wel stom dat je leest dat je xbox of ps2 moet posten, maar niet dat je een mailtje moet sturenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:35 schreef taart het volgende:
nog bedankt dat je zei dat de eerste tien een mailtje konden sturen
haastige spoed is zelden goedquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:39 schreef taart het volgende:
Ja ik wou het iets te snel doen
Wel zonde eigenlijk dat ze alles in zo'n vuilcontainer mieteren.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de vuilniszakken was ik te laat met kijken...
Maar volgens m'n huisgenoten die het eerst hadden gezien, vlogen er wel een paar zakken naar beneden
moet je vragen aan zo'n agent als ie bezig isquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Wel zonde eigenlijk dat ze alles in zo'n vuilcontainer mieteren.
Ik zou wel een plantje meenemen!
Meneer de agent, mijn moeder viert vandaag haar verjaardag maar ik ben vergeten wat te kopen. Zou ik zo'n grappig plantje kunnen meenemen ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je vragen aan zo'n agent als ie bezig is
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
Tain pwns
Op zich is er niks mis mee met het bezitten van een wietplantje, alleen in dit specifieke geval dienen de plantjes als bewijsmateriaal in waarschijnlijk een strafzaak, en bewijsmateriaal wordt doorgaans niet uitgedeeld alsof het smarties isquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je vragen aan zo'n agent als ie bezig is
"doe er maar 5 eigenlijk"quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Meneer de agent, mijn moeder viert vandaag haar verjaardag maar ik ben vergeten wat te kopen. Zou ik zo'n grappig plantje kunnen meenemen ?
als er 200 planten bijv in beslag zijn genomen kunnen ze er wel 1 minder als bewijs materiaal voerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis mee met het bezitten van een wietplantje, alleen in dit specifieke geval dienen de plantjes als bewijsmateriaal in waarschijnlijk een strafzaak, en bewijsmateriaal wordt doorgaans niet uitgedeeld alsof het smarties is![]()
zo genoeg gezeur voor vandaag![]()
Dat weet je niet misschien staat er voor een wietkwekerij bestaande uit 199 plantjes een lagere straf dan voor een wietkwekerij uit bestaande uit 200 plantjesquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:15 schreef Tain het volgende:
[..]
als er 200 planten bijv in beslag zijn genomen kunnen ze er wel 1 minder als bewijs materiaal voeren![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat weet je niet misschien staat er voor een wietkwekerij bestaande uit 199 plantjes een lagere straf dan voor een wietkwekerij uit bestaande uit 200 plantjes![]()
Ik heb zo een vermoeden dat een agent zijn carriere niet op het spel zal zetten voor een 15 jarige clearasil gebruikerquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
Corruptie zat in dit land...waarom niet
nee die tyfuslijers schrijven liever bonnen uit...HE DAS EEN BELEDIGING!!! 60 EURO BOETEN....ALS JE NU 40 CONTANT BETAALD VERGETEN WE ALLES!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat een agent zijn carriere niet op het spel zal zetten voor een 15 jarige clearasil gebruiker![]()
gooien ze het niet trouwens meteen in een vuilniswagen? dan is het ook vrij lastig tellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat een agent zijn carriere niet op het spel zal zetten voor een 15 jarige clearasil gebruiker![]()
Zeg dat vraag je aan mij, hoe moet ik dat nou weten manquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
gooien ze het niet trouwens meteen in een vuilniswagen? dan is het ook vrij lastig tellen
ga bij de politie ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg dat vraag je aan mij, hoe moet ik dat nou weten man![]()
Ik ben niet degene die wilt weten hoe het zitquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ga bij de politie ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |