quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik had dus ongelijk en gelukkig maar.
quote:idd, vond het gister alweer te lang duren, vooral omdat ze er natuurlijk weer reklame in moeten stoppen.
Op dinsdag 26 maart 2002 10:00 schreef Tinkepink@work het volgende:
Ik vond dat kwartiertje extra net een kwartiertje te veel. Juist dat het niet zo lang duurt maakt het een leuk programma om naar te kijken.
Patricia
quote:Ja , WAAROM
Op zaterdag 4 januari 2003 13:56 schreef dennisdotcom het volgende:
Waarom is Albert weg dan?
quote:misschien heeft hij vakantie
Op zaterdag 4 januari 2003 15:03 schreef mitt het volgende:[..]
Ja , WAAROM
quote:Argh!
Op zaterdag 4 januari 2003 13:55 schreef SigmundFreud het volgende:
Hij?
[afbeelding]
Moet hij sinds Idols ook al een BN-er voorstellen?
Wat zijn die tegenwoordig bezig als Koning en Konigin op iedereen neerkijkend, iedereen uitlachen, alles met de grond gelijk maken (tenzij het een project/musical van de heer verlinde zelf is)
in het begin was het programma nog wel leuk
maar gatver wat een valse nicht is die verlinde geworden, heel langzaam, het programma liep goed, dus langzaam aan krijgen ze meer ego
maar sinds albert ziek is gaat het er stukken op vooruit!
quote:Je hebt helemaal gelijk, wat een ongelovelijke afgeleberde vuile pisnicht is het toch
Op donderdag 30 januari 2003 18:48 schreef Cybart het volgende:
ik begin me echt te ergeren aan het gedrag van Albert (en ook, maar in mindere mate aan Beau)Wat zijn die tegenwoordig bezig als Koning en Konigin op iedereen neerkijkend, iedereen uitlachen, alles met de grond gelijk maken (tenzij het een project/musical van de heer verlinde zelf is)
in het begin was het programma nog wel leuk
maar gatver wat een valse nicht is die verlinde geworden, heel langzaam, het programma liep goed, dus langzaam aan krijgen ze meer ego
quote:Maximaal 2 maanden zei je 1,5 jaar geleden
Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)Ik geef het 2 maand, dit programma.
Kijk er meestal wel naar is wel leuk
Alleen de derde gast is vaak maar zo zo. Irene is alleen van de kleding en het grote geld, Fiona kent de meest vage ontwerpers en misdaadverslaggevers brabbelen wat of lezen alles op.
Enige topper is Peter v/d Voorst, maar die is meer grappig dan echt goed. Met Peter is het ook zo'n relnichtenshow
Zijn oh zo flauwe humor en opmerkingen maakt dit programma juist zo leuk
quote:Fiona vind ik irritant, die raaaaatelt maar door en niemand boeit het. 'En dan heb ik nog een leuk nieuwtje' en dan komt een a-interessant verhaal van 5 minuten
Op woensdag 12 maart 2003 21:15 schreef fisico het volgende:
Fiona kent de meest vage ontwerpers en misdaadverslaggevers brabbelen wat of lezen alles op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |