Velen vinden het dus wel smakeloos en sinds wanneer is Whoops wil wet?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:19 schreef Meki het volgende:
Ik vind het niet smakeloos
en ik kreeg van van Whoops ( lees ff de hele topic door )
Dus ga je maar mensen beledigen die wel om hem gaven? Sjees, je bent toch echt een kleuter....quote:Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja dahag, ik heb geen medelijden met iemand die zichzelf doodzuipt. Hij was de kleuter en door zijn schuld staat zijn gezin nu in de kou. Met hén heb ik wel medelijden.
hij rookt veel en door dat roken is ie dood gegaanquote:Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja dahag, ik heb geen medelijden met iemand die zichzelf doodzuipt. Hij was de kleuter en door zijn schuld staat zijn gezin nu in de kou. Met hén heb ik wel medelijden.
ik vind hem niet smakeloosquote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velen vinden het dus wel smakeloos en sinds wanneer is Whoops wil wet?
Zo zou Dré het gewild hebben...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
Een bierglas met Andre erin.... dat heeft klasse!
Hilarischquote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Jij hebt geen respect voor anderen? Ik mag jou ook respectloos behandelen?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind hem niet smakeloos
Hoezo is die doodgegaan door het roken ? dat is nergens bewezen ? jij kan ook een zware longontsteking krijgen en daarna een hartaanval hoor?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Meki het volgende:
[..]
hij rookt veel en door dat roken is ie dood gegaan
heel goed
ik heb ook met zijn gezin medelijden![]()
Die heb ik ook, ga ik vanvond grijs draaien met een paar biertjes.quote:
Hij wordt gecremeerdquote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Hoezo , Andre Hazes is dood , ook al rouw je , smeek je , hij is doodquote:Op donderdag 23 september 2004 15:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Jij hebt geen respect voor anderen? Ik mag jou ook respectloos behandelen?
Klopt, en jij gaat nu quasi humoristische plaatjes posten ter vergroting van je populariteit, over een dooie. Stoere jongen ben jijquote:Op donderdag 23 september 2004 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo , Andre Hazes is dood , ook al rouw je , smeek je , hij is dood
Andre Hazes is nu gewoon dood klaar punt . Hij heft zijn leven al gehad
z'n fans zijn anders zeker niet doodquote:Op donderdag 23 september 2004 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
En....quote:Op donderdag 23 september 2004 15:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij wordt gecremeerd
Het lijkt me dat degene die ik beledig met een eigen songtekst toch echt Hazes zelf is. Maar goed, als jij je aangesproken voelt...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dus ga je maar mensen beledigen die wel om hem gaven? Sjees, je bent toch echt een kleuter....
gelukkig hebben ze muziek en herinderingen nogquote:Op donderdag 23 september 2004 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
André had er wel mee gelachen hoor...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:13 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom niet
Ach, zal wel een typische anti-roker opmerking zijn, en ach dood ga je toch een keer.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo is die doodgegaan door het roken ? dat is nergens bewezen ? jij kan ook een zware longontsteking krijgen en daarna een hartaanval hoor?
ik wil zn levenstijl niet goedpraten en weet best dat roken / zuipen niet gezond voor je is .
maar ga geen feiten roepen die niet zijn bewezen zeg.
Wie zegt dat, jij??quote:Op donderdag 23 september 2004 15:27 schreef convinced het volgende:
[..]
André had er wel mee gelachen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |