quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:51 schreef Yez het volgende:
Je hoeft niet in dit topic te reageren hoor..![]()
Wij vermaken ons hier prima..![]()
en wat is dan wel goed lolquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:11 schreef uhqmby het volgende:
Blehhh, Live.
Past voor mij in het rijtje Kane, Rene Froger:
slecht geacteerd, geblaas, aanstelleritis, gesteun en gegrom zonder dat er iets aan de hand is.
Maar ja, daar houden wij Nederlanders heel erg van.
rare rijtjes heb je dan, waarom live bij 2 nederlandse artiesten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:11 schreef uhqmby het volgende:
Blehhh, Live.
Past voor mij in het rijtje Kane, Rene Froger:
slecht geacteerd, geblaas, aanstelleritis, gesteun en gegrom zonder dat er iets aan de hand is.
Maar ja, daar houden wij Nederlanders heel erg van.
owh wat ga ik daar zeker heenquote:Ahoy' toneel voor concerten in december!
12 oktober 2004
Fantastisch nieuws: Live komt naar Nederland! En sneller dan we dachten, was er eerder sprake van een tour in 2005. Live mist ons en begint alvast in december in Nederland!
13 en 14 december 2004 staan de heren in Ahoy' Rotterdam en de 15e in de Brabanthal in Leuven, België.
Voorverkoop
- De voorverkoop voor de Nederlandse optredens start aanstaande zaterdag, 16 oktober, vanaf 10.00 uur via Ticketservice en de bekende voorverkoopadressen.
- Leden van Club Metro (www.clubmetro.nl) kunnen al vanaf mórgen (woensdag 13 oktober) kaarten bestellen via de club. Daar moet je wel lid voor zijn, of worden, dat kost je 10 euro per jaar. Voordeel is wel dat de servicekosten voor de kaarten lager liggen dan bij ticketservice
- Via Free Record Shop wordt ook een actie opgezet waarbij je het aankomende album Awake – the best of Live in een pakket mét concertkaart kunt aanschaffen. Het album ligt vanaf 1 november in de winkel.
- Er zal vooralsnog géén voorverkoop via de fanclub plaatsvinden. Oorzaak is dat deze concerten voor het eerst niet door Mojo zullen worden georganiseerd, maar door 'The Alternative', de ándere concertpromotor in Nederland. Omdat een en ander niet op korte termijn te organiseren is, zul je dit jaar zelf je kaarten moeten inslaan. Zorg dus dat je zaterdag op tijd bent!
Ticketprijs
37,50 euro / 35 euro / 32 euro en 25 euro
(excl. servicekosten)
Ticketservice »
Sorry, was ik in mijn enthousiasme vergetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:53 schreef El.Wulfo het volgende:
bronbronbron!!!!
quote:16 oktober 2004
Kaarten +LIVE+ gaan als warme broodjes
Sinds vanochtend 10.00 uur zijn de kaartjes voor +Live+ in Nederland in de verkoop gegaan. De kaartjes zijn de eerste uren als warme broodjes verkocht. Arenakaarten via Ticketservice zijn al bijna uitverkocht en ook via Club Metro kun je al geen kaarten meer bestellen.
Wel kun je nog terecht op Ticketservice of op Ticketbox.
Ook bij de Free Record Shop zijn nog kaarten verkrijgbaar, zowel in de winkel als via internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |