Ah, Elise heeft een superverjaardag gehad zo te zien!!
Wat is dat toch speciaal he, zo'n eerste verjaardag
Enne.. vraag maar raak hoor Bixister en Tan
![]()
Ik heb de Casio QV-3500EX (3.3 megapixel), maar inmiddels is dit model alweer uit de handel. Hij was destijds rond de 600 euro, maar had zoveel mogelijkheden dat ie niet onder deed voor een professionele camera en de prijs viel wat dat betreft wel weer mee
Nu zijn digitale camera's trouwens behoorlijk goedkoper geworden. Ook heeft ie een Canon lens, wat een van de betere lenzen schijnt te zijn. Hij is wel aan de zware kant, maar de huidige modellen van Casio zullen wel wat compacter zijn.
Ik ben er bijzonder tevreden mee, zij het niet dat ie de laatste weken kuren vertoont die het ergste doen vrezen
![]()
Mijn schermpje geeft zo af en toe ruis en ik denk dat de beeldchip(?) z'n beste tijd heeft gehad. Ik vind het vrij snel voor een camera uit begin 2002 en ik weet dus niet of het puur pech is, of dat het toch aan het merk ligt. Ik moet nog steeds naar de dealer bellen, maar dat durf ik niet, bang dat ik te horen krijg dat ik op zoek moet naar een ander toestel
![]()
Verder gebruik ik ook nog een fotobewerkingsprogramma, ' Ulead Photo Impact 8' om de foto's wat op te krikken qua kleur en intensiteit.
Maar genoeg van mijn off-topic geleuter.. Foto's willen we zien ja!!