Wat heeft dat er mee te maken? Kun je alleen maar respect afdwingen door gezond te leven of zo?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
dit is "nieuws en achtergronden" ik geef gewoon kritiek ja. als hij respect wou hebben dan had hij anders moeten leven. ik ben niet zo schijnheilig dat ik opeens nu ga zeggen dat het zo'n lieve goede man was.
Je begrijpt er niet echt veel van he?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
dit is "nieuws en achtergronden" ik geef gewoon kritiek ja. als hij respect wou hebben dan had hij anders moeten leven. ik ben niet zo schijnheilig dat ik opeens nu ga zeggen dat het zo'n lieve goede man was.
Hij was in ieder geval niet zo ijskoud als jij nu.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ik ben niet zo schijnheilig dat ik opeens nu ga zeggen dat het zo'n lieve goede man was.
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:13 schreef Fly-or-Die het volgende:
Amsterdam- De Bierbrouwer Heineken heeft vanmiddag bekend gemaakt dat ze naar aanleiding van het plotseling overlijden van Andre Hazes een speciale uitgave van de Heineken blikken op de markt zal brengen. Het gaat om een eenmalige productie van naar schatting 500.000 liter blikken met daarop de afbeelding van Andre Hazes. De bierbrouwer wil hiermee naar eigen zeggen een eerbetoon brengen aan de zanger die altijd werd geaccioseerd met het merk.
slim van heineken, nu komen ze alsnog van de jaarconsumptie van andre af
Nog steeds hoor.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:19 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard had een mooie uitzending rondom het overlijden van André.
Ja, ik zie het. Ik dacht dat al afgelopen wasquote:Op donderdag 23 september 2004 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog steeds hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:13 schreef Fly-or-Die het volgende:
slim van heineken, nu komen ze alsnog van de jaarconsumptie van andre af
Inderdaad, bij het einde toch even een brok in de keel. Het doet me meer als gedachtquote:Op donderdag 23 september 2004 19:19 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard had een mooie uitzending rondom het overlijden van André.
Nu wel, maar de marathon gaat gewoon door met Hazes in concert, Villa Velderhof, Barend en van Dorp en 'Zij gelooft in mij'quote:Op donderdag 23 september 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Ja, ik zie het. Ik dacht dat al afgelopen was.
Om 12 uur wordt er een nummer gedraaid, en ballonnen omhoog gelaten?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:29 schreef JoeyT het volgende:
Zal er dinsdag nog iets gebeuren in Amsterdam voor zn fans om afscheid van Andre te nemen???
ShowNieuws nu ook.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nu wel, maar de marathon gaat gewoon door met Hazes in concert, Villa Velderhof, Barend en van Dorp en 'Zij gelooft in mij'
Ik vind dit zulke onzin, heb jij hem persoonlijk gekend of zo?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:28 schreef nikky het volgende:
Andre
Ik hou van zijn muziek en zijn humor
De mensen die lopen te zeuren over de grappige plaatjes zouden eens goed moeten nadenken hoe hij was. Dan zou men weten dat hij er hartelijk om zou moeten lachen. Hij hield van humor en helemaal dit soort humorwe houden het alleen wel binnen de grenzen
![]()
Nikky, humor is harstikke goed, maar dit is gewoon te snel...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:28 schreef nikky het volgende:
Andre
Ik hou van zijn muziek en zijn humor
De mensen die lopen te zeuren over de grappige plaatjes zouden eens goed moeten nadenken hoe hij was. Dan zou men weten dat hij er hartelijk om zou moeten lachen. Hij hield van humor en helemaal dit soort humorwe houden het alleen wel binnen de grenzen
![]()
Mag niet is al dichtgegooitquote:Op donderdag 23 september 2004 19:39 schreef Georges het volgende:
[..]
. Als je zonodig grappen wil maken, open er een topic over.
Mee eens. En Wees zuinig op m'n meissiequote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Georges het volgende:
* Draait nu 'Geef mij nu je angst'
Een van zijn mooiste nummers ooit.
Hazes = dood... Dus hele weekend specials op tv :rquote:Op donderdag 23 september 2004 19:50 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Mag niet is al dichtgegooit
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hazes = dood... Dus hele weekend specials op tv :r
Hup, ga daar maar spelen...![]()
Om jezelf maar even te quoten:quote:Op donderdag 23 september 2004 19:55 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ik wil die
: Plaats hier grappige Andre Hazes herdenkingsplaatjes.
quote:NEE....... NOU OPROTTE!!!!!
Maar nix in de stad zelf??? Kzou zelf mooi vinden als er iets georganiseerd wordt op moment vd crematie...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Om 12 uur wordt er een nummer gedraaid, en ballonnen omhoog gelaten?
Dacht ik...
Ik denk dat wij niet veel meer weten dan jij.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar nix in de stad zelf??? Kzou zelf mooi vinden als er iets georganiseerd wordt op moment vd crematie...
jezus, wat een laag niveau. echt achterlijk!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
wat een stel idioten hier ook, allemaal opeens een avatar van een zuiplap. hij heeft het gewoon verdiend om dood te gaan. moet eens kappen met dat zielige gedoe. mensen die zomaar een ziekte krijgen en kapot gaan dat is pas erg.
Op SBS ook een extra lange shownieuws over André..quote:Op donderdag 23 september 2004 20:05 schreef Georges het volgende:
Nu op Nederland 2, concert van Andre.
Behoorlijk naatje iddquote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef Georges het volgende:
Mooi concert, echt raar dat ie er niet meer is.
Ja, en hoe hij door het publiek liep. Ik wou dat ik er bij was geweest.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:22 schreef Redux het volgende:
Mooie vent.
Dat is nog wel het meest rare eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef Georges het volgende:
Mooi concert, echt raar dat ie er niet meer is.
Hij kon wel feesies geven!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:26 schreef Oblivion het volgende:
Sfeertje...![]()
Dat sfeertje inderdaad. Zal het nooit meer meemaken.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:26 schreef Oblivion het volgende:
Sfeertje...![]()
Olympisch stadion 2002. Uitverkocht in de zeikregen en nog een superfeest. Andre was de beste als het op feestjes bij concerten aankomt.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij kon wel feesies geven!
arena 13 juni 2004quote:Op donderdag 23 september 2004 20:28 schreef Brendovic het volgende:
Maar wat was nou zijn laatste grootste concert?
Ben bij verschillende van die concerten geweest , het was een topentertainer!! het is een echte artiest , een held!!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:29 schreef Georges het volgende:
Wat klinkt dit geweldig, ik wou dat ik er bij geweest was!
Dat geloof ik graag ja, de hele sfeer, samen met duizenden mensen en Andre.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben bij verschillende van die concerten geweest , het was een topentertainer!! het is een echte artiest , een held!!!!
Voor vergelijkende opnmerkingen bij de dood van Bram Vermeulen had ik direct 48 uur te pakken.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd. Duizenden mensen voor André.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:31 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja, de hele sfeer, samen met duizenden mensen en Andre.
Waardeloos allemaal.![]()
iddquote:Op donderdag 23 september 2004 20:35 schreef Georges het volgende:
Nooit meer van die concerten inderdaad.![]()
Ik dacht vorig jaar nog wel, toen ik zijn concert in juni had gemist, ik zie hem volgend jaar nog wel.
We hebben echt iemand verloren.
Ik heb het er koud van , heeeeeeeeeeerlijke muziek!!!....quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Zit te genieten en met kippenvel soms.
Volgens mij niet , heb wel is eerder deze opname gezien.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef Georges het volgende:
Is dit concert op DVD verschenen trouwens?
Alleen het concert van Arena is toch op DVD verschenen? Ook de docu is op DVD verschenen overigens. Hoewel die wel in prijs zal stijgen morgen denk ik. Je hebt best kans dat er nu veel meer materiaal van André zal verschijnen op DVD.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef Georges het volgende:
Is dit concert op DVD verschenen trouwens?
Heerlijk inderdaad, woorden schieten te kort.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb het er koud van , heeeeeeeeeeerlijke muziek!!!....
Same here.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Zit te genieten en met kippenvel soms.
Ik hoop het kan ik mn verzameling uitbreidenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:37 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Je hebt best kans dat er nu veel meer materiaal van André zal verschijnen op DVD.
denk i k nu even niet aan , geniet nu echt even van de muziek , de sfeer , d e mensen , en denk aan de keren dat ik daarzelf stond mee te bleren , te dansen met vrouwen van 40 / 50 het kan niet gek genoeg daar.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:40 schreef Georges het volgende:
Het is echt raar om hem zo te zien, daar is ie springlevend terwijl je weet dat hij er nu niet meer is.
Mooi hoor de vlieger ....quote:Op donderdag 23 september 2004 20:41 schreef milagro het volgende:
mijn lievelings Hazeslied
ik heb hemquote:Op donderdag 23 september 2004 20:41 schreef RoelerMF het volgende:
[afbeelding]
Dat word een must have, jammergenoeg niet leverbaar meer
achter af fan wordenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:42 schreef tong80 het volgende:
De Vlieger Een echte klassieker.
Ik voel het bloed nu door m'n aderen stromen. Terwijl ik nooit een fan ben geweest.
Maar wat een meester in het genre.
Heb hem altijd kunnen waarderen maar nooit platen gekocht zoals velen.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:42 schreef Joene het volgende:
[..]
achter af fan worden
Ik heb het idee dat dat een en ander van willy alberti wordtquote:Op donderdag 23 september 2004 20:43 schreef Oblivion het volgende:
Misschien niet de plaats, maar ben toch wel benieuwd wat ze zullen spelen op zijn crematie.
Ik heb ehm zeker een maandsalaris aan cd's en dvds van hemquote:Op donderdag 23 september 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem altijd kunnen waarderen maar nooit platen gekocht zoals velen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |