Dat is dus echt een gare site.quote:
Ik wil hem slaanquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:31 schreef Baris het volgende:
[..]
Dat is dus echt een gare site.![]()
Een hele slechte webmaster. Een goede webmaster maakt zijn site compitable met andere browsers.
Maar ja...wat doe je er aanquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:37 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Het is sowieso een gigantische prutser. Z'n scripts zeggen dat mijn browser geen frames, Java en JavaScript ondersteunt. Heb al die ongein toch echt aan staan. En die resolutie check is al helemaal triest, want daar komt wel een vinkje achter te staan als ik mijn Camino naar 100x100 resize.quote:Op maandag 25 oktober 2004 06:42 schreef QyRoZ het volgende:
Pure onwil van de webmaster. Ik zie niets IE-only aan die site.
het vreemde is, vanuit een link opent hij wel als default browser.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:54 schreef Baris het volgende:
[..]
MIsschien Firefox/mozilla herinstallen?
Probeer dequote:Op zondag 24 oktober 2004 19:33 schreef sleepflower het volgende:
Heb Firefox toch maar even geinstalleerd, wilde toch wel even weten waar die hype nou over ging.
Vind er tot nu toe weinig aan.
En de tabbed browsing.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:40 schreef Elroyb het volgende:
[..]
Probeer delive bookmarks
eens uit.
Gewoon even zoeken:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:39 schreef Werewolf het volgende:
In versie PR 1.0 kan je tegenwoordig animated gifs stoppen door op de escape knop te drukken (god zij dank).
Nu alleen de vraag: kan ik dit niet omdraaien....dat ik op escape druk om animated gifs te starten, want als ik naar een andere pagina ga worden de animated gifs gewoon weer opnieuw geladen....
quote:In the location bar type "about:config", then go to image.animation_mode and set the value to "once" or "none" or "normal". "None" will not let any animation occur, and setting it to "once" will let the image animate once. "Normal" will allow it to play as normal.
In de nighty build zit een "echte" single window optie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:17 schreef Werewolf het volgende:
Is er al enig zicht op wanneer de opvolger van de Preview Release uitkomt?
Ik wil nu eindelijk wel een echte 'single window' versie![]()
Ben niet zo van de Nightlies...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:05 schreef Baris het volgende:
[..]
In de nighty build zit een "echte" single window optie.
Ik heb hem draaien en hij is stabieler dan de PR versie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:30 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Nightlies...
dat er maar 1 instantie van firefox gestart wordt. links voor nieuw venster openen in nieuwe tab gewoonquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:12 schreef SHERMAN het volgende:
WTF is single window![]()
Aaah okequote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:15 schreef Jump het volgende:
[..]
dat er maar 1 instantie van firefox gestart wordt. links voor nieuw venster openen in nieuwe tab gewoon
Misschien morgen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:17 schreef Werewolf het volgende:
Is er al enig zicht op wanneer de opvolger van de Preview Release uitkomt?
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0rc1/quote:Firefox 1.0 RC 1 Released
Wednesday October 27th, 2004
Asa Dotzler writes: "Today we have our first Firefox 1.0 candidate builds available for testing. You can get these test builds from FTP. If you've already downloaded 1.0 PR (the "feature complete" preview) and you're not really interested in testing and bug reporting, then you should probably stick with 1.0 PR for a couple more weeks and upgrade when we release the official Firefox 1.0.
The release candidates include about 250 bug fixes since Firefox 1.0 PR and we'd appreciate any feedback around any of those areas. With this release, we're also featuring Mozilla Foundation builds for up to two dozen locales (slowly trickling in. if you don't see your language, try back in a bit.) If you do find regressions from the Preview Release, please file bugs in Bugzilla and nominate them as Firefox 1.0 blockers using the "blocking-aviary1.0?" flag on the bug. Thanks for your help in testing Firefox!"
Aangezien RC1 inmiddels uit is heb ik die maar even geinstalleerd en meteen getest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:18 schreef LintuxCx het volgende:
Wat minder leuk voer voor de \"IE zuigt, leve FireFox\" discussies:
http://lcamtuf.coredump.cx/mangleme/gallery/mozilla_die1.html
http://lcamtuf.coredump.cx/mangleme/gallery/mozilla_die2.html
http://lcamtuf.coredump.cx/mangleme/gallery/mozilla_die3.html
Let op, bovenstaande links zullen zo goed als zeker je Gecko-based browser doen crashen!
Iemand heeft een programma geschreven dat ongeldige HTML genereert en heeft op BugTraq verslag gedaan. IE is de enige die niet (tot amper?) crashte op brakke HTML. Op zich niet verwonderlijk, maar dat FF en andere werkelijk compleet op hun bek gaan is wel naar...
Zeker aangezien dit soort fouten zo af en toe ook nog \"exploitable\" kunnen zijn...
Idd RC1 crasht niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 10:56 schreef dyn het volgende:
[..]
Aangezien RC1 inmiddels uit is heb ik die maar even geinstalleerd en meteen getest.
De 3 links werken nu prima zonder crash, sterker nog, ze worden ook nog eens snel weergegeven. Heel RC1 is gewoon stukje sneller, prettig.
het is ondertussen opgelost. het probleem was dat de server een witte pagina uitspuwde als je een cookie van FOK had staan. en aangezien (vermoed ik) enkel fok bezoekt in firefox, kreeg je die enkel daar. vanaf dat je probeerde in te loggen in IE kreeg je daar ook witte pagina.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:29 schreef sexbierum het volgende:
Even tussendoor: waarom doet het forum het opeens niet in Moz FF, maar wel in IE? dit probleem heb ik dus vandaag voor het eerst. Komt het alleen door het geknutsel aan Fok! enzo of heb ik nog een foute instelling ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |