Java?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:55 schreef julekes het volgende:
Hoe kan het dat stream van bijvoorbeeld webcams het bij mij met firefox vaak niet doen , maar met IE wel? Mis ik een extension of plugin?
Hier nergens last van.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik word een beetje ziek van Firefox..
Het is net als of die hoere browser 1x de maand of zo me bookmarks wegflikkert
paar dagen geleden ook weer
ben maar weer terug gegaan naar IE
http://www.tweakers.net/nieuws/34765quote:De veiligheidswebsite Secunia meldt dat er twee nieuwe veiligheidslekken ontdekt zijn in verschillende internetbrowsers. In de browsers Konqueror, Mozilla en Firefox, Opera, Netscape, Avant, Maxthon en Safari kunnen websites in een inactieve tab namelijk dialoogvenster openen, zodat het lijkt alsof dit venster van de pagina in de actieve tab komt. In Mozilla en Firefox, Netscape Avant en Maxthon kunnen bovendien ook invulvelden van websites in een inactieve tab de focus krijgen, zodat een gebruiker niet doorheeft dat hij gevoelige gegevens invult op een onbetrouwbare website. Om deze lekken succesvol te kunnen misbruiken, moet de gebruiker in beide gevallen op een onbetrouwbare website een link aanklikken naar de bonafide website en deze in een nieuwe tab openen.
Eigenlijk zou hij afgelopen maandag komen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:07 schreef f1sven het volgende:
Trouwens de RC1 versie komt als het goed is volgende week uit, dat staat op deze site: http://weblogs.mozillazine.org/asa/archives/006748.html Topnieuws!
Afgelopen dinsdag bedoel je zeker, want dan zou RC1 uitkomen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:28 schreef Baris het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij afgelopen maandag komen.![]()
Ik heb opzich nu al RC1. Kijk maar naar de screenshot die ik boven heb gepost. Alleen het is zeer waarschijnlijk een nighty build, maar hij is momenteel zeer stabiel. Stabieler dan 1.0PR.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:35 schreef f1sven het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag bedoel je zeker, want dan zou RC1 uitkomen.
Maar de ontwikkelaars brengen het pas uit als het voor de volle 100% werkt, misschien zaten er nog wat bugs in de RC1 versie en zijn die er nu uitgewerkt.![]()
Is een nighty build idd ja wat jij hebt want de ''echte'' RC1 komt pas volgende week uit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:40 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik heb opzich nu al RC1. Kijk maar naar de screenshot die ik boven heb gepost. Alleen het is zeer waarschijnlijk een nighty build, maar hij is momenteel zeer stabiel. Stabieler dan 1.0PR.
Maar probeer de nighty build uit zou ik zeggen. Hij is ietsje sneller dan de PR versie en hij is ook stabieler. Je hoeft je extensions enz niet te unstallen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:44 schreef f1sven het volgende:
[..]
Is een nighty build idd ja wat jij hebt want de ''echte'' RC1 komt pas volgende week uit.
MIsschien Firefox/mozilla herinstallen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:40 schreef The_Hives het volgende:
Ook even een vraagje of Firefox
Ik heb zojuist Service Pack 2 van microsoft geïnstalleerd ().
Maar wanneer ik nu op het Mozilla icoontje click om de browser te starten, gebeurt er niets. De browser start niet op. Ook niet wanneer ik het via -->start--> programma's --> enzovoort doe.
IE start hij zonder problemen op.
Hebben jullie enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik weer Mozilla kan gebruiken?
Lijkt me sterk, ik heb gewoon sun java geinstalleerd, en dan zou hij het in IE toch ook niet moeten doen? Of moet ik daar een aparte plugimn voor hebben bij firefox?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Java?
Ja, hij doet helemaal geen kunstjes en ik zie ook geen leuke geanimeerde hondjes.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:33 schreef sleepflower het volgende:
Heb Firefox toch maar even geinstalleerd, wilde toch wel even weten waar die hype nou over ging.
Vind er tot nu toe weinig aan.
Ik ben misleid!quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, hij doet helemaal geen kunstjes en ik zie ook geen leuke geanimeerde hondjes.
Waar kan ik dit vinden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:27 schreef Murray het volgende:
What's new in 1.0
New options for controlling where to open links in web pages and other applications:
[afbeelding]
Eindelijk een single window mode?
sioux_ vroeg me trouwens om deze vraag te stellen, hij durfde het zelf niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:49 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Waar kan ik dit vinden?
oh ja wtf kutwijf! omfg.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:55 schreef sleepflower het volgende:
[..]
sioux_ vroeg me trouwens om deze vraag te stellen, hij durfde het zelf niet.
Zit nog niet in de PR versie geloof ik. In de RC wel.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:49 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Waar kan ik dit vinden?
Gezellig hier.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:56 schreef sioux_ het volgende:
[..]
oh ja wtf kutwijf! omfg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |