Het gebruik van IE zit hard in MSN gecode. Daar kom je niet omheen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:19 schreef H4ze het volgende:
Vraagje:
Als ik via msn m'n email wil checken (dus ik klik op ."x-aantal nieuwe emails"), dan wordt hotmail geopend in IE...terwijl ik ook gewoon wil dat dit in FireFox wordt geopened. FireFox is natuurlijk al ingesteld als m'n default browser. Heb zelf al naar een oplossing gezocht, en op Fok zelf gezocht...kon er geen vinden. Misschien dat ik iets uberlomps doe/iets over het hoofd zie....maar goed
Daar is op mozilla en mozillazine.org wel veel over te vinden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:51 schreef Baris het volgende:
Maar in welke stad wordt Firefox ontwikkelt?. Dus waar is het hoofd ontwikkel team?
Daar was ik dus al bang voorquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het gebruik van IE zit hard in MSN gecode. Daar kom je niet omheen.
wees blij!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:04 schreef SuperRembo het volgende:
Firefox crashed op sommige pagina's van hema.nl
Flash plugin met de hand installeren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:07 schreef sioux_ het volgende:
ik kan met FireFox 1.0PR geen Flash bekijken. normaal krijg je dan meteen een linkje naar de flash plugin maar nu dus niet. iemand enig idee?
kon hem niet vinden :Squote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Flash plugin met de hand installeren?
flash.com + 2x klikkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:44 schreef sioux_ het volgende:
[..]
kon hem niet vinden :S
Nee, idd volgens mij duurt de release nog wel een tijdje.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:43 schreef Baris het volgende:
Hij is er nog steeds niet.
Dan download je die nieuwe versie toch gewoon pas als de extensions voor de nieuwe versie beschikbaar zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:26 schreef Murray het volgende:
[..]
Het zal dus wel weer een tijdje duren voordat alle extensions beschikbaar zijn.
Soms kun je het probleem oplossen met dit tooltje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:04 schreef SuperRembo het volgende:
Firefox crashed op sommige pagina's van hema.nl
ik heb mijn mail wel kunnen importeren. volgens mij vraagt hij daar bij het installeren standaard om: "wilt u Outlook Express mail importeren?"quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:56 schreef Jimmy het volgende:
Ik ben overgestapt op Firefox, en ik wil ook Thunderbird wel proberen. 1 probleempjes, ik gebruik geen Outlook Express dus hij lijkt mijn oude mail niet te kunnen importeren.
Ik kan in het mail porgramma wat ik nu gebruik de mailtjes opslaan als .msg of .eml bestanden, iemand een idee hoe ik die in thunderbird kan krijgen?
Het zou eventueel met die .eml bestanden via outlook kunnen gaan, maar da's wel een ietsje pietsje omslachtig.
Deze vraag komt wel vaak langs...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:19 schreef H4ze het volgende:
Vraagje:
Als ik via msn m'n email wil checken (dus ik klik op ."x-aantal nieuwe emails"), dan wordt hotmail geopend in IE...terwijl ik ook gewoon wil dat dit in FireFox wordt geopened. FireFox is natuurlijk al ingesteld als m'n default browser. Heb zelf al naar een oplossing gezocht, en op Fok zelf gezocht...kon er geen vinden. Misschien dat ik iets uberlomps doe/iets over het hoofd zie....maar goed
Hij heeft geen Outlook (Express)!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:54 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ik heb mijn mail wel kunnen importeren. volgens mij vraagt hij daar bij het installeren standaard om: "wilt u Outlook Express mail importeren?"
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Staat FF als standaard browser ingesteld?
The Bat, die kan dus op 3 manieren exporteren, .eml, .msg en als unix folder. Maar Thunderbird lijkt alledrie die formaten niet te herkennen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Werewolf het volgende:
Hij heeft geen Outlook (Express)!
Wellicht is het even slim om te melden welk programma hij wel gebruikt...
Dan heb je zel al een 'workaround' gevonden dus...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:33 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Outlook Express heb ik wel op mijn pc staan, en die herkent die .eml bestanden geloof ik wel.
Ja, alleen is het met iets van 6 emailaccounts (waarvan 3 van de UvA, lang leve de bureaucratie) en flink wat folders echt een pokkewerk om alles over te zetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:07 schreef Werewolf het volgende:
Dan heb je zel al een 'workaround' gevonden dus...
D'r zit alleen als het goed is een 0-byte voor de A's. Kennelijk raakt de parser daar behoorlijk van in de war.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:26 schreef nietzman het volgende:
Het enige wat ik in de source zie staan is <HTML><INPUTAAAAAAAAAA>.
Inderdaad, FF crached, vaag zeg, ik had toch zeker wel verwacht dat ze dit wel goed zouden hebben geschreven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:18 schreef LintuxCx het volgende:
Let op, bovenstaande links zullen zo goed als zeker je Gecko-based browser doen crashen!
Dus de beveiling tegen malifide headers nekt dus de browser, das eigelijk best wel knullig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:30 schreef LintuxCx het volgende:
D'r zit alleen als het goed is een 0-byte voor de A's. Kennelijk raakt de parser daar behoorlijk van in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |