Ten eerste was hij denk ik bij een heel groot publiek idd heel populair en daarnaast is het voor de mensen die geen fan van hem zijn toch vreemd.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Was die man nou werkelijk zo populair?
ik heb gelukkig bijna zn hele cd collectiequote:Op donderdag 23 september 2004 12:04 schreef HarigeKerel het volgende:
ANDRE HAZES - IK LEEF MIJN LEVEN.MP3
Heb ik maar ff opgezet![]()
Een heel groot blikje zekerquote:Op donderdag 23 september 2004 11:38 schreef Klonk het volgende:
zou z'n kist door heineken word gesponsord ?
Heinekenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Harry Sack trekt een blikje Heineken open
Ik ga morgen meteen even zijn DVD bestellen, wilde ik toch altijd al doenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Joene het volgende:
ik heb gelukkig bijna zn hele cd collectie
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Was die man nou werkelijk zo populair?
Nog niks te vinden op SuprNova.org.... zal binnenkort wel komen...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb gelukkig bijna zn hele cd collectie
JA!!!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja.
Gvd yvonne niet meer naar concerten en meeblerenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA!!!!!
En ik zit bijna met tranen in mijn ogen. Nu dat biertje nog.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:06 schreef Copycat het volgende:
De Vlieger op 3FM
Dan zet je de radio uitquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, nou weet ik het wel. Andre is dood. Dat betekent niet dat die ellendeliedjes hoef te horen
Ik vrees van wel, dat heeft hem gewoon gesloopt.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef pro_jeex het volgende:
Ik hoop niet dat z'n drankgebruik niet te veel debet aan zijn overlijden heeft gehad.
Die prijs gaat omhoog.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef SittingDuck het volgende:
DVD zij gelooft in mij documentaire is er al voor 4.99
NU kopen. Vanaf morgen zal 'ie wel 24,99 zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef SittingDuck het volgende:
DVD zij gelooft in mij documentaire is er al voor 4.99
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik trek net de keukenla open om een lepeltje er uit te pakkenZie ik daar een bierflesopener liggen..... van.... van.... Heineken
Toen moest ik aan Andre denken
![]()
Precies. Voor mij de enige sympathieke Nederlandstalige zanger. Het is een cult-figuur.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ten eerste was hij denk ik bij een heel groot publiek idd heel populair en daarnaast is het voor de mensen die geen fan van hem zijn toch vreemd.
Die man is gewoon een soort van 'icoon' van het Nederlandse Lied. Markant type zeg maar...
Dus de uitspraken hier hebben niet zo zeer te maken met populair of fan zijn, maar 'gewoon' een schok vanwege wie hij was.
kreeg ook kippevel op dat moment, was op rtl zquote:Op donderdag 23 september 2004 12:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
Kippenvelmoment...
Het bericht dat André is overleden, en dan het nummer "Zij gelooft in mij..."
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef pro_jeex het volgende:
Ik hoop niet dat z'n drankgebruik niet te veel debet aan zijn overlijden heeft gehad.
Respextquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef ThaHuricane het volgende:
Nederland zonder Hazes het is inderdaad raar
Niemand geloofd het maar toch is het waar
Je bent nu in de hemel maar ook daar zal je zingen
Je zal er drinken en al die ander dingen
Andre rest in peace
De familie sterkte toegewenst met het verlies :'(
ja idd.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die prijs gaat omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |