Dat was toch die hyperactieve, die zo heftig ging dansen? Nou op dat concert in dat voetbalstadion vond hij het helemaal tof enzo, terwijl heel Nederland hem uitlachtte. Ik had het idee dat hij dat niet echt doorhadquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
Hoezo?

Ja dat had ik gezien. Iedereen in het stadion lag in een deuk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat was toch die hyperactieve, die zo heftig ging dansen? Nou op dat concert in dat voetbalstadion vond hij het helemaal tof enzo, terwijl heel Nederland hem uitlachtte. Ik had het idee dat hij dat niet echt doorhad.

Ja dat is wel zo, maar ik vond het toch een beetje zielig enzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien. Iedereen in het stadion lag in een deuk.
Maar ja hij doet het zelf.

Nou......quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
Die linker is toch veel leuker?.

0 - 3quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:08 schreef Duiveltja het volgende:
RBC - feyenoord
Wat denk je BVO?

Ja idd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
Die linker is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die rechter is [afbeelding].

Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
0 - 3.

best triestquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:46 schreef BVO het volgende:
Ze blijft lekker, Idols of niet..
[afbeelding]

heel goed: BIJNAquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
Hoezo?.
Ze had het bijna gehaald afgelopen jaar toch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |