abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22149215
Als ik al die babietjes zie dan heb ik zoiets van: Noa was ook zo klein! En dan zie ik hoezeer ze binnen een jaar al zo baby-af kunnen zijn.

Maar goed.

1 baby-af fotootje dan maar
No klom gisteren op het trapje achter mama aan
pi_22149374
Ah, Elise heeft een superverjaardag gehad zo te zien!!
Wat is dat toch speciaal he, zo'n eerste verjaardag

Enne.. vraag maar raak hoor Bixister en Tan

Ik heb de Casio QV-3500EX (3.3 megapixel), maar inmiddels is dit model alweer uit de handel. Hij was destijds rond de 600 euro, maar had zoveel mogelijkheden dat ie niet onder deed voor een professionele camera en de prijs viel wat dat betreft wel weer mee Nu zijn digitale camera's trouwens behoorlijk goedkoper geworden. Ook heeft ie een Canon lens, wat een van de betere lenzen schijnt te zijn. Hij is wel aan de zware kant, maar de huidige modellen van Casio zullen wel wat compacter zijn.

Ik ben er bijzonder tevreden mee, zij het niet dat ie de laatste weken kuren vertoont die het ergste doen vrezen Mijn schermpje geeft zo af en toe ruis en ik denk dat de beeldchip(?) z'n beste tijd heeft gehad. Ik vind het vrij snel voor een camera uit begin 2002 en ik weet dus niet of het puur pech is, of dat het toch aan het merk ligt. Ik moet nog steeds naar de dealer bellen, maar dat durf ik niet, bang dat ik te horen krijg dat ik op zoek moet naar een ander toestel

Verder gebruik ik ook nog een fotobewerkingsprogramma, ' Ulead Photo Impact 8' om de foto's wat op te krikken qua kleur en intensiteit.

Maar genoeg van mijn off-topic geleuter.. Foto's willen we zien ja!!
  donderdag 23 september 2004 @ 13:01:23 #28
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22149614
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:47 schreef Meaghan het volgende:
Ah, Elise heeft een superverjaardag gehad zo te zien!!
Wat is dat toch speciaal he, zo'n eerste verjaardag

Enne.. vraag maar raak hoor Bixister en Tan

Ik heb de Casio QV-3500EX (3.3 megapixel), maar inmiddels is dit model alweer uit de handel. Hij was destijds rond de 600 euro, maar had zoveel mogelijkheden dat ie niet onder deed voor een professionele camera en de prijs viel wat dat betreft wel weer mee Nu zijn digitale camera's trouwens behoorlijk goedkoper geworden. Ook heeft ie een Canon lens, wat een van de betere lenzen schijnt te zijn. Hij is wel aan de zware kant, maar de huidige modellen van Casio zullen wel wat compacter zijn.

Ik ben er bijzonder tevreden mee, zij het niet dat ie de laatste weken kuren vertoont die het ergste doen vrezen Mijn schermpje geeft zo af en toe ruis en ik denk dat de beeldchip(?) z'n beste tijd heeft gehad. Ik vind het vrij snel voor een camera uit begin 2002 en ik weet dus niet of het puur pech is, of dat het toch aan het merk ligt. Ik moet nog steeds naar de dealer bellen, maar dat durf ik niet, bang dat ik te horen krijg dat ik op zoek moet naar een ander toestel

Verder gebruik ik ook nog een fotobewerkingsprogramma, ' Ulead Photo Impact 8' om de foto's wat op te krikken qua kleur en intensiteit.

Maar genoeg van mijn off-topic geleuter.. Foto's willen we zien ja!!
Dank je voor deze info.

Ik heb zelf een Canon powershot uit 2002 en ook mijn schermpje heeft ruis. Dat is soms ook op de foto te zien

Ik vind ook dat mijn camera toen ik hem net kocht veel mooiere foto's maakte dan nu. Snap niet hoe het kan, maar de kwaliteit is echt achteruit gegaan als ik de foto's van toen vergelijk met die van nu.

Maar okay, ontopic, een foto van vanochtend Met papa onder de douche (heb papa eraf geknipt )
pi_22150280
Ah, wat staat Junah er weer mooi op

Maar wat toevallig dat jouw camera ook ruis geeft. Ook hier zie je die ruis terug op de foto's.
En allebei ongeveer even oud, vreemd hoor. Weet jij al wat er aan de hand is?
pi_22151734
Oh lekker met papa onder de douche Junah!!

ik wil dat ook doen met Djulian, maar ben zo bang dat ik hem laat glippen
pi_22151828
Wauw, Tan, wat een mooie foto!
Ik weet niet hoe je de foto verkleint, maar er vormt nu een vierkanten-patroon, is dat de ruis die je bedoelt?
  donderdag 23 september 2004 @ 18:02:41 #32
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22156149
Nee dat patroon doet ACDsee volgens mij of het uploadprog. moet ik ff nakijken, maar de foto is gek genoeg niet verkleind maar gecropt, dus daar moet het niet aan liggen
pi_22156987
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef Anitra het volgende:
ik wil dat ook doen met Djulian, maar ben zo bang dat ik hem laat glippen
dat was ik ook, maar ze worden juist stroef als je ze niet inzeept natuurlijk :b

Mooie foto's weer
  donderdag 23 september 2004 @ 19:06:48 #34
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22157523
Zoë die muts past je niet meer hoor het is als vrouw zijnde moeilijk toe geven soms dat je ergens een maat groter van moet hebben

Anitra, ik douche al sinds de tweede week om de dag met Jolie en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat het niet goed zou gaan, niet glad ofzo. Als je bang bent dat het te zwaar wordt dan doen jullie het toch samen? Kan je hem gauw doorgeven!

Junah onder de douche lekker he meisje
pi_22157571
Thanks luchtbel, ik ga het vanaaf maar eens proberen denk ik, want vriendje is er weer vanaaf
pi_22159056
beef en lb, kom maar op met die foto's van vanmiddag
pi_22160434
Junah, leuk hè onder de douche!
Wij gaan hier ook onder de douche met Morris hoor. Vindt ie hartstikke leuk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 23 september 2004 @ 22:14:37 #38
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22161827
Meaghan wat heb jij daar een mooie jas aan

Amber wat ben jij een mooi meissie

Dop wat een mooi beebietje

Jonne vent wat zit je haar leuk

Elise wat ben jij alweer groot meid

No wat stoer

Junah lekker he

Anitra jezelf gewoon wat later inzepen gaat het perfect en ishet genieten
  donderdag 23 september 2004 @ 22:17:40 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22161907
Offtopic: En Anitra? Geprobeerd?

Ff spammen hoor

Dylan heeft zoveel speelgoed in z'n box dat ie er zelf niet meer bij kon

Weer thuis....altijd leuk je weer te zien mam let vooral op de schoenen
  donderdag 23 september 2004 @ 23:20:26 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22163804
Wat schattig Luchtbel!
pi_22164035
Wat een moppies

Ik heb het gedaan luchtbel

donderdag 23 september 2004 @ 23:37:13 #44
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22164052
Ooooh

Zie je! Helemaal niet eng he Djulian vindt het zo te zien helemaal niet eng!!!
pi_22164082
Djulian heeft genoten mama ook

Ben er helemaal ontspannen van geworden, kon ik wel ff gebruiken
  donderdag 23 september 2004 @ 23:41:50 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22164138
Mooi en het komt allemaal echt wel goed
pi_22164636
mooie foto's allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 september 2004 @ 07:28:40 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22167053
Wat heerlijk Anitra, je ziet hem genieten Lekkere spekkies trouwens hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 september 2004 @ 07:29:34 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22167057
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Offtopic: En Anitra? Geprobeerd?

Ff spammen hoor

Dylan heeft zoveel speelgoed in z'n box dat ie er zelf niet meer bij kon
[afbeelding]

Weer thuis....altijd leuk je weer te zien mam let vooral op de schoenen
[afbeelding]
Zo zag de box er hier ook altijd uit Leuke foto's!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22167542
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 07:28 schreef Rewimo het volgende:
Wat heerlijk Anitra, je ziet hem genieten Lekkere spekkies trouwens hoor
Van hem of van mij?
Hij krijgt nu echt spekkies he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')