Soort zoekt soort, klaarblijkelijk...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Gatver zeg. Jij bent echt zo'n ranzig irritant perfecte burgelijke nerd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik wist wel dat ie een uitslaper was (was ik ook in de vakantie), maar ik dacht dat nu alles weer 'normaal' zou zijn. Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Ach ja, de afgunst van de bezittelozen. Heb die mensen vaak meegemaakt als ik om 6 uur 's ochtends na een avond stappen in de tram zat. Zij naar hun werk en ik naar bed. Waren overigens ook dezelfde mensen die neerkeken als een turk ook in de tram stapte om naar zijn werk te gaan, en zelfs niet naast hem wilden gaan zitten. Enge mensen waren dat....quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik wist wel dat ie een uitslaper was (was ik ook in de vakantie), maar ik dacht dat nu alles weer 'normaal' zou zijn. Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Ach joh, wij van de werkende klasse van nu waren de studenten van toen, en 'toen' deden we precies hetzelfde als nu hoor. Zuipen, feesten en ronken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shit zeg.. je benaderd de pH-waarde van een citroenneke vrouwke... lach de wereld toe dan lacht ze terugquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zal de uitzet al bijna wel bij elkaar hebben...Alleen aanstaande moet wat vaker eerder uit zijn nest komen en gaan werken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:29 schreef Haanibal het volgende:
[..]
Shit zeg.. je benaderd de pH-waarde van een citroenneke vrouwke... lach de wereld toe dan lacht ze terug![]()
Wat een kut leven heb jij.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik ben vanaf 6 uur 's ochtends bezig met het mezelf aanleren van latijn.
Zou ik wel een goede huisgenoot zijn?
je moet geen dingen zeggen die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
Je bent zelf te dom om te studeren ofzo, dus je wilt via je huisgenoot die droom waarmaken?
Niet lui, maar wel gestoord.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet geen dingen zeggen die nergens op gebaseerd zijn.
Ik doe twee studies en heb m'n propedeuse gehaald met een 8 als gemiddelde.
Dus lul niet dat ik te lui ben ofzo
Ik begrijp van jou uit waar 'm de frustratie in zit, on the surface dan iigquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Toe maar, 2 volle uren, jij doet zeker geen technische studie? Daar ben je meestal niet na 2 uur college klaar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, het is weer eens zo ver. Kom ik net thuis, na 2 uur college........
Je bedoeld de studie, ik heb 8 uur college in de week, en in al die jares heb ik al zoveel incapabele docenten gehad,....quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.
Exact slechte docenten=slechte leerling/student.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je bedoeld de studie, ik heb 8 uur college in de week, en in al die jares heb ik al zoveel incapabele docenten gehad,....
Inderdaad, 32-38 uur in de week had ik vaak.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:34 schreef gekke_henkie het volgende:
[..]
Toe maar, 2 volle uren, jij doet zeker geen technische studie? Daar ben je meestal niet na 2 uur college klaar.
Ik heb docenten gehad die gewoon zeiden dat ze niets aan het tentamen hadden gedaan, nee, dan maak je een lekkere indruk, zeker als dat ook nog eens blijkt uit vragen die 3x (!) in hetzelfde tentamen zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:36 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Exact slechte docenten=slechte leerling/student.
ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:37 schreef Roellio het volgende:
Wat ben jij een aanstellerig kolerewijf.
Zeker last van je P.M.S.?
een 8 als gemiddelde ? ik op de HANZEHOGESCHOOL krijg alleen een V of een O dus lul niet zo dom want het gaat om het aantal punten dat je moet halen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Grimm het volgende:
ga jij maar lekker 2 studie's doen, lekker sociaal leven heb je als je de hele dag op je huisgenoot ligt te tieren en te brullen?
mag ik suggereren dat je je n's flink laat neuken en dan weergaat posten
dat wordt een smeerboel...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
mag ik suggereren dat je je n's flink laat neuken en dan weergaat posten
Als je zo slim bent is het des te onbegrijpelijker dat je niet snapt dat jij jouw leven regelt, en iemand anders zijn eigen leven. Ik heb niet beweerd dat je lui was, ik probeerde wel een hypothese te verzinnen die verklaart waarom je zou kunnen denken dat jij het recht hebt om te bepalen hoe hij zijn leven leidt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |