Eigenlijk was alleen zijn tweede seizoen slecht, met 8 doelpunten.quote:Op maandag 27 september 2004 18:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van zijn seizoenen bij PSV niet
Dan was ik dus in de war.quote:Op maandag 27 september 2004 18:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk was alleen zijn tweede seizoen slecht, met 8 doelpunten.
een forum bezoeker, net als ieder anderquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef Erasmusch het volgende:
En wie ben jij?
Hoeveel mensen mocht Feyenoord dan meenemen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef encore04 het volgende:
Als hun al met 500 fans komen hebben jullie wel een slechte indruk gemaakt met die 200 fans...
De Kuip is ook wel iets groter dan dat stadion van Odd Grenland, dus is er ook meer ruimte voor supporters van bezoekende clubs hequote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef encore04 het volgende:
Als hun al met 500 fans komen hebben jullie wel een slechte indruk gemaakt met die 200 fans...
Inderdaad was een vrij kostbaar reisje en er komt vermoedelijk nog een volgende ronde met 2 uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:50 schreef Cart_man het volgende:
Als ze maar wegblijven bij de pub waar ik aankomende donderdag zit.
Hou niet van dat vrolijke gedoe...
En dat Feijenoord met 200 man gaat valt best te begrijpen gezien de prijzen die je daar voor bier of andere dranken betaald. Bekende was 16 euro kwijt voor een baco. Tikt aan.
Voor Odd is het ook bijzonder. Zovaak gaan ze Europa niet in. En dan zeker niet tegen een club met zo een historie als de onze.
Hahaha, ik kwam ook een beetje laat. (28ste minuut)quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Maat van me is trouwens afgelopen zaterdag opgepakt bij het stadion van RBC voor openbare dronkenschap. Hij werd meegenomen, kreeg een boete van ¤ 25 (!) en werd na een klein uur weer vrijgelaten. Hij weer terug naar het stadion, wedstrijd was net een half uur bezig, maar hij mocht er niet meer in en werd vriendelijk verzocht maar weg te gaan voor hij weer zou worden opgepakt.
Net goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad was een vrij kostbaar reisje en er komt vermoedelijk nog een volgende ronde met 2 uitwedstrijden.
Maat van me is trouwens afgelopen zaterdag opgepakt bij het stadion van RBC voor openbare dronkenschap. Hij werd meegenomen, kreeg een boete van ¤ 25 (!) en werd na een klein uur weer vrijgelaten. Hij weer terug naar het stadion, wedstrijd was net een half uur bezig, maar hij mocht er niet meer in en werd vriendelijk verzocht maar weg te gaan voor hij weer zou worden opgepakt.
Welke club, grapjas.quote:Op dinsdag 28 september 2004 03:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
een forum bezoeker, net als ieder ander![]()
Nu je er over begint ja, hahaha...quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:24 schreef Staanplaats het volgende:
Een psv'er die begint over bezoekersaantallen? Laat maar...
Antwoord dan ook onder je kloon-account, idiootquote:Op dinsdag 28 september 2004 03:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
een forum bezoeker, net als ieder ander![]()
inderdaad P$V = Famous for not travellingquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:24 schreef Staanplaats het volgende:
Een psv'er die begint over bezoekersaantallen? Laat maar...
Jij bent echt een aanwinst voor FOK, zeer nuttige bijdragen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:16 schreef encore04 het volgende:
[..]
Net goed
Ik heb tegen ze gezegt dat ze maar de stad in moeten gaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:50 schreef Cart_man het volgende:
Als ze maar wegblijven bij de pub waar ik aankomende donderdag zit.
Hou niet van dat vrolijke gedoe...
En dat Feijenoord met 200 man gaat valt best te begrijpen gezien de prijzen die je daar voor bier of andere dranken betaald. Bekende was 16 euro kwijt voor een baco. Tikt aan.
Voor Odd is het ook bijzonder. Zovaak gaan ze Europa niet in. En dan zeker niet tegen een club met zo een historie als de onze.
Volgens mij heb jij je gezonde verstand harder nodig dan een plaatje. Kuijt heeft er dit seizoen al weer vijf inliggen, en heeft afgelopen wedstrijd aangetoond met Kalou een dodelijk koppel te kunnen vormen, mede door zijn assists. Dat Kuijt veel kansen nodig heeft is waar, maar hij creeert ze ook, en anders creert hij ze voor zijn medespelers.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:12 schreef yvette1982 het volgende:
die kuijt mogen ze van mij wel verkopen. Als je zoveel kansen verprutst als afgelopen zaterdag dan verdien je het niet om bij deze club te spelen. Kuijt is geen killerspits en dat heeft hij wel weer bewezen. Vanaf 8 miljoen mag hij van mij dan ook wel vertrekken. Er zijn genoeg spelers die beter zijn.
Leonardo moeten ze langer vastleggen want die jongen gaat het over een paar maanden weer helemaal maken.
Vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:12 schreef yvette1982 het volgende:
die kuijt mogen ze van mij wel verkopen. Als je zoveel kansen verprutst als afgelopen zaterdag dan verdien je het niet om bij deze club te spelen. Kuijt is geen killerspits en dat heeft hij wel weer bewezen. Vanaf 8 miljoen mag hij van mij dan ook wel vertrekken. Er zijn genoeg spelers die beter zijn.
Leonardo moeten ze langer vastleggen want die jongen gaat het over een paar maanden weer helemaal maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |