Daar staat ie dan niet bij, en kan daar ook niets toevoegen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:25 schreef Werewolf het volgende:
Bij: "Tools - Options - Downloads - Filetypes" kan je aangeven welk programma files met een bepaalde extensie (.bt?) moet openen.
Met torrent trackers heb je een knop, download this torrent, en als je hier op klikt dan doet firefox gewoon helemaal nietsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:46 schreef Werewolf het volgende:
Als je een 'onbekende' extensie wilt openen met FF, dan zal ie vragen met welk programma hij deze moet openen. Je kunt dan aangeven welk programma dit moet doen en eventueel aanvinken of je dit als standaardprogramma wilt instellen.
Als je dit eenmaal hebt gedaan moet ie terugkomen in je Filetypes lijst die ik je eerder heb laten zien.
ok, ok, schrijffoutje, die had ik dus al aanstaan. maar als ik het goed begrijp hoort ie dat dan niet te doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:12 schreef Tha_T het volgende:
@ ralfie
Tools >> Options >> Downloads >> En dan Save Files in this folder AANzetten (en een map toewijzen uiteraard)
Je krijgt sowieso een dialoogje of je hem ook echt wil downloaden ja. En voor zover ik weet is dat ook niet te veranderen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:21 schreef ralfie het volgende:
[..]
ok, ok, schrijffoutje, die had ik dus al aanstaan. maar als ik het goed begrijp hoort ie dat dan niet te doen?
http://update.mozilla.org/?application=firefoxquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:55 schreef speknek het volgende:
Ik wil een theme editen, maar ik snap er geen kont van en de tutorials lijken ook niet meer te kloppen sinds 1.0...
Ik kan de jar file wel openen, css aanpassen.. Maar dan? Moet ik hem weer opnieuw compressen? Of kan ik ergens editten dat ie verwijst naar het uitgepakte bestand? En waar de neuk staat dat bestand?
Heb je de vraag uberhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:08 schreef Trancemaster het volgende:
http://update.mozilla.org/?application=firefox
Hier gaat alles auto iig
Hier nergens last van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:08 schreef Alter_Ego het volgende:
ik krijg steeds de melding Alert: The Document Contains no Data.
Wat kan ik daaraan doen? Hier op fok heb ik et niet, maar wel op www.metaltabs.com...
Ik heb nooit een tutorial hierover gezien maar het is heel simpel eigenlijk....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:55 schreef speknek het volgende:
Ik wil een theme editen, maar ik snap er geen kont van en de tutorials lijken ook niet meer te kloppen sinds 1.0...
Ik kan de jar file wel openen, css aanpassen.. Maar dan? Moet ik hem weer opnieuw compressen? Of kan ik ergens editten dat ie verwijst naar het uitgepakte bestand? En waar de neuk staat dat bestand?
Maandag dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:49 schreef Murray het volgende:
http://www.mozilla.org/projects/firefox/
Next Major Release:
1.0 RC1 (ETA: 10/18/2004)
Heb je iig uberhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je de vraag uberhaupt gelezen?
Ja zo doe ik het nu idd ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:46 schreef Murray het volgende:
Ik open gewoon de .jar file met winrar, sleep het bestand wat ik wil editten naar m'n desktop, edit het, sla het op en sleep het weer terug naar winrar... (Bijwerkmodus: Bestanden toevoegen en vervangen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |