Dat hoef ik niet eens te doen volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef Werewolf het volgende:
[..]
"Refresh Live Bookmark" als je rechtermuis op de bookmark doet...![]()
die optie staat er bij mij ook in, maar hij update wel automatisch hier, staat gewoon nieuws in wat net is gesubmitquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef Werewolf het volgende:
[..]
ja duhquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef Werewolf het volgende:
[..]
20040913...vorige week erop gegooid...zal eens kijken naar een update danquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef Tain het volgende:
welke build heb je?
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.3) Gecko/20040922 Firefox/0.10
deze doet het ieder geval
Manage Bookmarks -> File -> Importquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Is er een mogelijkheid om je favorieten van IE over te zetten in Firefox? Want ik kan geen map vinden waar ik die kwijt moet bij FF...
ftp://ftp.mozilla.org/pub(...)0.9/FirefoxSetup.exequote:Op vrijdag 24 september 2004 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
20040913...vorige week erop gegooid...zal eens kijken naar een update dan
thanxquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:24 schreef Tain het volgende:
[..]
ftp://ftp.mozilla.org/pub(...)0.9/FirefoxSetup.exe
Vet irriquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Manage Bookmarks -> File -> Import
dan krijg je een keuze lijstje met MSIE bovenaan
je kan ze ook exporteren in IE en dan importeren vanuit bestand naar firefoxquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vet irriik krijg ze niet op volgorde, dat eerst de mappen komen en dan de losse url's.
Hij is mooi hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef Jump het volgende:
Zijn er mensen die nog meer toevoegingen willen in de OP, laat eventjes weten. ben momenteel bezig met deze aan te passen
hmm, blijkbaar niet ontvangen, of nog niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:35 schreef Werewolf het volgende:
Jump.... You've got mail!
En nu?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:43 schreef Jump het volgende:
[..]
hmm, blijkbaar niet ontvangen, of nog niet.
kan je anders even sturen naar: thomasvlerick (apenstaart) telenet.be ?
je kan de TBE installeren (tabbed browsing extensie ofzo), ofwel de links met het muiswieltje indrukken. opent ie op de achtergrond in een nieuwe tabquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
is het ook mogelijk dat bij elke link die je aanklikt hij een nieuw tabblad opent ipv een nieuwe venster? Nu moet ik elke keer die rechtermuisknop gebruiken./...
yupzquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:25 schreef Werewolf het volgende:
[..]
En nu?
Single Window, Super drag & Go en "Select new tabs opened from links" in je browsing preferences aanzetten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
is het ook mogelijk dat bij elke link die je aanklikt hij een nieuw tabblad opent ipv een nieuwe venster? Nu moet ik elke keer die rechtermuisknop gebruiken./...
Dus als ik het goed begrijp hoef je de Firfox-directory helemaal niet weg te gooien. Klopt dat?quote:* 237727 - When installing on top of an existing Firefox installation, the installer now deletes old files program files without nuking the entire directory from orbit.
heb deze ook toegevoegd i de OP. ze lijken er me zéér tof uitquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:42 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Single Window, Super drag & Go en "Select new tabs opened from links" in je browsing preferences aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |