Zie nou welquote:Op donderdag 23 september 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
[afbeelding]
Ja, had ik zin in. Zit lekker naar Eric Clapton te luisteren, het is laat, het is koud buiten, mijn hondje slaapt. Ik dacht ik praat lekker zacht.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:25 schreef ZOWIEE het volgende:
wat praat je zacht
hihi wat leuk, ik fluister ook maar mee dan..Ja met mij gaat het goed, nog 1 dagje en dan weekendquote:Op donderdag 23 september 2004 23:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, had ik zin in. Zit lekker naar Eric Clapton te luisteren, het is laat, het is koud buiten, mijn hondje slaapt. Ik dacht ik praat lekker zacht.
En hoe is het met jou?
Wachten op het weekend, das in ieder geval gezond haha. Met mijn hondje gaat het wel, maar hij heeft, net als zijn broer, een blaasontsteking. Maar alles komt goed. Hij heet Fardon (stamboomnaam is Peter)quote:Op donderdag 23 september 2004 23:31 schreef ZOWIEE het volgende:
hihi wat leuk, ik fluister ook maar mee dan..Ja met mij gaat het goed, nog 1 dagje en dan weekend. Gaat alles goed met je hondje? Hoe heet hij ook al weer?
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Wachten op het weekend, das in ieder geval gezond haha. Met mijn hondje gaat het wel, maar hij heeft, net als zijn broer, een blaasontsteking. Maar alles komt goed. Hij heet Fardon (stamboomnaam is Peter)
Fardon. Slaap zacht strakjes. Blaasgruis, klinkt niet fijn, moest die kat toen ook elk uur plassen?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
blaasontsteking
wat vervelend, de kat van mn zus heeft blaasgruis dat is ook zo rot... Hopelijk komt het snel weer goed
Noem je hem Fardon of Peter?
Ik ga zo slapen trouwens, dus welterusten alvast![]()
Mooie naamquote:Op donderdag 23 september 2004 23:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Fardon. Slaap zacht strakjes. Blaasgruis, klinkt niet fijn, moest die kat toen ook elk uur plassen?
Nee, alleen die van jou wil ik wetenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:41 schreef niksan het volgende:
* Svensational leest andere topic terug
...Sven heeft iets met leeftijden.....
BVOquote:Op donderdag 23 september 2004 18:19 schreef BVO het volgende:
* BVO is blij dat dunn0w nog gewoon d'r onlinestatus openbaar heeft.
Hij is er nog niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij gaat voor een derde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |