Hij opent meteen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
t filmpje niet of je sim niet?
als t t filmpje is moet je m wel opslaan en niet gelijk openen geloof ik..
Als je verhuist bent van een ander huis naar een nieuw huis dan is je familie alle spullen kwijt die ze in het vorige huis had.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:33 schreef sannuh het volgende:
nou mijn sims familie zit nu in een nieuw huis.. maar waar kan ik de spullen vinden die ze al hebben?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:46 schreef ThaHuricane het volgende:
Ik heb geprobeert een huis te bouwen maar ik zie geen muren die ik neer kan zetten. als ik een huis heb gekocht kan ik het behang ook niet veranderen en de vloeren ook niet. Wel kan ik het huis in richten en gewoon spelen maarja het leukste is als je ook je eigen huis kan bouwen. Kan iemand mij helpen ?![]()
Zo'n elixer kun je denk ik het beste drinken als je Sim in platina mood is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:14 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand wanneer je die wensdingen 't best kunt inzetten? Ik heb nu o.a. zo'n levenselixer gekocht, maar wanneer moet ik iemand er van laten drinken?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef Max_Dark het volgende:
Ik heb een keer dat elixer opgedronken en nu ben ik al verdomme 5 dagen aan het gloeien! Gebeurt niets maar die animatie blijft maar spelen...ik lijk wel een elfje!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef Max_Dark het volgende:
Ik heb een keer dat elixer opgedronken en nu ben ik al verdomme 5 dagen aan het gloeien! Gebeurt niets maar die animatie blijft maar spelen...ik lijk wel een elfje!
Nou, dat kan niet simpeler.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:12 schreef cultheld het volgende:
Ik snap nog steeds vrij weinig van het spel volgens mijTenminste, het spelen lukt wel maar het huizen bouwen nog niet echt, ik weet niet eens hoe je een keukenblok in een hoek maakt
![]()
![]()
Ik ook ja. Wel jammer dat ik aan het verhuizen ben en dus helemaal geen tijd heb. Het verhuizen van de computer stel ik zo lang mogelijk uit!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:04 schreef cultheld het volgende:
Ik ben in ieder geval verslaafd aan the sims 2, dat is zonneklaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |