past hij hier in?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Een heel groot blikje zeker![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef Compile het volgende:
[..]
Flauw van Evers zeg
Hij verdient er toch niks meer aan.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:17 schreef Oosthoek het volgende:
Zojuist nog even Zij gelooft in mij besteld voor 7,- Sorry Dré, ik blijf een goeiekope hond
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef Sjaakman het volgende:
Henk zit op Yorin te roepen dat 'ie wel eens bij Hazes thuiskwam en dat 'ie dan om tien uur 's ochtends in z'n trainingspak aan het bier zat![]()
ik ook ... goeie herrineren aan zijn liedjes in de kroegquote:Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het echt, ECHT vreselijk
Zijn vrouw des te meer.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij verdient er toch niks meer aan.
...
Daar gingen de meeste ruzies met zijn vrouw toch ook over? (heb ooit eens een soort docu gezien waarin concerten niet doorgingen en zijn vrouw liep te huilen dat ze wilde scheiden..)quote:Op donderdag 23 september 2004 12:21 schreef Sjaakman het volgende:
Henk heeft het er op Yorin ook over dat 'ie wel eens samen met Hazes moest optreden, en dat hij dan tegen Hazes zat te roepen dat 'ie echt effe het bier moest laten staan voor het optreden.
Ieder z'n eigen manier, dat kun je dom vinden, respecteren of accepteren. Maar doe niet alsof het je niets boeit.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef spookvrouw het volgende:
Ik kan er niet mee zitten, Joene, hij heeft zichzelf, tegen alle adviezen in, al jarenlang naar het graf toe gezopen en gerookt.
Over het zuipen van André? Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar gingen de meeste ruzies met zijn vrouw toch ook over?
...
de een noemt het inspiratie, de ander een alcoholverslavingquote:Op donderdag 23 september 2004 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar gingen de meeste ruzies met zijn vrouw toch ook over? (heb ooit eens een soort docu gezien waarin concerten niet doorgingen en zijn vrouw liep te huilen dat ze wilde scheiden..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |