abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22278622
Jasper moet om 11:10 voor een uitgebreidere gehoortest! Spannend dus!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 september 2004 @ 08:55:23 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22278626
Succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22278638
thx Ik heb helemaal een raar gevoel in mijn buik van spanning!
ik hoop zo dat er uit komt dat hij gewoon "lui" is of dat het een simpele verstopping is oid.
pi_22282986
Hij heeft de test helemaal gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze verdenken zijn oren er van vol te lopen zodra hij verkouden is waardoor
hij dan tijdelijk doof is, dat zou een boel verklaren, ook zou het zijn spraak achterstand
verklaren, nu worden we doorverwezen naar onze huisarts die naar zijn oren gaat kijken
en ons dan waarsch. weer doorverwijst ..

Ik vind alles best, hij is ieg niet doof, of slechthorend!
pi_22283004
(en nu moet wouter zijn lappie terug, tot vanaaf!)
  woensdag 29 september 2004 @ 13:08:56 #56
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_22283061
Logician, wat een goed nieuws en wat een opluchting moet dat voor jullie zijn.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 september 2004 @ 13:12:52 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22283144
Wat geweldig! Dat is hartstikke goed nieuws Waarschijnlijk is er nu wel een simpele oplossing voorhanden (misschien iets van buisjes, of amandelen of zo).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22283511
wouter is zijn laptop vergeten mee te nemen naar college, hihihi
dus ik kan nog ff lekker door miepen

De vrouw die de test af nam had het ook over buisjes e.d ze zei dat het feit dat buisjes
aan pappa's kant erg veel voor komen het ook erg aannemelijk maakte dat dit de oorzaak
van het "probleem" zou zijn.
pi_22283578
hahaha, hij is terug, laptop ophalen tot vanaaf , hahahaha
pi_22284503
Goed te horen dat het goed is gegaan
A mind with a heart of it's own
  woensdag 29 september 2004 @ 14:16:55 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22284563
Logician, gefeliciteerd!! Aan die tijdelijke doofheid is gelukkig wel wat te doen.

Ik verkeer in de rare omstandigheid dat ik niet weet of Job zijn gehoortest wel of niet gehaald heeft

Mijn vriend is met hem geweest en die melde mij vrolijk dat Job geslaagd was en dat het hardstikke goed was gegaan. Ik blij, want Katja is 3x gezakt en dat was allemaal best een hoop gezeur.

Een maand later kreeg ik ineens een brief dat de afspraak voor de gehoortest van Job was verzet. Dus ik bellen en ik zei dat er een vergissing moest zijn want dat Job de eerste keer gewoon geslaagd was.
Bij Vitras hadden ze echter een aantekening staan dat hij gezakt was (gehoor onvoldoende). Dus ik het cb gebeld en die hadden ook in hun administratie staan dat Job gezakt was.

Mijn vriend houdt echter vol dat Job geslaagd is en wil geen nieuwe afspraak meer.
Ik ben eerlijk gezegd geneigd om mijn vriend niet te geloven, want die hoort altijd alleen maar goed nieuws als het over de kinderen gaat. Voor hem is het gewoon per definitie ondenkbaar dat Job niet zou slagen voor zijn gehoortest.
Maar ja, ik was er niet bij, dus ik weet het gewoon niet .
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22284601
Jasper

Livelink ga je nu nog een gehoortest doen of niet
  woensdag 29 september 2004 @ 14:23:40 #63
37150 livelink
pi_22284721
Nee, er komt geen nieuwe gehoortest, want mijn vriend heeft de nieuwe afspraak afgezegd.
Ik heb ook niet het idee dat Job niet goed kan horen, dus ik laat het maar zo.
Het 3x zakken van Katja heeft verder ook geen enkel gevolg gehad. Ik moest toen naar de huisarts gaan volgens het gehoorbureau en dat heb ik ook braaf gedaan. Vervolgens zegt de huisarts dat hij daar niks mee kan en die stuurt me weer naar huis. Einde verhaal. Dus eerlijk gezegd snap ik het hele gehoortestbeleid toch niet.
pi_22284756
lekker duidelijk dus allemaal.

Ik hoor ( ) het alweer, als Amber mocht zakken over een tijdje, dan hoef ik me niet meteen zorgen te maken, als ik het goed begrijp
  woensdag 29 september 2004 @ 14:30:30 #65
37150 livelink
pi_22284858
Nee, volgens mij is het iets waar je je wel zorgen over moet maken als de spraakontwikkeling achter blijft of als er andere signalen zijn in de ontwikkeling waar je je zorgen over maakt. Volgens mij kan het zakken voor de gehoortest dan wel degelijk een aanwijzing zijn dat het kind slecht hoort en dat de ontwikkeling om die reden stagneert.
Katja sprak echter al behoorlijk wat woordjes toen ze voor de 3e keer zakte en dan maken ze zich er niet meer echt druk over volgens mij.
pi_22285155
Moet je dan niet worden doorverwezen naar de KNO-arts, Livelink? Vreemd

Maar fijn dat je goed nieuws had Logician!
pi_22285815
Jippie Jasper is geslaagd !!
Gefeliciteerd !!
pi_22290884
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:05 schreef Logician het volgende:

Ze verdenken zijn oren er van vol te lopen zodra hij verkouden is waardoor
hij dan tijdelijk doof is, dat zou een boel verklaren, ook zou het zijn spraak achterstand
verklaren, nu worden we doorverwezen naar onze huisarts die naar zijn oren gaat kijken
en ons dan waarsch. weer doorverwijst ..

Ik vind alles best, hij is ieg niet doof, of slechthorend!
Woei! Gefeliciteerd!
For great justice!
  woensdag 29 september 2004 @ 20:47:58 #69
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22293451
Da's goed nieuws zeg!
Proud Powerpauper
pi_22296658
livelink, wat herkenbaar! jaspers pappa geloofde ook absoluut niet dat een van zijn kinderen iets zou kunnen hebben we zijn ieg. allemaal erg opgelucht, het valt gelukkig erg mee

ik ga zo lekker slapen na een lange avond werk,
pi_22340978
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:05 schreef Logician het volgende:
Wat een kanjer!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:32:35 #72
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_22342517
Blij te horen dat die man je voor de gek heeft gehad met zijn slechte horen

nog blijer dat de doos de koffietest heeft doorstaan
Shaven..... not furred
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:32:51 #73
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_22342522
heerlijk Logician,
in ieder geval hoort hij wel, dus echte doofheid is niet aan de orde. Dat zal een hele opluchting zijn voor jullie he...
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')