Snif, ik was er al bang voor.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:46 schreef Markster het volgende:
Slechte engine, lijkt me
Sja nouja, ik ga het wel rustig en kalm doen, en daarna speel ik 1 van hun beter gelukte spellen, hot pursuit 2.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:54 schreef Markster het volgende:
Naja EA heeft heel wat goeds, maar het verbaast me wel hoe slecht de sims draait, deel 1 was ook al zo.
Je zit cker in het eerste dorp? Volgens mij is daar idd alleen een park.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:38 schreef Max_Dark het volgende:
Ik had gelezen dat je een taxi kon pakken en daarmee naar het centrum kon gaan voor nieuwe outfits e.d., maar ik kan alleen naar een park ofzo? Wat moet ik selecteren om even een hele nieuwe pimp-gear te gaan shoppen?
Volgens mij moet je dan een nieuwe familie maken, maar dat weet ik niet cker. (Handleiding kwijt zeg maarquote:Op donderdag 23 september 2004 22:45 schreef Max_Dark het volgende:
Yup, eerste dorpje. Ik moet toch verkassen want ik heb het wel gehad met dat minihokje. Kan ik ook aftaaien naar een andere stad of moet ik daarvoor een nieuwe Sim aanmaken?
Zoek jij ze?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:42 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Waar zijn de vorige delen?
A long time ago. In a forum far, far away...quote:Op donderdag 23 september 2004 22:42 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Waar zijn de vorige delen?
In het eerste dorpje (plesantville of zoiets) heb je juist wel een kledingwinkel, in de laatste (veronaville) niet. Dacht ik dus.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Je zit cker in het eerste dorp? Volgens mij is daar idd alleen een park.
Maar als je wilt shoppen moet je naar een ander kavel gaan, soms lijkt het een gewoon huis dus je moet even kijken.
Yup zijn wel enorme TVP'squote:Op donderdag 23 september 2004 22:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Zoek jij ze?
veronaville zit ik nu, en daar heb je het wel degelijkquote:Op donderdag 23 september 2004 22:56 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
In het eerste dorpje (plesantville of zoiets) heb je juist wel een kledingwinkel, in de laatste (veronaville) niet. Dacht ik dus.
Ik heb gekeken, maar zag alleen maar entertainment en eet-zooi. Ga ik morgen toch nog es beter kijken.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:11 schreef Markster het volgende:
[..]
veronaville zit ik nu, en daar heb je het wel degelijk![]()
Iets van 4 of 5 gote kavels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |