Ik kan me herinneren van vorig jaar dat er een centraal topic was en dat er voor (grote) uitzonderingen aparte topics werden aangemaakt (?).quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:56 schreef Lucille het volgende:
Overigens komen binnenkort ook weer de wintersport topics van de bekende wintersport plaatsen, net als in voorgaande jaren. Plus in de FAQ de links naar deze topics.
Ga dan naar Sölden, dan zit je vlak bij Italië.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:49 schreef kaputwiehund het volgende:
snik snik, wij gaan dit jaar weer naar Oosterijk. Er gaan een paar nieuwkomers mee, en die willen proeven van de typische Oostenrijkse sfeer.. Ik wil weer gewoon naar Italië. Lekker rustig, 's middags anderhalf uur uittrekken voor de lunch. 's Avonds goed voer. Nu wordt het dus eten in zo'n massaal zelfbedieningsrestaurant. Busladingen vol met vervelende Hollandse pubers, Schnitzels, Erik Dikeb-muziek, Wachttijden bij de liften. etc.
Oh ja, ik geloof dat we naar Hinterglemm gaan![]()
Alleen bij de liften hoef je Nederlanders tegen te komen. Tijdens het skien moet je niet stil gaan staan bij groepen mensen (lees: Nederlanders) En eten kun je ook doen in wat gezelligere skihutten ipv grote zelfbedieningsrestaurants helemaal op de top (aanrader in Hinterglemm: Simal Alm onderaan piste 3/4 van Schattberg-Ost). Hoe je het gaat doen met uitgaan moet je maar even uitzoekenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:49 schreef kaputwiehund het volgende:
snik snik, wij gaan dit jaar weer naar Oosterijk. Er gaan een paar nieuwkomers mee, en die willen proeven van de typische Oostenrijkse sfeer.. Ik wil weer gewoon naar Italië. Lekker rustig, 's middags anderhalf uur uittrekken voor de lunch. 's Avonds goed voer. Nu wordt het dus eten in zo'n massaal zelfbedieningsrestaurant. Busladingen vol met vervelende Hollandse pubers, Schnitzels, Erik Dikeb-muziek, Wachttijden bij de liften. etc.
Oh ja, ik geloof dat we naar Hinterglemm gaan![]()
We hadden een sticky overzichtstopic:quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren van vorig jaar dat er een centraal topic was en dat er voor (grote) uitzonderingen aparte topics werden aangemaakt (?).
Plaatjequote:Lermoos (1004 m) heeft een eigen skigebied en maakt daarnaast deel uit van de Schneearena Tiroler Zugspitze, met ruim 100 km pisten in alle variaties! Met één skipas (Happy Ski Card) kunt u al deze pistekilometers (en bovendien ook nog eens de pisten van Garmisch, Mittenwald en Seefeld, in totaal zo`n 250 km) gaan verkennen.
Klinkt prima, doe deze maar slowchat dan inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2004 13:21 schreef Lucille het volgende:
We hadden een sticky overzichtstopic:
Wintersport 2003/2004
Hierin stonden de links naar een aantal centrale topics. Een algemeen slowchat topic over wintersport, zoals het huidige topic waar we nu in zitten, een paar andere algemene topics, zoals snowboarden en dan een lijstje van de bekende wintersportlaatsen (zie het overzicht in die link hierboven). Eigenlijk wil ik dit jaar weer zoiets doen, want dat liep volgens mij wel goed.
Huhquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:49 schreef kaputwiehund het volgende:
Oke nu begrijp ik het.. moet je ook een ander dorp uitzoeken. Bij ons draaien ze op een apres skimiddag (tussen 16-20 uur) drie en als je heel veel pech hebt vier Nederlandstalige nummers. (paul de leeuw, vlieg met me meeee, kedeng van guus m en nog eentje).quote:Oh ja, ik geloof dat we naar Hinterglemm gaan![]()
flachau is goed skiënquote:Op woensdag 29 september 2004 17:05 schreef Frenkie het volgende:
Ow ja en ik heb gisteren even de skischool gebeld. En ik zit tussen 15 dec en begin april weer in flachau
Weet ik.. en goed apres skieen.. goed rodelen en eten ook..quote:Op woensdag 29 september 2004 17:40 schreef ook_gek het volgende:
flachau is goed skiën![]()
zorg maar dat je versierblunders kunt schoppenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:19 schreef ook_gek het volgende:
Moet wel wat te neuken hebben![]()
WTF ik kom nooit van die versierblunders af volgens mijquote:Op woensdag 29 september 2004 20:02 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
zorg maar dat je versierblunders kunt schoppen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |