Dat is het irritante nu moet ik speciaal een uur in de rij staan (Postbankquote:Op donderdag 23 september 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bank, storten etc.
WTF? Waarom dat?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is het irritante nu moet ik speciaal een uur in de rij staan (Postbank) Omdat geld weer op mijn rekening te krijgen
![]()
omdat het bij de postbank altijd druk isquote:Op donderdag 23 september 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
WTF? Waarom dat?
Postbank is behoorlijk druk hier in scheveningen, staatg minstens een half uur te wachten, daarom baal ik dus ook zoquote:Op donderdag 23 september 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
WTF? Waarom dat?
Ik behoor kennelijk tot het groepje debielen dat niet controleert als ze pintquote:Op donderdag 23 september 2004 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
Altijd op het schermpje kijken om het bedrag te controleren Gina...tjsonge jonge
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik behoor kennelijk tot het groepje debielen dat niet controleert als ze pint![]()
Nee die treinhomo die naast haar stond vroeg me of ik rechten studeerdequote:Op donderdag 23 september 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
als je gewoon 1 seconde kijkt naar het bedrag terwijl je op ja drukt komt alles goed...
Was zeker een leuke griet achter de balie?
Domme dozen ook altijd achter de kassa...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
Was zeker een leuke griet achter de balie?
je bedoelt dus het stuk dat je naar boven moet ? ....das een vrij irritant stuk...maar je hebt die pijlen absoluut niet nodig daar...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:11 schreef rockstah het volgende:
werkt niet op archers gast.
en koppen choppen kan ook prima met de flails. met die zombies heb ik absoluut geen moeite. alleen in een paar kamers moet je met een bow de archers killen. dat is echt onmogelijk: 3 archers --> 15 pijlen ---> 4 pijlen per zombie, conclusie: je mag er maar 3 missen
grappenmakers, die mensen bij team ninja
nee, in chap 7 bij die kamers met 3 archers waar je door van die grote zwaaiende mace dingenquote:Op donderdag 23 september 2004 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je bedoelt dus het stuk dat je naar boven moet ? ....das een vrij irritant stuk...maar je hebt die pijlen absoluut niet nodig daar...
tis makkelijk opzich...maar niet nodig...
gewoon waneer ze net geschoten hebben naar voren springen naar de eerste archer....vervolgens hem zo snel mogelijk neerleggen...indien nodig nog ff de pijl van die andere archer blocken...en dan op dezelfde manier van archer naar archer...
ik show het je als et goed is binnekort
in 1 van de 2 kamers waar je heen kan ligt een lijk met pijlen...dus je hebt ze oneindig......als je heel rustig het hoekje omloopt zodat je er 1 ziet dan moet je pas gaan schieten...hun raken 9 van de 10 keer die mace dingesen dan...quote:Op donderdag 23 september 2004 21:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, in chap 7 bij die kamers met 3 archers waar je door van die grote zwaaiende mace dingen
heen moet rennen. ik krijg die archers al niet eens dood, dus ik weet niet hoe moeilijk die puzzels zijn
oh zit daar een lijk joh?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in 1 van de 2 kamers waar je heen kan ligt een lijk met pijlen...dus je hebt ze oneindig......als je heel rustig het hoekje omloopt zodat je er 1 ziet dan moet je pas gaan schieten...hun raken 9 van de 10 keer die mace dingesen dan...
en voor die puzzel...er zit een lichtgevend iets boven die dingen...schiet daarop en ze gaan langzamer...dan ben je zo aan de overkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |