flash werd bij mij gewoon geinstalleerd door die plugin managerquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:37 schreef SHERMAN het volgende:
Heb je Flash geinstalleerd?
Die moest ik laatst nog installerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:08 schreef Tain het volgende:
[..]
flash werd bij mij gewoon geinstalleerd door die plugin manager
Ik heb al gemeld dat ik hem geslaagd invdquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:15 schreef Jump het volgende:
Zou beter toch eens die 1.0PR installeren
morgen eens doen
de OP is zo goed als af btw
Wellicht is het volgende keer handig dat je ook een URL geeft. Dat scheelt ons zoeken....quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:23 schreef kippiej het volgende:
Alleen nu mis ik een paar plugins. waar kan ik die downloaden? Ff screenie voor de duidelijkheid.
thxquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:39 schreef Werewolf het volgende:
@Jump
Misschien ook wel een goede voor in de OP....klasses werk trouwens![]()
...en Close Tab on Double Click is ook onmisbaar geworden voor mij...
Sorry voor het werk
Standaard niet, dan moet je een extra progje downloaden die de mail voor je binnen haald.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:52 schreef Vince-E het volgende:
Ik las hier ergens dat je niet je hotmail kan lezen via Thunderbird?? klopt dit?
kloptquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:52 schreef Vince-E het volgende:
Ik las hier ergens dat je niet je hotmail kan lezen via Thunderbird?? klopt dit?
k, de maximale editduur is verstreken. als ik Slar of QG eens op msn zie eens vragen om aan te passenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:50 schreef Jump het volgende:
[..]
thx
het werk is niks hoor
ik ga dat morgen eens bijwerken, zit nu op andere pc en men heb hier men txt's met OP's niet staan.
Tnxquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:39 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Wellicht is het volgende keer handig dat je ook een URL geeft. Dat scheelt ons zoeken....
[afbeelding]
Gewoon even Java installeren:
http://java.sun.com/update/1.4.2/j2re-1_4_2_04-windows-i586.xpi
@Jump
Misschien ook wel een goede voor in de OP....klasses werk trouwens![]()
...en Close Tab on Double Click is ook onmisbaar geworden voor mij...
Sorry voor het werk
ctrl + linkklikkenquote:Op maandag 27 september 2004 19:10 schreef Klobbert het volgende:
is er een manier in firefox om als je op een link klikt, dat ie die dan automatisch in een nieuwe tab opent?
Gewoon met de linkermuis knop op een link klikken en hij opend hem in een nieuw vensterquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:33 schreef Computerleek het volgende:
Is het mogelijk om tabbed browsing geheel uit te schakelen?
Account settings die je onder options vindt (of rightclick op de desbetreffende newsserver en dan properties). Dan pak je daar "server settings" en zet je een vinkje voor "always request...".quote:Op zondag 26 september 2004 00:50 schreef Thorical het volgende:
Thunderbird vraagje,
Ik kom er maar niet achter hoe en waar ik voor een news acc een gebruikersnaam en password kan invoeren.
Chello news draait wel maar hoe ik news.nu kan gaan gebruiken op Thunderbird? Het lukt me niet.
Is al gedaan... http://fok.internix.be/extension/quote:Op donderdag 30 september 2004 10:48 schreef Tha_T het volgende:
Zeg Jump, ga je de Fok!-tool nog optimaliseren voor 1.0 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |