Vanzelfsprekend, maar als er nou ook een brandstof is waarmee het nog schoner wordt, en een betere verbranding oplevert...quote:Op donderdag 23 september 2004 16:47 schreef F1908 het volgende:
[..]
Af en toe je motor een beetje door trappen naar wat meer toeren doet ook wonderen
Ik hoef niet eens na te denken jongen. Ik rij altijd hetzelfde traject elke dag, met normale benzine haal ik 450-500km en met v-power haal ik 550-600km op 1 tank.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:46 schreef F1908 het volgende:
[..]
Duidelijk de ANWB
Luister nou, dit is gewoon een leuke marketing stunt die nog werkt ook.
Sommige mensen denken niet na, en jij denk ook niet na
V-power laat gewoon je km-teller wat meer afwijken!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:41 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens na te denken jongen. Ik rij altijd hetzelfde traject elke dag, met normale benzine haal ik 450-500km en met v-power haal ik 550-600km op 1 tank.
Die marketingmensen zijn toch wel knap van Shell! Ik denk dat ze stiekem 's avonds wat extra benzine bij me naar binnen gieten.
Stelletje aso's bij Shellquote:Op donderdag 23 september 2004 21:17 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
V-power laat gewoon je km-teller wat meer afwijken!
zeker.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:32 schreef rashudo het volgende:
[..]
Stelletje aso's bij Shell
dit gaat over diesel, niet over benzine.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:17 schreef PNG het volgende:
Antwoord: Nee, V-power is nep pura "ontwikkeld door Ferrari"....
AMAI....
Kan de ANWB weer klagen overal allerlei motoren die ermee kappen door te zwavelarme benzine.
Vergeet aub niet dat die teller in de Volvo x40 serie vreselijk afwijkt...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:25 schreef PhaE het volgende:
Wat mij vooral is opgevallen is dat de auto 'soepeler' rijdt. Ohja, het is een Volvo S40 1.9D (turbodiesel), 115 PK. Qua topsnelheid zou ik het niet weten. Volgens het boekje is die 185 km/u, maar in duitsland ging ik bergje af 200 km/u. Zal dus ff duitsland in moeten om dit te checken.
Qua sneller optrekken e.d. nog weinig gemerkt, maar er zat ook nog een litertje of 10 'oude' benzine in.
Living on the edgequote:Op vrijdag 24 september 2004 08:50 schreef Ballebek het volgende:
Heb nu een 307 Break met een 2.0HDiF (roetfilter) en ga het ook maar is proberen; dood ga je toch en of je dat nou met een volle portomonee doet of met een lege
Dat heb ik inderdaad ook gemerkt ja. Maar daarom trek ik er altijd een bepaald percentage vanaf.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vergeet aub niet dat die teller in de Volvo x40 serie vreselijk afwijkt...
Had dezelfde als jou (maar dan een V40) en reed volgens de teller in DLD 215 met 4 man en volle achterbak bagage...
Heb nu een 307 Break met een 2.0HDiF (roetfilter) en ga het ook maar is proberen; dood ga je toch en of je dat nou met een volle portomonee doet of met een lege
OMGquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:19 schreef Hihat het volgende:
Ik rijd nu ruim een half jaar V-power (benzine). Ruim 1500 kilometer per week. In juli drie weken lang door Italië gereden en géén V-power getankt. Ik merk totaal geen verschil. Ook niet in verbruik.
Het is dat ik de brandstof niet zelf betaal en extra airmiles krijg op V-power, anders zou ik het nóóit kopen.
misschien moet je er "open voor staan" om het verschil te merkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:19 schreef Hihat het volgende:
Ik rijd nu ruim een half jaar V-power (benzine). Ruim 1500 kilometer per week. In juli drie weken lang door Italië gereden en géén V-power getankt. Ik merk totaal geen verschil. Ook niet in verbruik.
Het is dat ik de brandstof niet zelf betaal en extra airmiles krijg op V-power, anders zou ik het nóóit kopen.
Ja hoor hij heeft opeens 100 nm extra koppel zodat je een beuk in je rug voeltquote:Op donderdag 23 september 2004 18:02 schreef pleymo het volgende:
ik tank de laatste tijd ook V-power voor mn cliotje 1.8 uit '92... Ik moet zeggen dat ik de motor feller vind dan met gewone 95 of 98. Als je het gaspedaal in een keer intrapt in z'n 4 of zelfs z'n 5 dan merk je duidelijk een 'klap' in je rug. Wat ik niet had met 95 of 98! In het verbruik merk ik geen verschil... Niet dat ik het ook echt goed bij houd maar toch...
Heb je ook zo'n pa die de hele dag Citroens aan nietsvermoedende voorbijgangers probeert te verkopen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:13 schreef ReMSie het volgende:
volgens m'n pa ( die technisch specialist citroen is, niet datdat zoveel zegt maargoed hij weet dus wat van motoren) is heel dat v-power gelul, en is het verschil vooral tussen de oren
omdat men dus verwacht dat het beter moet rijden, lijkt het ook zo.
Maar motor technisch maakt het niks uit.
Bij mij gaat het verbruik met V-Power flink omhoogquote:Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef Herr.Flick het volgende:
(kleine hint : je brandstof pomp bepaald de hoeveelheid brandstof die ingespoten word)
Misschien moet ik dan maar een biostabiel in mijn tank gooienquote:Op zondag 26 september 2004 17:19 schreef spearhead het volgende:
'placebo-effect' heet dat in de geneeskunde. Zoiets van het werk "omdat je denkt dat het werkt".
Tenzij je in een hele ouwe vw kever rijdt, loodvervanger erbij door en je kunt goedkoop kachelen (zowel letterlijk als figuurlijk i.c.m. de optionele benzinekachel).quote:Op donderdag 23 september 2004 10:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
in duitsland benzin tanken met een octaangehalte van 91 scheelt ook veelalleen in de negatieve richting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |