen, we hebben een lesbische feministe in ons midden!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik trouw niet
2. en al helemaal niet met een man
Je hoeft geen student te zijn om te snappen dat je je niet met andermans leven moet bemoeien. Doe vooral wat je zelf wil, maar laat een ander die keuze ook maken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goed, ik heb m'n standpunt uiteen gezet. Jullie snappen het niet. Niet zo gek, jullie zijn tenslotte ook studenten.
Met smetvreesquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Mensen, we hebben een lesbische feministe in ons midden!
En volgens mij is ze ook nog veganist!![]()
Ach vrouwen erbij zijn best leuk, maar niet teveel, degene die bij ons wonen willen niet eens meer extra vrouwen omdat er dan teveel gezeur, en te weinig sociaal leven in huis is. Vrouwen zijn veel competetiever ten opzichte van elkaar en hebben dus sneller de neiging aleen maar te leren ofzo. Ik weet het ook niet precies.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:53 schreef ssebass het volgende:
Wat ben ik blij dat wij een mannenhuis hebben. De beste keus in mijn leven
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef Thomasumo het volgende:
Brrrrrrr, je topic is zo ijskonijnig eng dat de ijspegels op mijn utpkabel hangen!
Je moet je profiel aanpassen, daar staat maar één studie in 'Nederlandse taal en cultuur'quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet geen dingen zeggen die nergens op gebaseerd zijn.
Ik doe twee studies en heb m'n propedeuse gehaald met een 8 als gemiddelde.
Dus lul niet dat ik te lui ben ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |