En Fok! sterkte gewenst met dit verschrikkelijke gedichtquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef ThaHuricane het volgende:
Nederland zonder Hazes het is inderdaad raar
Niemand geloofd het maar toch is het waar
Je bent nu in de hemel maar ook daar zal je zingen
Je zal er drinken en al die ander dingen
Andre rest in peace
De familie sterkte toegewenst met het verlies![]()
De aasgierenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die prijs gaat omhoog.
Ah, hij is zoals hij was, en dat heeft 'm gemaakt tot wat ie is geworden.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Tuurlijk is dat debet geweest aan zijn gezondheid, net zoals het roken, gecombineerd met suikerziekte is je eigen grafschrift schrijven.
hierquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef mcintosh het volgende:
Waar blijven de Hazes avatars
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik trek net de keukenla open om een lepeltje er uit te pakkenZie ik daar een bierflesopener liggen..... van.... van.... Heineken
Toen moest ik aan Andre denken
![]()
Ik hoef geen bier in mijn icon...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef mcintosh het volgende:
Ik weet zeker dat er veel harten kapot zijn gegaan want hij had bij iedereen wel een plekjequote:Op donderdag 23 september 2004 12:12 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Respext![]()
HIERquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef mcintosh het volgende:
Daarom is het nog wel ergquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Tuurlijk is dat debet geweest aan zijn gezondheid, net zoals het roken, gecombineerd met suikerziekte is je eigen grafschrift schrijven.
Flauw van Evers zegquote:Op donderdag 23 september 2004 12:17 schreef The-Chosen1 het volgende:
hazes immitator op 3 fm
Ik vind het echt, ECHT vreselijkquote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Gvd yvonne niet meer naar concerten en meebleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |