quote:Klopt, die vervanger is erg goed
Op zaterdag 15 november 2003 02:46 schreef DarkFire het volgende:
Die vervanger doet het niet slecht hoor. Maar Beau is valser dus leuker om naar te kijken!
quote:Dat is een gigantisch griebelaar ... de chemie beau /albert maakt het programma. Als deze doeber is is het meteen een stuk minder.
Op vrijdag 14 november 2003 18:54 schreef Demol het volgende:
Zit die gozer van Voetbal Insite er weer.
quote:Goed inzicht!
Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)Ik geef het 2 maand, dit programma.
Bijvoorbeeld: "Stel dat Sita een optreden had met Marco tijdens PSV-Ajax en ze zou net als Miss Jackson opeens haar borst laten zien dan was het niet meer Marco en Sita, maar Marco & Tie-ta."
En Beau van Bederven Bedorven is ook nog steeds goed. Dus.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 08-02-2004 19:51]
Fiona is trouwens ook leuk alleen die praat zo verschrikkelijk snel
Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Jezus dat mensen hier naar kijken..dat begrijp ik echt niet. Ik erger me toch altijd aan de straal van ongenuanceerde diarree die hij ongestrafd rondspuit.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt niet
Weg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
quote:M'n vrouw is helemaal fan van Fiona. Ik moet altijd lachen om hoe waanzinnig snel ze kan praten en dan die reactie van Beau erbij, half verbaasd half lachend.
Op zondag 8 februari 2004 19:40 schreef Markie-Mark het volgende:Fiona is trouwens ook leuk alleen die praat zo verschrikkelijk snel
quote:Albert V. brengt het shownieuws met een knipoog. Hij is toch nooit echt super gemeen of plat. Dat jij dat niet doorziet zegt meer over jou dan over hem.
Op maandag 16 februari 2004 01:52 schreef xman het volgende:
Mijn god, wat kan die Albert Verlinde toch de grootste onzin uit zijn nek lullen. Ik bedoel hoe verzint die gozer het allemaal. Ik heb die gozer alleenmaar dikker zien worden en dag naar dag steeds dommere onzin zien verkondigen.Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Jezus dat mensen hier naar kijken..dat begrijp ik echt niet. Ik erger me toch altijd aan de straal van ongenuanceerde diarree die hij ongestrafd rondspuit.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt nietWeg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
(Ps. lees de eerste zinnen van je post nogeens door....een gevalletje van de pot verwijt de ketel?)
quote:Nou hij brengt het anders altijd alsof het feiten zijn!
Op maandag 16 februari 2004 02:09 schreef R_ON het volgende:[..]
Albert V. brengt het shownieuws met een knipoog. Hij is toch nooit echt super gemeen of plat. Dat jij dat niet doorziet zegt meer over jou dan over hem.
(Ps. lees de eerste zinnen van je post nogeens door....een gevalletje van de pot verwijt de ketel?)
quote:Fiona zou er goed aan doen een stemband-sterilisatie te ondergaan.
Op maandag 16 februari 2004 01:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
M'n vrouw is helemaal fan van Fiona. Ik moet altijd lachen om hoe waanzinnig snel ze kan praten en dan die reactie van Beau erbij, half verbaasd half lachend.
quote:en iedere avond om half zeven zit je dus weer voor de buis, zo te lezen, maar je begrijpt jezelf wel
Op maandag 16 februari 2004 01:52 schreef xman het volgende:
Mijn god, wat kan die Albert Verlinde toch de grootste onzin uit zijn nek lullen. Ik bedoel hoe verzint die gozer het allemaal. Ik heb die gozer alleenmaar dikker zien worden en dag naar dag steeds dommere onzin zien verkondigen.Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt nietWeg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
quote:Fiona is geweldig
Op maandag 16 februari 2004 02:11 schreef Frasier het volgende:[..]
Fiona zou er goed aan doen een stemband-sterilisatie te ondergaan.
quote:Haar stem niet
Op maandag 16 februari 2004 02:17 schreef schatje het volgende:[..]
Fiona is geweldig
.
quote:Nee niet, maar het wordt 2 keer per dag uitgezonden, dus als ik aan het zappen ben dan valt mijn oog weleens op RTL Boulevard. Luister ik 2 minuten, weet ik weer waarom ik me er altijd aan heb geergerd, vervloek de man en ga weer verder met zappen.
Op maandag 16 februari 2004 02:15 schreef milagro het volgende:[..]
en iedere avond om half zeven zit je dus weer voor de buis, zo te lezen, maar je begrijpt jezelf wel
quote:tuurlijk..zou ik ook zeggen
Op maandag 16 februari 2004 02:20 schreef xman het volgende:[..]
Nee niet, maar het wordt 2 keer per dag uitgezonden, dus als ik aan het zappen ben dan valt mijn oog weleens op RTL Boulevard. Luister ik 2 minuten, weet ik weer waarom ik me er altijd aan heb geergerd, vervloek de man en ga weer verder met zappen.
quote:God die vrouw is toch zo...aaah.. ik verbaas me altijd om hoeveel onzin die vrouw in staat is om per minuut te vometteren. Echt DE lopende encyclopedie van de hersenlose gebral!
Op maandag 16 februari 2004 02:17 schreef schatje het volgende:[..]
Fiona is geweldig
.
quote:Nou nee, ze weet waar ze over praat
Op maandag 16 februari 2004 02:24 schreef xman het volgende:[..]
God die vrouw is toch zo...aaah.. ik verbaas me altijd om hoeveel onzin die vrouw in staat is om per minuut te vometteren. Echt DE lopende encyclopedie van de hersenlose gebral!
quote:Nou ze doet zich voor als heel wat, maar ze lult er altijd een heel mooi verhaal omheen. Alsof ze die en die persoonlijk kent en ze zich altijd tussen de sterren bevindt. Ik ontken niet dat ze alles weet van iedereen. Zij kan professor worden van de RTL Boulevard universiteit van zinlose informatie.
Op maandag 16 februari 2004 02:25 schreef schatje het volgende:[..]
Nou nee, ze weet waar ze over praat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |