ja, in de zomer zegt iedereen altijd: je gaat toch niet binnen zitten met dit weer?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:59 schreef mordradead het volgende:
maar het is heerlijk weer om te gamen
Nou, ik wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:00 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ja, in de zomer zegt iedereen altijd: je gaat toch niet binnen zitten met dit weer?
Ik zal mijn USB modem verwisselen voor een ethernet gedoequote:Op donderdag 23 september 2004 22:37 schreef Tain het volgende:
wat een kutverbinding met live, kan niet meer connecten en rest van inet gaat ook wel lekker traag
ligt niet aan jou, maar aan mijn provider, nu gaat het wel weer snelquote:Op donderdag 23 september 2004 22:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zal mijn USB modem verwisselen voor een ethernet gedoe![]()
De boel liep net bij mij vast hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, maar aan mijn provider, nu gaat het wel weer snel
Ik kom van texel he, ik ben in de zomer, zoals het hoort, een dikke negerquote:Op donderdag 23 september 2004 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nou, ik wel.![]()
Ik verbrand té snel.![]()
vaag, ik had ook problemen met fok en andere sitesquote:Op donderdag 23 september 2004 22:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
De boel liep net bij mij vast hoorSchijnt dat usb modems er niet tegen een al te grote stroom data kunnen
![]()
dus je bent stiekem een pandaquote:Op donderdag 23 september 2004 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kom van texel he, ik ben in de zomer, zoals het hoort, een dikke neger
In de winter ook trouwens, maar dan is het alleen het gezicht, rondom de ogen niet meegerekend
Aye, in een keer goedquote:Op donderdag 23 september 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
dus je bent stiekem een panda
ik heb wel eens bamboe gegetenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, in een keer goed
Nee, eerst nog 1 week lang met goggles op in de zon boarden, dan kun je je pas echt een panda noemenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb wel eens bamboe gegeten
ben ik nu ook een panda?
anders zou iedereen die weleens bij de chinees heeft gegeten een panda zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 23:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb wel eens bamboe gegeten
ben ik nu ook een panda?
ik heb wel de hele zomer een zonnebril opgehadquote:Op donderdag 23 september 2004 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, eerst nog 1 week lang met goggles op in de zon boarden, dan kun je je pas echt een panda noemen
hmm.. dat was niet bij de chineesquote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef Tain het volgende:
[..]
anders zou iedereen die weleens bij de chinees heeft gegeten een panda zijn
Ja, maar jij woont niet op Texel, hier hebben wij de meeste zonuren van heel nederlandquote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb wel de hele zomer een zonnebril opgehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |