quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:47 schreef GinaG het volgende:
Check de reden waarom deze vent zijn supllen verkoopt[TK] Computerspellen (doom3, splintercell)
Ik heb bijna zin om Doom3 te kopen alleen om hem ff te zien (hij wilt kennelijk heel graag dat de mensen het op komen halen)quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
die zit lekker onder de plak
zowiezo debiel dat ie spellen koopt die hij niet op zijn laptop kan draaien en gewoon niet speeltquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb bijna zin om Doom3 te kopen alleen om hem ff te zien (hij wilt kennelijk heel graag dat de mensen het op komen halen)![]()
Misschien was hij van plan een betere pc te kopen maarja toen vond zijn vrouw die spellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
zowiezo debiel dat ie spellen koopt die hij niet op zijn laptop kan draaien en gewoon niet speelt
iedereen is werken of naar schoolquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedemiddag
Djeez, wat uitgestorven hier...
Komt zeker net je bed uitrollenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedemiddag
Djeez, wat uitgestorven hier...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:44 schreef Rahl het volgende:
* andere school heeft
Nu nog maar een halfuur in de bus tegen 2 uur eerst
EN dinsdags vrij
Neej, ik ben de stad ingeweest en zeiknat terug gekomen....quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Komt zeker net je bed uitrollen![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:50 schreef capibar het volgende:beschuit met muisjes
want: de puppy's zijn vannacht geboren ik werd dus om half drie mijn bed uit gehaalt![]()
het zijn er 7
misschien upload ik vanavond wel een fototje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |