Bij het chippenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
onder de 25 euro moet je geloof ik 25 cent betalen als je gaat chippen
da's voor pinnen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
Oh heeft ie het daarover. Ja dat kost geld ja, een pin-transactie kost hun ook geld. Is toch niks nieuws?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
indeedquote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef Skv het volgende:
7512 is volges mij zelfs Centrum
gaaf, want chipbetalingen zijn voor kleine bedragen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef maan het volgende:
En 25 cent is een klein bedrag, dus het moet wel kloppen!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
gaaf, want chipbetalingen zijn voor kleine bedragen.
ze vragen je postcode niet voor niets...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:42 schreef ThE_ED het volgende:
Idd ook compleet nutteloos dat je alleen korting krijgt met een bon die overal verkrijgbaar is, als er nu elk huishouden 1 verstrekt was, ok. Maar dat de boekjes ook gewoon in de winkel liggen; geef dan gewoon iedereen korting denk ik dan.
Idd, maar zoals TS al aangeeft kun je dat faken.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ze vragen je postcode niet voor niets...
klantenregistratie enz.
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik snap je verhaal maar gedeeltelijk. Twee potten van 1,19 dus dat wordt 2,38. Je moet 1,88 betalen, en krijgt dus 50 cent korting. En dan wil je later nog 5 ct extra korting?
een kaart anoniem aanvragen lukt niet, bij mijn weten.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:13 schreef McMarco het volgende:
Dank voor het medeleven![]()
Chippen is idd gratis, altijd. Waarom ik nou 1,88 moest betalen i.p.v. de 2,38 snap ik ook niet, maar mij hoor je dan niet klagen![]()
Een bonuskaart bij de AH kan je ook zo aanvragen zonder gegevens door te geven. Mocht je hem dus vergeten zijn:
- loop ff langs de klantenservice
- vraag een kaart, anoniem
- gooi het milieuvervuilende plastic rond de kaart weg, zo ook papierwinkel.
- loop naar de kassa en strijk je korting op
- last but not least, gooi je bonuskaart weer weg daarna.
Goed bezig Albert Heijn!!![]()
Lukt prima, ik heb ervaringquote:Op donderdag 23 september 2004 19:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
een kaart anoniem aanvragen lukt niet, bij mijn weten.
Jawel hoor, doe ik ook. Ik verstrek nooit mijn adresgegevensquote:Op donderdag 23 september 2004 19:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
een kaart anoniem aanvragen lukt niet, bij mijn weten.
toen ik dat probeerde, zeiden ze dat dat niet mocht enzo..quote:Op donderdag 23 september 2004 19:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, doe ik ook. Ik verstrek nooit mijn adresgegevens
Hmm, dan kan je denk ik niet zo lief lachen als ikquote:Op donderdag 23 september 2004 20:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
toen ik dat probeerde, zeiden ze dat dat niet mocht enzo..
hehe... i guess so...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hmm, dan kan je denk ik niet zo lief lachen als ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |