Komischquote:Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik geef het 2 maanden, dit programma
ja die was ook super!! Was ik in de haast ff vergetenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:04 schreef eborn het volgende:
En vergeet Robbie Williams als James Bond niet
ja inderdaad ik ben ook zo'n sukkel vandaagquote:Op donderdag 1 april 2004 19:04 schreef eborn het volgende:
Daar was eerst écht sprake van hoor! Ik geloof dat-ie sowiezo de volgende soundtrack mag doen.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:04 schreef eborn het volgende:
Dat is MAIK.quote:Op maandag 16 februari 2004 02:57 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
deze dus
je hebt er nog 1, ook met kort donker haar, die veel zwart leer draagt.
Na het nieuws, zo rond 23:45/23:50.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik keek regelmatignaar Boulevard, maar nu ik E.R. heb ontdekt op Net5 (gevolgd door Friends) nooit meer eigenlijk. Maar er is tegen half 12 ofzo een herhaling geloof ik.
RTL Boulevard met Beau en Albertquote:Op donderdag 29 april 2004 19:07 schreef Reintje het volgende:
Jezus, eigenlijk ben ik niet goed bij m'n hoofd dat ik het überhaubt op heb staan, maar er zit me nu toch een debiel in! Zo'n lompe bouwvakker met zo'n bruin shirt aan. Wat dóet die daar echt?!
Beetje interresant doen over kléding? Kijk wat hij zelf aanheeft! *Proest*
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
RTL Boulevard met Beau en Albert Daar heeft ook al maanden niemand in gepost...drop it like it's hot...
Ik bedoelde dus deze post in de link maar je kan blijkbaar niet meer naar een post linken.quote:Op dinsdag 16 september 2003 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
Deze pisnicht moeten ze maar niet meer vragen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:43 schreef static het volgende:
Dolle boel daar vandaag.
En die heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja inderdaadLekker aan de bier (dat Heineken was wel subtiel weggeplakt), de brillen van Johan Vleminx op en als klap op de vuurpijl kwam Frans ook nog even langs.
Beau: "Mag ik hem even aanraken Frans, of is dit heel ordinair?"![]()
Leukste uitzending sinds tijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |