Logician, gefeliciteerd!! Aan die tijdelijke doofheid is gelukkig wel wat te doen.
Ik verkeer in de rare omstandigheid dat ik niet weet of Job zijn gehoortest wel of niet gehaald heeft
Mijn vriend is met hem geweest en die melde mij vrolijk dat Job geslaagd was en dat het hardstikke goed was gegaan. Ik blij, want Katja is 3x gezakt en dat was allemaal best een hoop gezeur.
Een maand later kreeg ik ineens een brief dat de afspraak voor de gehoortest van Job was verzet. Dus ik bellen en ik zei dat er een vergissing moest zijn want dat Job de eerste keer gewoon geslaagd was.
Bij Vitras hadden ze echter een aantekening staan dat hij gezakt was (gehoor onvoldoende). Dus ik het cb gebeld en die hadden ook in hun administratie staan dat Job gezakt was.
Mijn vriend houdt echter vol dat Job geslaagd is en wil geen nieuwe afspraak meer.
Ik ben eerlijk gezegd geneigd om mijn vriend niet te geloven, want die hoort altijd alleen maar goed nieuws als het over de kinderen gaat. Voor hem is het gewoon per definitie ondenkbaar dat Job niet zou slagen voor zijn gehoortest.
Maar ja, ik was er niet bij, dus ik weet het gewoon niet
![]()
.