We zijn terug van vakantie dus word het Mara spam tijd. Het zijn er wel erg veel sorry hoop ook dat ze goed verkleint zijn. Ben nooit zo goed in.
Alle kleine babytjes jeetje wat worden die op eens groot.
Geullukkig gaat het bij andere ook zo snel
Erg leuk om de vakantie kiekjes te bekijken van andere. Zeker om te zien dat alle kindjes en papa's en mama's het zo naar de zin gehad hebben.
Hier wat zonnige kiekjes uit griekeland op deze herfts dag.
Ben al uitgeteld voor dat de vakantie begint. Ja niet alleen mama had last van vakantie stres ik ook hoor!
![]()
In het vliegtuig ben ik weer helemaal wakker. Bij het raam had ik een eigen stoel waar op de maxicosi stond. Als ik dan recht op gezet werd kon ik mooi uit het raam kijken. Naar alle wolkjes en mooie kleurtjes
![]()
De eerste dag alleen maar wolken lekkere vakantie naar een zonnig oord Mama had er het meest last van. Maar zwemmen deed haar goed. En ik vond het heerlijk.
![]()
Zwemmen is in 1 woord GEWELDIG ik deed het iedere dag wel 3x en nu nu zit ik thuis in mijn kleine rottige badje.
![]()
Hahahah mama haar ketting afhanding gemaakt En voor dat ze het wist was alles ondergekwijlt en gesloopt!!!!!!!!!!
![]()
Aan het einde van de middag werd het wat kouder dus mocht ik in mijn airtowel met wat warmwater lekker spelen. En o wat is dit voor spannends een Grassprietje. Daar heb ik me heel goed mee vermaakt.
![]()
wat de **** is dat?
Let op mijn hanekam ja me haar is aan het groeien. Gister heeft mama speldjes gekocht
![]()
Papa zegt dat wijzen niet netjes is. Maar ik luiter nu al lekker niet.
![]()
Op het grote luchtbed lekker drijven. Zo ontspannend. Gelukkig hield (ja had zich al ff niet geschoren bah wat een geprikkel was ik niet gewent) me goed vast.
![]()
Ik heb zo een lol en zal dit missen
![]()
Mama verzint de gekste dingen voor mij. Hier moet ik voor een pot zitten. En ja dacht je dat het gras lekker zacht was niet dus. Pff hele harde droge sprieten. ging nog net niet schelden.
![]()
Dan denk je overal vanaf te zijn op de laatste dag nee hoor komt ze ook nog met een bloem voor achter mijn oor
Ik vraag je waarom nou toch? Ben ik de enige met zo een moeder.
Heb het haar laten weten heel boos gekeken naar haar.
![]()
Groetjes klein_spookje
Sorry voor de vervuiling
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 24-09-2004 11:40:30 ]