Do is echt wel bagger hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Heeft Do trouwens een nieuw nummer dat Angel heet?
Ik download hem wel ff..

Komt het door de onbekende dame van vorig weekend?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
* Tom_Tom- is bang dat 'ie Pfeiffer heeft..

Wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Komt het door de onbekende dame van vorig weekend?

Ik wist niet dat Christine ook al CD's maakt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
Ken ze alle drie niet..
Heeft Christine een nieuw nummer dan? Komt er weer nieuw album?

Pfeiffer is kut. Denk ik. Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
Wie zal het zeggen..
Hoop dat ik me snel beter ga voelen, anders zie ik het somber in..

Ja, dat is ze dus.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
Dacht al dat zij dat was.
En Christine zou aan Idols mee moeten doen ja. Mijn stem heeft ze, of het klinkt of niet..

M'n zus heeft het pas gehad en ik begin nu beetje hetzelfde te hebben als zij in het begin.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pfeiffer is kut. Denk ik. Ik heb het nog nooit gehad.
Misschien heb je een lichte vorm? Of chronisch slaaptekort.>

Oh ja.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik zou geen fansite voor Christine durven te maken..
.

Ik hoop het toch niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien heb je perongeluk uit een glaasje van je zusje gedronken ofzo. Want het is een erg besmettelijke ziekte.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |