Bij het chippenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
onder de 25 euro moet je geloof ik 25 cent betalen als je gaat chippen
da's voor pinnen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
Oh heeft ie het daarover. Ja dat kost geld ja, een pin-transactie kost hun ook geld. Is toch niks nieuws?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
indeedquote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef Skv het volgende:
7512 is volges mij zelfs Centrum
gaaf, want chipbetalingen zijn voor kleine bedragen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
En 25 cent is een klein bedrag, dus het moet wel kloppen!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
gaaf, want chipbetalingen zijn voor kleine bedragen.
ze vragen je postcode niet voor niets...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:42 schreef ThE_ED het volgende:
Idd ook compleet nutteloos dat je alleen korting krijgt met een bon die overal verkrijgbaar is, als er nu elk huishouden 1 verstrekt was, ok. Maar dat de boekjes ook gewoon in de winkel liggen; geef dan gewoon iedereen korting denk ik dan.
Idd, maar zoals TS al aangeeft kun je dat faken.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ze vragen je postcode niet voor niets...
klantenregistratie enz.
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik snap je verhaal maar gedeeltelijk. Twee potten van 1,19 dus dat wordt 2,38. Je moet 1,88 betalen, en krijgt dus 50 cent korting. En dan wil je later nog 5 ct extra korting?
een kaart anoniem aanvragen lukt niet, bij mijn weten.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:13 schreef McMarco het volgende:
Dank voor het medeleven![]()
Chippen is idd gratis, altijd. Waarom ik nou 1,88 moest betalen i.p.v. de 2,38 snap ik ook niet, maar mij hoor je dan niet klagen![]()
Een bonuskaart bij de AH kan je ook zo aanvragen zonder gegevens door te geven. Mocht je hem dus vergeten zijn:
- loop ff langs de klantenservice
- vraag een kaart, anoniem
- gooi het milieuvervuilende plastic rond de kaart weg, zo ook papierwinkel.
- loop naar de kassa en strijk je korting op
- last but not least, gooi je bonuskaart weer weg daarna.
Goed bezig Albert Heijn!!![]()
Lukt prima, ik heb ervaringquote:Op donderdag 23 september 2004 19:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
een kaart anoniem aanvragen lukt niet, bij mijn weten.
Jawel hoor, doe ik ook. Ik verstrek nooit mijn adresgegevensquote:Op donderdag 23 september 2004 19:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
een kaart anoniem aanvragen lukt niet, bij mijn weten.
toen ik dat probeerde, zeiden ze dat dat niet mocht enzo..quote:Op donderdag 23 september 2004 19:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, doe ik ook. Ik verstrek nooit mijn adresgegevens
Hmm, dan kan je denk ik niet zo lief lachen als ikquote:Op donderdag 23 september 2004 20:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
toen ik dat probeerde, zeiden ze dat dat niet mocht enzo..
hehe... i guess so...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hmm, dan kan je denk ik niet zo lief lachen als ik
Heeft ze zich al gemeld dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehe... i guess so...
of het meisje achter de balie wilde gewoon mn adresgegevens
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
of het meisje achter de balie wilde gewoon mn adresgegevens
voor een jihad?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehe... i guess so...
of het meisje achter de balie wilde gewoon mn adresgegevens :')
Kruidvat zuigt sowieso met die acties......quote:Ligt het nou aan mij of is dit gewoon een ubertrieste gang van zaken en een verspilling van tijd, geld, papier en moeite???
Gelukkig hebben ze daar geen kortingsbonnetjes die je bij de ingang gewoon kan pakken. Vroeger wel, kreeg je af en toe zo'n bonnenboekje thuis dat je 2 McKroketten voor 5 gulden kon halenquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:13 schreef heiden6 het volgende:
Jij bent sowieso een moeilijk geval natuurlijk Marco, je rekent alle kortingen en besparingen om in hoeveelheden McKroket. :')
Voeg me ff toe op msn, geef ik je m'n adresquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:45 schreef heaven7 het volgende:
Wij hebben hier een bonnenboekje waar je 2 Mckroketten voor 2.50 krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |