True, maar ik kan het niet goed inpassen met andere dingen. Ben al 2 dagen per week bezet in de avond, 6 overdag, en ik wil ook nog wat tijd voor mezelf.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:55 schreef HomerJ het volgende:
Ach 60/70 euro per maand is een best leuke inkomst voor een scholier. Scheelt echt een hoop met games
ik werk niet en ik ga ook niet doodquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:54 schreef rockstah het volgende:
ik kan echt niet leven zonder fatsoenlijke inkomstenik hoop volgende maand weer te kunnen beginnen met werken.
geloof me, jij komt er echt niet om half zes uit.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:59 schreef rockstah het volgende:
daarom wil ik ook in de ochtend werken
krantenwijk roeleert.
Ik heb ook véél meer Gamecube & PC spellen dan jouw en ik heb een Xbox met Live! en dat is héél gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik werk niet en ik ga ook niet dood
ik ga trouwens over een paar weekjes met een krantenwijkje beginnen![]()
maar ik heb lekker wel een dslrquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook véél meer Gamecube & PC spellen dan jouw en ik heb een Xbox met Live! en dat is héél gezellig(vooral met GinaG
)
Welke krant? Kom jij voortaan de Volkskrant hier brengen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik werk niet en ik ga ook niet dood
ik ga trouwens over een paar weekjes met een krantenwijkje beginnen![]()
Mijn vader heeft toch een beter camera dan jouquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:05 schreef capibar het volgende:
[..]
maar ik heb lekker wel een dslr![]()
neuh, ik denk de molekruier ofzo...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Welke krant? Kom jij voortaan de Volkskrant hier brengen?
komop zeg, dat is echt voor 13 jarigenquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
[..]
neuh, ik denk de molekruier ofzo...
Goede krant dat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
[..]
neuh, ik denk de molekruier ofzo...
en de bioscopen uit te checken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goede krant dat.
Om als onderzetter voor je bord te gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook véél meer Gamecube & PC spellen dan jouw en ik heb een Xbox met Live! en dat is héél gezellig(vooral met GinaG
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |